1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. master dude

    master dude Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat ziet er echt verschrikkelijk goed uit! :D
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    als je naar de trap in het midden van de foto kijkt kun je zien dat het geen foto is, maar dit is waarom 360 euro voor de 360 het waard is:)
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Aan de daktegeltjes kan je het ook wel zien.
    Maar goed, dat is mierenneuken natuurlijk. :)
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Damm mierenneukers .. dan moeten jullie wel heel erg klein geschapen zijn 8)

    hehehe ... jeb deze game ziet er goed uit!
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2005
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    OMFG! Ik ben bang dat dit gewoon niet kan ingame. Als ik een ingamefilmpje zie met interface en de hele micmac, zoals gears of war Gr3, dan pas geloof ik het. MAar dit is echt te erg voor woorden hoe dit er uit ziet. Killzone _0/ , is niks
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, afwachten.
    Aan de ene kant hoor je verhalen/geruchten dat het enkel extra-mooie renders zijn en het echte ingame werk er minder mooi uitziet. Aan de andere kant hoor je verhalen dat de getoonde beelden op systemen draaien en nog (lang) niet de volledige kracht benut hebben.
    En ook met de launch zal men nog niet alles uit de console weten te halen.
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand toevallig al of de xbox 360 een regio-code krijgt, me vader is op 11 november (denk de releasedag van xbox 360 in America) en hij zal in verhouding met in Nederland daar goedkoper zijn....
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor zover ik weet is dat nog niet bekend. Kan zijn dat het ondertussen wel bekend is, maar heb er nog niets over gehoord.
    Ik hoop dat ze de regiocode er eindelijk eens uitslopen.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    reken maar op de normale regio codes ... men wilt de markt in "europa" namelijk niet verzieken
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    volgens mijh staat ergens (ik dacht de revieuw van XBW ) dat alle systemen gelijk waardig zullen gaan worden dus geen pal en ntsc enz!
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope is zoals als 2k al gezegd heeft nog niet bekend... maar als je kijkt naar de psp en de ds en andere systemen .. dan is de kans klein dat deze regio vrij zijn
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    en ook al is dat gezegt zal ik gewoon op verschillende systemen rekenen, bij elke aankondiging van de console werd er ongeveer al gezegt dat ze regio-vrij zijn en tot nu toe is het er nog geen een gelukt zover ik weet...
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet een kwestie van lukken maar van willen, ze zouden een hoop geld verliezen als de consoles regiovrij zouden worden (goedkope importgames en consoles)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb ... tevens beschermd Europa haar eigen markt en eist daarom vaak van de ontwikkelaars dat de consoles regio gebonden zijn.
     
  15. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je hem vastgehouden? :) Xbox 360 controller is bijna perfectie gewoon. Hij ligt zo lekker in de hand, hij is licht en je kunt super gemakkelijk bij alle knoppen _O_ deze controller is gewoon lekkerder dan de Gamecube controller.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog niet vastgehouden, helaas. :)
    GameCube controller vind ik niet de beste/lekkerste.
    Hoop alleen niet de de nieuwe 360 controller te klein voor mij wordt, maar goed, met beetje gewenning komt dat ook wel goed. :)
    Hoop ook dat de 4 buttons (ABXY) wat zachter zijn, zoals bijv. bij de PS controllers.
    Maar zo heeft elke controller weer zijn voor- en nadelen.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2005
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vind de grote Xbox controller erg goed, maar ik heb dan ook grote handen.
     
  18. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Van de controllers die ik nu allemaal vast heb gehad vind ik de gamecube controller en de playstation controller erg lekker in de hand liggen. Maar de xbox controller heeft qua button lay-out de best vind ik (op de zwarte en de witte knop na maar dit wordt gelukkig verholpen met de 360).
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeer uitgebreid, onafhankelijk, interview. Beide console's sterk met wat voor en na delen. Alleen mijn keuze gaat toch nog uit voor de 360 vanwege xboxlive _O_ Sony Online wordt 3 keer niks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina