1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er komen nog geen HDTV uiztendingen in europa ... dus is er ook nog geen vraag naar HDTV's .. Echter kunnen tv's mer HDTV ready wel HDTV signaal verwerken. Er zijn al HDTV in Nederland te koop
     
  2. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    het was ook niet bedoeld als of jij het gezegt had, maar meer ter ondersteuning/toevoeging voor andere mensen of voor noobs, 7 processors 8)

    de xbm weet niet altijd waar ze het over hebben, er zijn al een tijdje hdtv's te koop, en ook voor prijzen(550€) die (bijna) iedereen kan betalen
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.gamer.nl/nieuws/26867

    Ik verheug me erop. Ik hoop dat er nu wel eens een japanse titel in zit die mij wel aanspreekt. Want veel japanse games vind ik maart zooi.
     
  4. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had f vraagi: is er nu al een lijst bekend gemaakt welke games van de xbox ook op de 360 gespeeld kunnen worden?
    mn xbox is nu overleden en w8 nu dus op de 360 maar ikzou graag nog wat spellen van de xbox willlen kopen.. maajaa als ze niet speelbaar zijn op de 360 heb ik daar weinig aan.
    heb MS dat al bekend gemaakt ?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nog niets officieel, maar de meeste top games zijn speelbaar ....
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is eigelijk wel een beetje grappig, sony kondigt aan dat ze in july hun ps3 verder ten toon stellen,... noem maar op en eventjes later kondigt microsoft dit ook aan voor de xbox 360 op juist dezelfde dag??!! Waarom doen ze het niet een paar dagen later, zodat de japanse pres,gamers,... beide kunnen bezoeken? Maarja...
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die rede heeft de E3 van dit jaar over duidelijk gemaakt.
    Degene die het eerst met nieuws komt krijgt de grootste hype.
    Iedereen gaat het daar dan over hebben en dat nieuws valt dan als een golf over het andere nieuws.

    Of het nieuws van degene die als 2e kwam, word vergeleken met de eerste op de manier of het er tegenop kan. Dus de eerste word direct als beste gezien.
    Psychisch iets.


    denk ik... :p

    edit:
    http://www.gamer.nl/nieuws/26873
    dus nog niet eens een zekere FF support bij de volgende xbox. Toch schandalig. MS moet hier nieteens over nadenken, gewoon zeggen: jep, men wil het, wij geven het.
    Ze kunnen nu echt niet maken om het niet te supporten.
    zeker niet omdat xbox toch wel de meeste race games heeft van de 3 consoles.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2005
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Een next-gen en dan geen FF zou ik erg jammer vinden.
    Zit zo nu en dan nog wel eens te twijfelen voor een stuurtje maar op een of andere manier vind weerhoudt me dat.
    En tja, hoop dat ze rumblefunctie ook een beetje verbeteren want die vind ik gewoon kut in de Xbox-controllers. Zo erg dat ik het soms liever uitzet, maakt tevens een hoop herrie, vooral bij de S-controller. In dat opzicht is de rumblefunctie van de PS-controllers stukken beter, zelfs die van de PSX is nog beter dan die van de Xbox (weet niet of dat verschilt met PSX en PS2, geen verschil gemerkt).
    En de wat zachtere knoppen zoals op de PS-controller. Op de Xbox-controller vind ik de knoppen wat te hard, racen met a-knop of deze intensief gebruiken zorgt voor een zere vinger, wat niet hoort te mogen en het spelplezier bederft.
     
  9. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Racen met de a knop in een xbox race spel??? Dat je je pookje gebruik oke maar met de a knop.
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel persoonlijk niet zo graag racegames op de xbox, terwijl ik dat genre ook heel goed vind. Maar als ik het op de xbox doe, dan moet ik met die trekkertes achteraan de controller werken, wat ik niet zo fijn vind. Ik vind het op de ps2 gewoon met x, vierkantje, bolletje,... veel fijner, maar als ik DAT op de xbox zou doen, dan moet je echt heel fel op die A drukken, na een tijd kan je zelfs niet vol gas rijden vind ik want die knoppen zijn net iets te straf(en te bol). Met een shooter ofzo, zou dit nooit uit uitmaken, maar met een racegame wel, vind ik toch een beetje spijtig, zou echt met de A, B,... willen racen in plaats van die trekkertjes. Hoe racen jullie op de xbox?
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik wel een aardige misser vinden als er nou weer geen FF voor racegames inkomt.
    Maar even afwachten dan, en wat het gebruik van de 'triggers' betreft, bij een game als Forza zou ik met alleen de A-knop als gas lelijk in de problemen komen denk ik.
    Het ideale van de triggers is juist dat je mooi gedoseerd gas kan geven, wat met de A-knop erg lastig is om die half in te drukken.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yups ik gebruik altijd de triggers met gas geven, en net wat TotalSOLO al zegt je kan dan gewoon gedoseerd gas geven. En wie gaat er dan ook de A knop voor een race game gebruiken? sorrie hoor maar dan ben je gewoon dom bezig, want die triggers zitten er niet voor niks. En ik heb de officieele oude/grote controllers maar heb nergens problemen mee of last van tennis/muis armen. Heerlijke controller, mischien komt dat ook omdat ik bijna alle consoles heb en dus weet wat pas kut speelt en voor mij zelf de N64 toch wel de gaarste controller van heeft.
     
  13. rodka

    rodka Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    oh, FF is force feedback. ik dacht dat jullie het over final fantasy hadden :9

    ik heb ooit één keer PGR1 in mijn xbox gestopt, en er meteen 10 minuten later weer uitgehaald. racen met een xbox controller wil idd niet. ik ben nu aan het kijken naar een 3rd party controller die lichtere knoppen heeft
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    kom op zeg, zijn jullie nu kerels :+
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, dan ben je inderdaad wel stom bezig, maar ik ben het gewoon van de ps2, games als granturismo,wrc,... speel ik allemaal met x en vierkantje,... maar met de ps2 is het anders natuurlijk. Ik denk dat ik die trekkertjes wel snel gewoon kan geraken, zo heb ik dtm 2 uitgespeeld op de xbox met die trekkertjes, maar ik vond het niet zo heel fijn persoonlijk, maar dat zal wel komen zeker.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In het begin gebruikte ik nog de a-knop, later pas de triggers. Ben ook nog wel eens racegames tegengekomen waarbij je a-knop moest gebruiken als gas.
    Maar ook andere games als hack/slash vereisen flink wat drukken op de knoppen. :)
     
  17. FabianNL

    FabianNL Guest

    heb echt nog nooit de a knop gebruik om te racen, daarbij kan ik ongeveer alleen maar óf vol gas geven of niet, en met die trickers kan je idd heerlijk doseren zoals al 10x gezegt is ;)
     
  18. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal de force feedback niet misse vind racen met een stuurtje voor je tv tog niet werke geef mij maar gwoon lekker die xbox controller s met z'n triggers beter kan gwoon niet...
    met de triggers kan je tenminste gedoseerd gas geve terwijl je met dat knoppie hele tijd dezelfde hoeveelheid gas geef:confused:
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Net of je met een stuurtje met pedalen geen gedoseerd gas kunt geven.....
     
  20. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    jullie vergeten dat de huidige (en toekomstige) controllers analoge knoppen hebben. Waardoor het in theorie mogelijk moet zijn om met een knop gedosseerd gas te kunnen geven ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina