1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had dit ergens gespost maar ik wist niet of dit echt zou zijn.

    Maar nu heb ik deze foto:

    [​IMG]

    Hij lijkt er wel erg veel op 8)
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

    kwam het artikeltje ook tegen ja, vanavond maar een keertje ff goed gaan lezen, kijken wat nou precies het verschil is :)
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    is dat niet gewoon de cam zoals die op de E3 ook getoont werd?
     
  4. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je voorstellen.. GTA met deze graphics _O_
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    denk dat dat een beetje lastiger gaat worden aangezien je bij GTA een wel iets grotere wereld hebt met meer autos op de weg, voetgangers en waar gewoon veel meer in gebeurt ;) Al is bijvoorbeeld Saint's Row ook al geweldig! :D
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 27 jun 2005
  7. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dat viel mij ook al erg tegen! :confused:
     
  8. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ja vierkant zijn ze ook weer niet :)
    Maar het spel is dna ook nog lang niet af, ze hebben denk ik nog minstens 3/4 maanden
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat plaatje van xboxyde is van de pc versie ook de basketbal van ea is niet rond .. mogelijk komt dit door een vertekend beeld
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    daarnaast zijn auto's bij GR3 ook geen belangrijk onderdeel. Ik bedoel, als je naar Rainbowsix kijkt zien de auto's der ook afschuwelijk uit. Ze focussen de polygonen gewoon op andere dingen, zoals de character models en wapens denk ik :)
     
  11. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bij rainbow ziet de rest er wel altijd goed uit, maar de auto's zijn inderdaad echt troep :9
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja, maar je "verwacht" omdat het next-gen is eigenlijk wel betere graphix, dus ik begrijp wat je bedoeld, maar zoals XnX al zei ze hebben nog de tijd om zulke dingen te fixen.
     
  13. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    en zijn er al plaatjes gezien op internet van de afstandsbediening voor de 360????
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die staat ergen in deze thread.
     
  15. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens op pagina 1 van deze thread O-)
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    ik vind dat iedereen maar te hoge verwachtingen steld aan de volgende generatie. Bij de nieuwepost zie je de laatste tijd niks anders dan gezeur dat mensen het niet goed genoeg vinden.

    Punt 1, t zijn de eerste generatie spellen, daar kun je niet gelijk een sprong van 10 jaar in grafische ontwikkeling bij verwachten.

    punt 2, nieuwe generatie consoles wil niet gelijk zeggen dat developers grafische kunstenaars worden.

    Punt 3, de xbox360 maakt gebruik van een multicore processor systeem en developers zijn nog helemaal niet gewend om hiermee te werken. Daarom zullen de meeste first, maar zelfs nog een aantal secons party games, nog met 1 core werken.
     
  17. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    de accesoires zien er mooi uit:D
     
  18. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Grafische ontwikkeling in niet in tijd uit te drukken, in 1980 ging het heel langzaam en na 1996 kwam er bijvoorbeeld 3d en toen gingen de ontwikkelingen heel snel.
    Alle developers zijn al grafische kunstenaars.
    Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt, maar zo'n verschil is het niet om te werken met 1 of 2 core's.
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dan nog hoef je nog geen geweldige sprong te verwachte aan het begin, dit heeft mede ook met die cores te maken. Simpel weg omdat developers er nog niet goed mee om kunnen gaan.


    dat is natuurlijk onzin.
    Developers zoals die van davilex zullen nooit spellen zoals HL2 maken.


    Staat op meerder plaatsen, met name in het laatste artiekel wat ik hier postte: http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2453&p=1
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat maakt echt veel uit. Zoals in het artikeltje van Urty. Kijk gears of war, die gebruikt dacht ik 2 cores. En GR3 maar een, als GR3 alledrie de cores zou gebruiken _O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina