1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kwam dat 90 voor een game gedoe dan vandaan.


    damn die posts_o_ weet jij hoe het komt dat ie niet per post die je maakt er eentje bijteld??
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Niet bij elk fora worden posts mee geteld. ;)

    En je savegames op Live, ik weet het niet. Dan moet je ze bij iemand anders toch kunnen downloaden. Dan zou men ook saves van compleet uitgespeelde games op Live zetten die iedereen ervan af kan plukken.

    Ze willen soms een hoop, maar vaak vind ik het maar overbodige poespas wat je amper gebruikt.

    En reclame zag ik al bij huidige Live (dat je wat info gedurende paar dagen met een plaatje van een bepaalde game zag). Hoop niet dat ze er echt reclame instoppen want dat hoeft voor mij niet, dat commerciële gedoe. Je wordt tegenwoordig al teveel overrompeld met reclame. Als je dan ook nog eens reclame krijgt bij Xbox/Xbox Live vind ik dat een zeer slechte ontwikkeling.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  3. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het verder iemand is opgevallen, maar in het interview met die xbox bobo op www.gametrailers.com noemt hij iets met gewoon 50 dollar. als ik het goed begrijp heeft hij het over de prijs van de games. :)
    Het is sowieso wel een intressant interview, luister goed want het geluid is slecht.
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    dat is dus gewoon de normale prijs van de games zoals die nu ook zijn (dus in NL € 60,- )
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dan is het nog wel oke vind ik
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    zucht, het is wel helemaal waar :p
    Kijk, je moet goed lezen wat ik typ. Ik zeg niet dat er geen content meer op live te downloaden is of iets dergelijks. Maar MS geeft hun demo pods dus speciale content die je alleen via de demo pods ken krijgen. En ja, dat is waar, is niet iets wat ik denk, is iets wat mij verteld is.

    Zoals ik en vele met mij ook al 100 keer geroepen hebben, die geruchten dat de prijs van games 90 euro worden slaan echt helemaal nergens op. Maja, als je alles gaat geloven wat je op internet leest dan maakt het allemaal toch niet uit, gaat morgen de wereld ten onder.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm dan mag je je bronnen wel eens nagaan (van de demo pods) Heb je dit ook ergens op internet gevonden website (etc), op de memory cards kan je namelijk geen content opslaan (de nieuwe memcards krijgen wederom 64mb opslag) ... de slot voor de mem. card is bedoeld voor het testen van een game op live (als je een xbox live account hebt)... van wie heb je die info?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    zucht, van de Director Home & Entertainment Division bij MS, dus ik vind die info redelijk betrouwbaar. En die content zou je dus wel op je MC kunnne opslaan, anders zou die dat niet zeggen, denk je niet?
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik las op inside gamers dat alle games BC Zullen zijn microsoft heeft een deal gesloten met NVIDIA
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je een link ... want zover ik weet is het nog niet zo gezegd ... Het lijkt me eerder een broodje aap verhaal dat men sommige content alleen maar in winkels gaan uitbrengen ... MS hekelt zich namelijk aan sommige winkels, omdat ze niet zo'n grote voorraad hebben ... Tevens verdiend microsoft meer als ze de content on-line uitegeven ... Zie tevens de MS E3 persconferentie waar Allard heeft gezegd dat alle content via live beschikbaar gemaakt word. O.A. straks ook muziek ... etc

    @Appie - nogmaals niet alle games .. (laat weer eens zien dat men sommige engelse artikelen verkeerd leest) ... de deal is al een tijdje rond (anders kon men uberhaupt geen oude games op de xbox 360 spelen
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    nieuwe screens van Perfect Dark Zero voor als je het nog niet zag, ik vind het weer niet echt veel om het netjes te zeggen...
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben er ook niet van onder de indruk. Als ze zeggen dat het voor de huidige Xbox was had ik het ook nog geloofd.
    Heb toen die competitie bij Xbox presentatie gezien, maar was er niet van onder de indruk.
     
  13. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij kunnen ze er beter een typische Rare actie doen: het spel uitstellen. Hoewel ik de ene keer plaatjes ziet die er niet uitzien en andere die wel weer gaan..
     
  14. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het zal miss wel niet van de grafix moeten komen. Hoewel er best veel 3D effecten in die tegels enz. zitten.
    Als de gameplay maar master is :D
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie hebben zeker geen xboxmagazine, maar anyway daar werd dus gezegd dat dit spel ook zeer matige graphics had, je moet meer naar games als tiger woods en CoD2 kijken, of NBA...
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Gears of war, saints row, gohst recon 3 _O_
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja ik vind het er ook niet echt mooi uit zien. Hoe krijgen ze het toch voor mekaar. Ghost Recon 3 ziet er natuurlijk wel erg vet uit :D
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, ik heb geen link voor je, omdat hij dit tegen mij persoonlijk verteld heeft.
    Ik snap alleen niet waarom jij zoveel moeite hebt om te geloven dat MS speciale content beschikbaar maakt om de verkoop van hun MC te stimuleren.

    En de xbox live subscribers komen vast niks te kort. Ja, de subscribers kunnen dalijk van alles downloaden via xboxlive, maar dat wil toch niet zeggen dat ze niet zoiets kunnen regelen?

    Tot nu toe heeft alles geklopt wat de meneer in kwestie tegen mij heeft verteld, dus ik zie niet in waarom het nu niet zal kloppen.
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mjah horen van een vriend via via ... koop ik geen brood voor ... ik ken ook een aantal mensen en die beweren het omgekeerde ... ik denk dat die kennis van je het niet goed begrepen heeft ... ach we zien het wel ... tot het officieel is :)

    ik geb ook een aantal vage vrinden bij ms en die beweren het omgekeerde .. maar deze vertrouw ik meer dan jouw bron... waarom? hij vertelde ,e dat de naam van de xbox ... xbox 360 zou worden (2-3 maanden voor de launch)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, die kerel waar ik mee praat is waarschijnlijk de baas van jou vriend :p

    maar ik gaat der verder niet over zeuren. alsje het niet geloven wil, je merkt het vanzelf wel ;)

    En dingen als de naam is nu niet echt top secret info :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina