1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Dat is echt super, dus je kan gewoon altijd chatten ook als je dvd's aan het kijken bent_O_
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm weet niet of ik hier goed zit maar:) : kan ik mijn xbox live abbo wat ik nu heb bij de release meteen gebruiken op de xbox 360 of moet ik weer betalen??:mad: en: is dat dan een gold abbonement?
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja dat kan .. je kan je live account meteen migreren en is geldig tot aan het eind van je abbo (tot dat moment is je account een gold account) daarna moet je weer betalen
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn abbo is geldig tot juni 2006, heb ik dan ook xbox live gold tot juni 2006?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ... dat klopt Rikkel!
     
  6. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand een goede router, moet eentje hebben voor Xbox Live (Draadloos internet)

    [​IMG]
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    THX, dude. Hoe kom je nou aan die info waar het staat?
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @Rikkel - heeft MS bij de introductie van E3 gezegd ...

    @Chimaera360 - De xbox 360 is niet standaard draadloos ... je moet dan een xbox 360 draadloze adapter kopen .. Het is nog niet bekend welke standaard dit gaat worden ... mogelijk kan je beter wachten tot deze uit is gekomen .. dan zijn de router prijzen ook weer wat gedaald ... check anders de wireless router thread in live en networking
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    aan de ene kant is het idd wel vet, maar ik heb liever niet dat iemand door mijn film heen blaat:"HE, IK SCHOOT JOU GVD EERST, HTF KAN IK DAN DOOD ZIJN, FUCKING NOOB, :'-( " :p
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik weet wel met wie ik chat! Al sje bv de zelfde film aan het kijken bent is het wel leuk:p
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    OMFG je kan toch gewoon je headset afdoen slimpie :p
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat snap ik ook wel ;)
    Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het daarom niet echt een goede feature is denk ik.

    maar afgaand op rikkel zn argument heeft hij ook wel gelijk :)
     
  13. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik dacht laatst in de XBM te lezen dat de Xbox standaard draadloos zou zijn, wat voor mij wel handig zou zijn. Maar opzich niet zo'n probleem aangezien mijn eigen computer opdezelfde kamer staan, en ik dus gewoon netwerkbrug kan bouwen.
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mag ik vragen waar in de PU je dit hebt zien staan? :) Ik kan het niet meer vinden, maar ik kan me vaag iets herinneren...in dat stukje waren ze toch erg voorzichtig met het noemen van een prijs en noemde ze ook andere prijzen [dacht ik].
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat de xbox360 standaard draadloos zou zijn was idd een gerucht, maar dat blijkt later niet zo te zijn om de prijs laag te houden.

    edit: je kan hem wel heel makkelijk draadloos maken met zo'n usb wireless adapter.
     
  16. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde ook dat wireless vaak last heeft van storingen en dergelijke! Geef mij maar gewoon de ouderwetse kabels! :p
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    storingen zijn volgens mij geen probleem meer hoor
     
  18. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inmiddels 1 jaar alles wireless hier thuis, en ik heb nog nooit een storing gehad. Maar het ligt ook aan t gebied waar je woont, het ene gebied is storingsgevoeliger dan de andere, door omliggenden gebouwen ofzo, weet t niet precies :9
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Geef mij maar indeed draadloos, ik heb ook bijna nooit last van storing, en overal in huis je Xbox 360 neerzetten lijkt mij echt superlekker.
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    probleem is alleen voor mij dat ik nog altijd een TV nodig heb dusja... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina