1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, wel leuk enzo, maar je moet nog wel stopcontact en televisie enzo hebben ;)

    Ik zie het nut van draadloos internet bij een console niet zo.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vandaag naar mijn gamesboer zitten we lekker bezig over de next generation consoles. hij zegt tegen mij dat hij iemand kent van microsoft en diene zegt dat de xbox360 niet veel zwaarder zal worden dan de xbox en dat de verschillen niet merkbaar zullen zijn op een vlak is de xbox360 verbeterd en dat is xbox-live je kunt nu met nog meerdere personen spelen. de persoon van microsoft zegt ook dat de ps3 wel degelijk betere graphics zal hebben maar ze moeten de cell prosessor goed benutten. dus conclusie van heel het verhaal is dat de xbox zich richt op het live gedeelte en niet op de graphics en de ps3 heeft de games en de graphics (als het waar is) maar hebben ze de multiplayer en dat blijft het belangrijktste.

    de persoon van microsoft zegt ook zonder xboxlive was xbox er nu niet meer en daardoor hebben ze nu een grote inhaalmarche gemaakt op de ps2.

    ik weet niet wat ik er moet van geloven richt de xbox360 zich alleen op xbox-live.
    richt de ps3 zich op de graphics is zeg eerst zien dan geloven.
     
  3. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie net nog een PGR3 screen:


    [​IMG]
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    jip, zag hem gister ook staan... ziet er ook weer érg slick uit! zo wil ik wel nog meer screens van de 360 zien :)
     
  5. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    echt totale onzin dit verhaal! kijk naar die screen van hierboven! kijk ook naar de ingame filmpjes van Ghost Recon 3!! de 360 zal qua brute kracht de huidige wegblazen! _0/
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat je het verhaal gewoon verkeerd begrepen hebt (of die kerel van de gameswinkel).
    Xbox360 zal wel degelijk next gen grfx hebben en natuurlijk zal je wel verschil tussen de games op de xbox en de games op de xbox360 merken.

    Ja, het schijnt inderdaad dat de PS3 hardwarematig sterker is, maar dat het moeilijker is om die kracht uit de console te halen. Daarnaast zal het verschil niet geweldig groot zijn.

    En ja, xbox moet het natuurlijk van zn live hebben. Dat heeft hun heel ver gebracht en logisch dat ze daar veel aandacht aan besteden zullen.
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    True true, Heb er zelf ook last van.. mja, dit is next-gen hè:p (where did we heard this before:p)


    @pgr3 screen, zo faking nep.. Die render is gewoon gemaakt door een PC die 2395925 dagen heeft lopen stampen. ik wil IN-game bewijs!!!!! :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2005
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ha, ik geloof wel dat PGR3 der zo uit kan gaan zien ingame :)
     
  9. Rovak

    Rovak Guest

    Ja, waarom zou di fake zijn?
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    dankje voor de update rikkel :)
    maar iedereen zal pas geloven dat die gebouwen ingame zijn als ze het daadwerkelijk kunnen spelen, en dan nóg zal je commentaar krijgen dat het er veel minder mooi uitziet dan beloofd, ook al is het verschil niet te zien :p
    en kijken wat konami voor ons kan gaan beloven dan... ben benieuwd...
     
  12. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof in de xbox360 want ik zij het tegen mijn gamesboer ook heb jij die graphics al gezien van pgr3. en dan komt ij af van jah maar perfect dark trekt op niets en als je killzone 2 ziet das een groot verschil, toen zij ik tegen tis de gameplay die telt en als je killzone vergelijkt met halo2 weet ik welke console ik direct zou kopen hoor


    /Mod Zou je wat op je spelling en zinsopbouw willen letten? Dit is namelijk onleesbaar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jun 2005
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik hoop op Pro evolution 6 wordt maar ik denk niet dat die exclusief gaat worden voor xbox 360 iik denk eerder voor ps3 :mad:

    oja over dat plaatje van die gebouwen? er zit gewoon een bit map over geplakt verder niks? het ziet er mooi uit maar of het echt met grafisch te maken heefd ???
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooi nieuws, maar dat nieuws van sony vind ik toch net iets te ongeloofwaardig. We zullen zien :)

    @appie21: hehe, het is niet gewoon een bitmap ;) tuurlijk gebruiken ze dat wel (of iets in die richting), maar dat doet iedereen. Dat heet texturen.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ik zie hier een hoop vraag tekens, aangezien jij denk ik nog nooit met een 3d programma (Maya, 3dsMax, Cinema 4d..) gewerkt hebt, zou ik maar niet gelijk denken dat het 'even' een bitmap plakken is, hier zit namelijk veel meer in dan alleen een bitmap.

    [​IMG]

    Deze screen zegt genoeg wireframes zijn dus alles behalve een box + bitmap plakken, 1 zo'n gebouw kost al heeel wat man uren(lees: dagen) werk.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2005
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja kan ook overdrijven ;) Maar verder heb je wel gelijk.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    wat overdrijf ik dan? aangezien ik zelf met 3ds max werk weet ik waar ik over praat. En wireframes zijn niet binnen een paar uurtjes gedaan. Daar gaan wel een paar dagen overheen waarom denk je anders dat games zo rond de 3jaar werk kosten. En teams van 80/100 mensen eraan werken. :)
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    kijk maar naar de ramen in dat frame ze zijn niet zichtbaar dus ze worden er gewoon opgeplakt
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups dat zag ik maar dat is niet gewoon even kopieer en plak werk. Als ze daar wireframes van zouden maken oftewel zelfs de binnenkant van dat gebouw vorm zouden geven (waar je niks aan hebt omdat je dat niet ziet in een race game als PGR), dan zou het spel zo ongelovelijk zwaar/groot worden dat het nog niet eens op 4dvd's zou passen, en zou je om de 5 race levels van dvd moeten wisselen. Ik vind het zo ie zo knap wat Bizarre nu al voor elkaar heeft gekregen. Want zoals ik al zei zo'n gebouw is meer werk dan je denkt.
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mm ik teken veel voor flight simulator gebouwen? dus heb best wel ervaring? tuurlijk het ziet er mooi uit maar ik vind het net iets te plakkerig!(maar niet lelijk)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina