1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Klopt volgens mij voor geen meter. Waar heb je dat dan gelezen?
     
  2. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben oplaadbare batterijen ook een limiet en daarna doen ze het gewoon niet meer. maar volgens mij kun je die goedkopen batterijen al 1000 keer opladen dus je hoeft je daarover geen zorgen te maken ;)
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @ Rikkel: Maak je niet zo'n zorgen joh, M$ heeft daar heus wel goed over nagedacht.
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    eurm, ik denk dat MS wel een accu ofzo voor de controllers maakt. Ze zeggen dat je de controllers dmv een snoer aan de xbox zelf kan opladen. Dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over het kopen van battarijen :)
     
  5. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    via dat snoer laad je gewoon de batterijen op hoor, dus geen accu volgens mij
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je koppelt de controller toch gewoon aan de 360 en dan wordt ie opgeladen?
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dan ga ik der vanuit dat de battarijen bij de xbox zitten.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Betekent dat dus dat ik ook gewoon mijn tv met de xbox remote kan bedienen?
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja...
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    op de ps3 kunnen 7 controllers omdat om het kwartier 1 controller geen power meer heeft. en dan kan je verder met nog 6 tegaan toch wel slim bedacht...:p
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad:9 Hij was wel goed gezocht.

    Maar ik denk dat je dan met veel mensen op twee tv kan gamen, dat sony het daarom heeft gedaan. En natuurlijk omdat ze niks online kunnen.
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    de ps3 kan je idd op 2 tv's aansluiten als het goed is dus 4 controllers voor de ene tv en dan nog 3 voor de andere :)

    maar de batterijen is wel het laatste waar ik me druk om ga maken, heb het niet zo heel erg op draadloos gamen (het opladen is het probleem ;)) maar ik ga er vanuit dat MS dat wel allemaal zo heeft uitgewerkt dat dat gewoon allemaal goed gaat en zonder problemen en alles... anders hadden we nog wel gewoon met een draadje neem ik aan :)
     
  13. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, of super dom, wie wil er nou tijdens het spelen steeds van controller moeten wisselen...
     
  14. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Kerels die dit zeggen zitten dus op een heel laag niveau!!!

    En kerels die dit zeggen:
    zijn ook niet van de slimste, wacht toch gewoon tot de ps3 uit is, Online gamen hoort bij de toekomst, wees er maar zeker van dat sony het met de ps3 "heeel" goed gaat aanpakken! Waarschijnlijk nog niet zo goed als microsoft,maar dat is normaal, microsoft heeft op online gebied veel meer ervaring.
     
  15. FabianNL

    FabianNL Guest

    Nee, die "kerels" moet je gewoon niet serieus nemen want hij snapt ook wel dat dat niet zo is :)
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Jaja, oké oké, maar toch...
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraag:

    Het schijnt dat niet alle games backwards compatible zijn. Daarom worden automatisch een soort patches gedowned (dacht ik). Maar als je dan een silver abbo hebt, wat moet je dan?

    Ik hoop dat iets van het verhaal hiero klopt
     
  18. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    ow echt?! neee dat meen je niet!!!!
    oh... nou ze proberen zo veel mogelijk te doen. ze hebben laatste een deal gesloten met Nvidea



    hu? dit is een vage post...
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2005
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    nee, nee, in je 360 zit standaart al een "emulator" waarmee je sowieso al de single layerd games kan spelen en voor de dual layerd moeten er appart programmatjes geschreven worden als het goed is, en dit staat standaart allemaal al voor geinstaleerd en zonder live is er dus niks aan de hand ook als het goed is. En als je silver hebt kan je, als er ooit een "patch" mag komen, die ook gewoon zonder problemen dowloaden.
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Je zegt het alsof dat zekerweten zo zal gaan. Dit zijn de meest aanneem bare geruchten. Maar er is nog niks officieels bekend gemaakt op dit gebied. (behalve dan dat iig de toptitels speelbaar zullen zijn)

    en verder: dingen als downloadable content enzo kun je dalijk met een silver abbo gewoon downloaden. Het enigste (van wat ik weet) wat je met silver niet kan en met gold wel, is online gamen. Verder kun je gewoon het xboxlive netwerk benutten. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina