1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hoor dat de Xbox toch wel zeker Unreal 3 aan kan, dan zijn die graphics voor mij goed genoeg. Dan vind ik een goede on-line ervaring en goede controlers belangrijker dan de graphics. En vooral in dat online gedeelte geloof ik MS om de een of andere reden toch 100x meer dan Sony 8)
     
  2. FREEWILLY

    FREEWILLY Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over het mediacentre. Moet ik dit zien als een mediacentre met alle functies zoals deze te kopen is in een computerstore of heeft deze beperktere funties?? kan je bijvoorbeeld tv kijken via je xbox360 en kan je programma's opnemen??
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  3. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het hetzelfde soort media centre word als bij de illegale versies van de xbox 1.. je kan filmpjes afspelen, muziek afspelen, al je bestanden zien, foto's zien.. dat soort spul.. niet echt super uitgebreid

    edit: niet dat ik ervaring heb met de illegale versie van xbox 1 O-)

    edit2: je zult nu ook films en vanalles kunnen downloaden via dat media centre.. tegen betaling natuurlijk 8) maar je kan films muziek enz enz dowloaden.. dit staat op xbox.com
    Ik denk trouwens niet dat je hem als een video recorder kan gebruike en why the f*ck zou je tv willen kijken via je xbox? je plugt toch gewoon je antenne kabel achter in je tv, want daar zal de xbox ook in moeten wil je xboxen..

    "De toekomst van de Xbox:
    Xbox 360: a way of life.

    Speel de meest verslavende games. Bekijk films op dvd. Geniet van digitale muziek, foto's en video's, en dat allemaal met één revolutionair entertainmentsysteem.

    De Xbox 360 opent ook de deur naar het geweldige nieuwe high-definition (HD) entertainment. Ervaar de Xbox 360 games in HD. Download HD-televisie en -films direct vanuit je Windows Media Center Edition PC naar je Xbox 360"

    de dag van de edits vandaag.. op de site van microsoft staat dat je tv kunt opslaan via media centre..dit is wel vaag want dat zou dan allemaal via scart moeten gaan
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  4. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, ik heb ook nog een vraagje omdat ik het niet helemaal zeker meer wist. Kan je je Xbox 360 op je computer aansluiten en files overbrengen of zelf de monitor gebruiken? Kan ik bijv. een video bestand van m'n pc, overbrengen naar de Xbox 360, dan op m'n tv aansluiten en vervolgens die video kijken?

    @Flipmode 182

    Misschien zou het allemaal via de scart moeten gaan of misschien is 't een aangepaste Scart waar je nog een extra kabeltje in kan doen om van de tv op te nemen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  6. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen plaatjes op die links :confused:
     
  7. Dat ziet er wel goed uit ja :+
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    als die video in dvr formaat is wel anders denk ik niet...

    dvr is btw de format waarin mce programmas opneemt...

    edit: wma moet ook gewoon lukken natuurlijk...
     
  9. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet waar jullie allemaal bang voor zijn hoor ma heb je deze screen al gezien de PS3 kan er denk ik niet veel meer uit halen als hier het geval is dit is bijna echt man! PGR 3 Screenshot op Xbox 360

    javascript:imagepopup('/images/content/18178.jpg');
     
  10. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
  11. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
  12. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon omdat iedereen zegt dat de PS3 veel betere grafhics als de Xbox 360 zou hebben nou kweet wel bijna zeker dat het niet mooier kan als dit daarom liet ik het even zien mag ik :confused:
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik wil en blijf erop duiden dat de ps3 alleen maar cg filmpjes heeft laten zien.
    besides gameplay blijft boven alles staan en het is geen wedstrijd tussen beide consoles omdat ten eerste ze nog niet uit zijn en ten tweede je altijd ze alletwee nog kan kopen.

    ojah op de persconferentie kreeg iedereen een limited frontje van xbox 360 mee naar huis
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    ga straks nog wel ff, als ik tijd over heb, die persconferentie kijken dan, weet iemand toevallig hoe lang ie gaat duren? O-)

    en die site van gametrailers is echt zwaar over belast, best wel heel irritant eigenlijk...

    en dat filmpje van killzone... echt... adembenemend werkelijk... gewoon ziek.... _O_
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    De persconferentie kan je bekijken op gamespot en hij duurt 1 uur en 20 min.
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die laatste link van jou gaat naar een artiekel die plaatjes laat zien van de techdemo die ze draaide op de persconferentie van sony. Dit is het voor filmpje van FFVII alleen dan met next gen grfx. Het zijn geen, ik herhaal GEEN screenshots van een game van square die op de xbox360 gaat komen. De enigste game die van square tot nu toe aangekondigt is, is Final Fantasy 11
     
  17. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    welke van de games in de beginpost zijn beschikbaar bij de release? als ze allemaal al beschikbaar zijn, is de kans groot dat ik hem gelijk koop. hopen dat er een PGR3 pack of NFS pack oid komt.
     
  18. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    'T is niet fotorealistisch, dus het kan altijd mooier. En wie zegt dat de PS3 dat niet kan evenaren/verbeteren?

    @Baszs

    Killzone 2 filmpje speelt zich af door de ogen van de speler, weliswaar zonder hud alleen het lijkt onwaarschijnlijk dat het CGI is. De screens van Tekken 5 zijn waarschijnlijk ook wel echt omdat je bij dat soort games meestal maar 2 personages + omgeving hoeft te simuleren wat ze in staat stelt om de personages enorm gedetaileerd te maken.

    Het verbaasd me eigenlijk niet dat de PS3 mooier is, had ik al verwacht met die 'Cell' chip

    En trouwens, check deze (inmiddels met goede reden gesloten) thread:
    Ziet er naar uit dat de Xbox 360 idd qua specs vreselijk het onderspit delft :'-(
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2005
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    heeft iemand ook een link waarvan ik die personferentie kan dllen? bij gamespot kan ik hem nu wel streamen, doe ik anders wel... maarja, ik heb een beetje een hekel een streamen eignelijk om eerlijk te zijn O-)

    GeneralAsshole, bedankt voor de info iig!
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina