1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    ik denk dat gewoon de snelste tijden die vandaag gereden zijn dan te zien zijn, een of andere zwaar spectaculaire race die net gewonnen is door iemand zal je denk ik hellaas niet zien, want dan moet iemand idd alles constant gaan zitten te volgen wat onmelijk is lijkt mij...
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    En zonder lag!! das het mooiste nog wel..
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, dat zeggen ze van xboxlive zelf ook, maar daar heb ik toch ook nog wel eens lag hoor.
     
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar gemiddeld komt het zelden voor, in elk geval een stuk minder dan sony's online poging :D
    Denk dat het met de 360 nog wel beter wordt :cool:
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Lag voorkomten wordt toch wel lastig imo.
    Internet wordt steeds sneller, maar er wordt ook steeds meer data heen en weer gestuurd. Tevens is het onvermijdelijk dat er nooit is iemand in het netwerk zit te down/uploaden waardoor verbinding sterk terugzakt.
    Zo heb ik nog geregeld Tony Hawk 3 op de pc online gespeeld zonder lag, en dat met een snelheid van 6kb/s up en down. Anderzijds heb ik met een flinke breedbandverbinding genoeg momenten met lag gehad.
    Maar gaat mij toch meer om de singeplayer in games en hoop dat die er nog wel voldoende in blijven zitten en men niet met 6 uur sp games komt aanzetten (timesplitters: f.p. bijv.).
     
  6. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Hmm, ik niet, zie alleen soms dat andere mensen erg schokkerig bewegen. Gewoon niet liven met 56K of een equivalent.
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    zoals [2K] al zegt, lag komt niet alleen door slome verbindingen ;)
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    lag komt wel alleen door slome verbindingen, of door natuurlijk een slome pc maar daar heb je op live geen last van. Tuurlijk kan de developer zo'n network-code schrijven dat je ongeveer altijd lag heb hoe snel je verbinding ook is maar als je gewoon een beetje normaal spel hebt ligt lag alleen aan je internet verbiding, en het ene spel heeft meer nodig als het andere.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    360 ASSASSIN DEMO REVEALS TRUE NEXT-GEN POTENTIAL

    Microsoft and ATi fight back with new 360 technical demo

    16:00 Peter Moore, Microsoft's Corporate Vice President has chosen the ELSPA International Games Summit to deploy what may be our first true look at the potential graphical prowess of Microsoft's Xbox 360.
    Flanked by Richard Huddy, ATi's developer Relations Manager, the 'Assassin' demo took the form of a minute and a half's gameplay of an adapted tech demo to show just what the Xbox 360 will be capable of in the action stakes.

    In the demo, a female assassin called Joy infiltrates Optico Industries to put a hit on a boss. However as she arrives to do the deed her victim is shot by a power-suited, cybernetically enhanced bald woman with a massive chain gun for an arm. Joy draws her sword and leaps acrobatically into battle, and both girls duke it out in an impressive fight sequence, before Joy whips off the chaingun arm and then blasts baldy through a plate glass window to fall hundreds of feet below.

    What was most impressive about this demo was how fluid and smooth it looked and Huddy promised we were watching something that had "no movie content" at all. How can we convey the feel? Well it looked on a par with those pre-rendered CGI animation series you might see on Saturday morning kids' TV, only it was all done in real time as Huddy quickly went on to demonstrate. Think Gears of War only sharper, smoother and more fluid, and if real, a true blurring of the lines between game and animation.
    The aim was to show the 360's "fluid realism and lifelike motion" and how it would be able to deliver engaging characters and environments with soft shadow effects. Undoubtedly conceived as a riposte to Sony's E3 presentations, Assassin certainly impressed and while we have to reserve judgement on every piece of next-gen eye candy we see nowadays, if this is the level that Microsoft can produce for action titles, then those accusations of "Xbox 1.5" are going to really stick in Sony's throat.

    We've already put in a swift request to Microsoft to be able to bring you video proof of the pudding and we await their reply with interest. Keep an eye out for Assassin in the very near future.
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    een link naar dat filmpje?! :+

    maarja, ja, ok, klinkt best wel goed dus 8)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dit is Ruby

    [​IMG]

    De heren van Anandtech weten te melden dat ATi op de E3 een werkend exemplaar van de R520 GPU heeft draaien. Deze chip zal gebruikt worden voor de nieuwe generatie high-end kaarten van ATi. De kaart werd gebruikt om beelden van Alan Wake te tonen. Dit is een game die ontwikkeld wordt door Remedy voor de nieuwe consoles. Deze demo liep niet helemaal soepel, maar de beelden die op het scherm getoverd werden, waren zeer indrukwekkend. Jammer genoeg werden er geen camera's toegelaten in dit deel van de stand, dus er zijn nog geen foto's van de game of het systeem met de R520.




    Naast een werkende R520-core had ATi ook een werkend exemplaar van de Xbox 360 op hun stand. Er was geen controller aangesloten op het apparaat en het geheel stond in een glazen kast met een bewaker ervoor, om eventuele overgeïnteresseerden te ontmoedigen. De console draaide een geconverteerde versie van de Ruby-demo voor de nieuwe R520 GPU. ATi wist verder te melden dat dit specifieke exemplaar niet op volle snelheid liep, maar dat dit wel mogelijk was als dat nodig mocht zijn.



    Ruby, de hoofdrolspeelster uit ATi's Ruby-demo
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Laatst bewerkt: 21 jun 2005
  13. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm we kennen allemaal nog de eerste Xbox filmpjes!! die kwaliteit hebben ze dus never nooit gehaald in de games! :confused: Ik vraag me of of de 360 de verwachtingen beter kan waarmaken!
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, ik heb het nooit op filmpjes en vele screenshots. Ik wil enkel ingame beelden. Leuk en aardig een mooi filmpje of screenshot maar vaak ziet het er in de game minder uit.
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    de demo kun je zelf ook instaleren (moet je wel een ati kaart hebben denk ik! :)

    dan zie je hoe mooi het echt is!
     
  16. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Denk ut niet hoor, de G5's op de E3 konden het ook maar net aan en die liepen op 25-30 % prestatieniveau van de uiteindelijke xbox 360.


    [OFFTOPIC] Ik vind het nieuwe introotje (als het tenminste die gene is die je telkens in filmpjes ziet, je weet wel met die ring etc.) wel gigantisch cool [/OFFTOPIC]
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is hem denk ik ook!
     
  18. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  19. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Levertijd is maar 10 - 12 werkdagen.... bestellen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina