1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook een vraagje, ga ik de toptitels van de xbox op de xbox 360 online kunnen spelen, omdat ik met de xbox 360 online ga, en waarschijnlijk af en toe nog eens halo2,doa,...online wil spelen,...?
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, kan. Je kan gewoon met bijvoorbeeld halo2 op de xbox360 op xboxlive en dan zelfs tegen mensen spelen die nog op de xbox gamen
     
  3. FabianNL

    FabianNL Guest

    dat verhaaltje van single/dual layer dvd's is toch verteld door iemand van MS? toch? Nouja, dat is idd sowieso wel het betrouwbaarste gerucht wat er nu is idd.
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    wel vaag eigenlijk.. toen ik een tijdje geleden 't hele verhaal las 'xbxo 360 onthuld' hier op de mainpage, dacht ik daar toch echt te zien staan: in het weekend kun je met silver alles doen, doordeweeks niet. Met gold kun je altijd alles doen.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan niet ... Alleen speciale weekenden .... dus misschien eens in de maand


    Je moet Silver zien als het huidige guest account. Zo kan je geen clans joinen en maar met een paar type games mee spelen ... Ook zal je niet elk weekend kunnen spelen

    op xbox.com staat zelf xbox live on-line gaming niet vermeld
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Tss, dat is balen, dacht toch echt dat ik gewoon in de weekenden gratis kon spelen. :mad:
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar met xbox live gold kan je toch eender wanneer je wilt online spelen he? Gewoon 60 euro per jaar betalen zeker?
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in dat interview met Bauch ofzoiets zij hij dat de prijzen hetzelfde zouden blijven van L!ve
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Pw :{ . Maarja, dan weet je iig wel zeker dat er geen iritante lui op live komen, wat bijvoorbeeld wel gebeurt bij de PS2.
    De thread zit trouwens alweer over de 1000 posts heen :cool: .
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan soort beltegoed kaartjes halen voor je xboxlive slim bedacht.. heb er niet veel tegen!
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Heel goed punt! Waardeer ik toch wel. Als je ziet hoeveel mensen voor 30 euro Live hebben, is het goed te doen (30 euro is niks). Daarbij, 60 euro voor Live is ook nog goed te doen als je de mogelijkheden bekijkt. Toch houdt zo'n bedrag de irritante mensen weg.

    Marja...voordat ik Live heb geldt er voor mij nóg iets: Een andere router! :'-(
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik moet ook nog een router kopen :'-( , dan moet ik ook nog een lcd HD tv kopen... dat wordt e pak geld uitgeven!
    Maar ik heb e vraagje kan je,als je extra's,...download via je xbox 360,... ook een virus op je xbox 360 krijgen? Ik heb het nog nooit gehoord he,maar Ik was daarstraks er over aan het nadenken.
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik haal ze gewoon alle 2. Dan is de keuze dus niet zo moeilijk zo lang er maar exclusieve games blijven komen op de consoles is de keuze gewoon moeilijk. ik denk dat je niet kan spreken van dat 1 de beste of voordeligste of meest complete is. bij mij gaat het om de grafix en de excl games daarom heb ik en de xbox en de ps 2.

    Mocht ik uit de 2 (XBOX 360 / PS :cool: mogen kiezen dan kies ik voor die ene die de beste grafix heeft en dan met een schuin oog exclusieve games (met inhoud). _O_ O-)
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alleen met xbox live gold kan je on-line gamen... aldus Bach
     
  15. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb echt veel zin in die Xbox 360 :D Gaan jullie nog andere consoles kopen naast de 360?
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik in iedergeval niet. Word een dure kerst voor mij. Dus geld voor iets anders heb ik niet.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn broer koopt de ps3, maar als de ps3 echt een paradijs console is(bij wijze van spreke) dan koop ik hem misschien ook nog bij, maarja, 2 consoles is eigelijk een beetje zot, kan me beter op de xbox 360 focussen en dan online me goed concentreren,... en de beste games op de ps3 kan ik nog altijd spelen(uitspelen) zoals metal gear solid 4, granturismo 5, I-8, het nieuwe game van naughty dog,... noem maar op.
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    De ps3 kun je ook pas kerst 2006 kopen ;)
     
  19. Chimaera360

    Chimaera360 Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me ook alleen richten op de xbox 360, krijg je ook eens wat minder goede/bekende games te spelen enzo. Vind ik ook wel leuk
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nope ik ook niet, Sony komt er bij mij na de Ps1 niet meer in net als na de N64 er ook geen Nintendo bij mij meer inkomt. En dat zeg ik niet om de Sony lui of Nintendo aftezeiken, maar zeg ik omdat ik gewoon geen intresse meer in hun games heb. En genoeg heb aan Xbox en binnenkort dus de 360.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina