1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffft, over smaak valt niet te twisten. Iemand die een xbox wilt mag van mij een xbox kopen.

    Koop je een Nintendo, dan vindt ik dat net zo mooi, ik kom em wel een keer proberen :D

    Maar pas ook met iemand op msn een discussie, playstation is veel beter met dit playstation is veel beter met dat. Damn houd gewoon je kop, en koop je verrekte console dan. Als jij die wilt dan wil je em :eek: Dan hoef je andere jou geweldige console niet op te dringen
     
  2. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Op de normale Xbox kan dat in ieder geval niet, voor zover ik weet. Ik heb er nog nóóit van gehoord. Als er virussen op konden komen, zou je dat denk ik vaak genoeg tegenkomen [op internet etc.]. Dit is dus niet het geval. Dus het lijkt me sterk dat er virussen op de Xbox 360 kunnen komen.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee je kan geen virus op je xbox 360 krijgen ... de xbox 360 is gekoppeld aan een gesloten netwerk ... een virus word geschreven voor een specifiek o/s voor een specifiek doel ..
     
  4. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik hoop niet dat dit dus binnekort gebeurd?
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo? Hij zegt toch dat het NIET kan!
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zozo, Ik dacht wel dat het niet kon, maarja, het was maar een vraagje. Effe iets anders nu, waarschijnlijk wisten jullie dit wel al. Het is behoorlijk moeilijk om games te maken voor de xbox 360(nog altijd het gemakkelijkst van de :cool: door de 3 processors. In het begin zullen de games maar op 1 processor werken omdat de ontwikkelaars het nog onder de knie moeten krijgen hoe ze met ze alle 3 tegoei moeten samen werken.
    Maar dat wilt zeggen dat waarschijnlijk de games met de launch op 1 processor werken, maar dan ga je na verloop van tijd echt wel een evolutie zien in de games, hoe mooi gaan de games er dan in 2007 uitzien? Heel mooi denk ik!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    een xbox, xbox 360, een media center is geen pc. Deze zit ook niet op een open net en je kan geen attachements mee versturen ... kortom is het bijna onmogelijk om een virus te sturen. Tevens kan dit virus zich niet vermenigvuldigen of opgestart worden. Het is dus onmogelijk om een virus te verspreiden. Tevens is de xbe... (executable van de xbox) encrypted en deze sleutel is nodig om een applicatie op te starten
     
  8. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ondersteunt xbox 360 nou standaard wireless internet of hoe gaat dat anders in zun werk???
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    niet standaard.
    Moet je een USB wireless uitbereiding voor aanschaffen :)

    edit:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  10. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    de 360 heeft geen 3processors hoor, maar 3 cores, de ps3 heeft ook geen 7 processors
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het apparaat heeft de beschikking over drie 3.2 GB processoren, die ieder twee verzoeken tegelijk kunnen verwerken. Dat betekent dat de CPU (Centrale Verwerkings Eenheid) zes threads in een keer kan genereren. Hierdoor kunnen programmeurs zeer veel opdrachten tegelijkertijd aan de CPU geven, zonder dat hij overbelast raakt. Ook kunnen programmeurs hierdoor in de toekomst nieuwe algoritmen uitvinden, waardoor ze zeer flexibel zijn in de manier waarop spellen worden geprogrammeerd. De bandbreedte van het geheugen van de CPU is 5.4 GHz.

    Nu was ik zelf aan het twijfelen of het 3 processoren zijn, maar het zijn wel degelijk 3 processoren en die chip, de CPU van IBM, vormt het hart van de Xbox 360.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2005
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Yep, en PS3 heeft ook geen 7 cores, maar 7 PPU's. Als ik het goed begrepen heb.
     
  13. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een 3core cpu. Geen 3 processoren.
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, zit een groot verschil in :)
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom staat er dan overal waar ik lees 3 processoren??
    En @ Jaguar, waar haal je het dat ik zei dat de ps3 7 processors heeft??
    Hij heeft de cell processor, die biedt zeven SPE's (synergistic processing elements) op 3.2Ghz. Hierdoor kan de PlayStation 3 op een snelle manier gelijktijdig vele aangestuurde opdrachten verwerken.
    7 processors, hoe gestoord is dat!?
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    de PS3 krijgt 2 processoren toch? de Cell+ nog een extra?

    Je leest overal dat het 3 processoren zijn omdat veel mensen het verschil tussen cores en processoren niet zien, en het dus verkeerde overschrijven :)
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ahzo, oke, cool. en naast de "cell" is er inderdaad ook de rsx. Dat is de graphische chip van Nvidia.
     
  18. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die bedoel ik niet.
    Ik bedoel nog een 2e CPU, geen GPU.
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, een 2de CPU is er niet met de ps3. Is ook helemaal niet nodig,met wat er allemaal in zit.
     
  20. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    er stond in de xbm,dat er voorlopig geen hdtv's uitkomen in nederland,maar in winkels zie ik al wel lcd tv's met hd ready erop staan,hoe kan dit??????
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina