1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het nou nog erg veel verschil maken dat de ps3 krachtiger is. De grapics kunnen al bijna niet meer beter en de xbox 360 heeft genoeg power om een groot spel te maken. Is de power van de ps3 niet gewoon overbodig?
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, want de games kunnen alleen maar mooier worden, dus de kracht is niet overbodig.
     
  3. BurningMetal

    BurningMetal Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    BIJNA ja, die laatste kleine beetje beter zijn volgens mij net de zwaarste voor de hardware ;)
     
  4. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wouter de ati kaart in de xbox360 is sterker dan die van de ps3!
    het is alleen dat de ps3 het sneller kan toveren, maar voor het oog maakt het niet uit.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Geen idee of het al gepost is, maar ik neem de gok..

    Vrij lang artikel, je kan hem het beste gewoon op TeamXbox zelf lezen.

    Oh, en gelukkig hebben we daar 'wouter xbox' ook weer. Altijd even gezellig.
     
  6. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oke maar als de PS3, zoals mensen zeggen, minstens 2 tot 3x zo snel is begin ik toch echt wel te twijfelen. Als je Killzone 2 ziet wordt Gears of War compleet weggeblazen en de U3 engine compleet vernietigd. Net zoals bij die Teaser footage van Tekken.

    Ik zit nu echt serieus te twijfelen want als de PS3 dan games krijgt die nog veel mooier zijn dan Killzone 2 (want games worden steeds mooier naarmate devs doorkrijgen hoe alles nou echt werkt) en de Xbox 360 pas op dat soort graphics (als ie dat uberhaupt al kan) krijgt over een jaar of 2, dan is de PS3 nog veel verder! Zucht. Maarja, dat online support van Live! en natuurlijk Halo 3...

    Als de PS3 ook goede online support krijgt, weet ik iig welke ik ga kopen.

    1 ding vindt ik trouwens wel vreemd bij Killzone 2. U3 enige was (note de verleden tijd) een state of the art engine en dan hebben die andere gasten zomaar ff binnen no-time een veel betere engine in elkaar gezet :confused:
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien om dat het niet echt is maar een filmpje :{
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    filmpjes filmpjes FIIIIILLLMPJES
    bij beide microsoft en sony!

    echt zeg aub niet van ik denk dat ik hem ga kopen
    impulsief gedrag is het.
    w8t nou maar gewoon tot alles duidelijk is. wat dan ook cker nog half jaar gaat duren.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  9. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Kans is idd groot dat Killzone 2/Tekken/Fight Night Round 2 CGI is maar veel lelijker zal 't niet worden! Ze gaan niet dat soort footage releasen en daarna een spel waarbij je niks van die pracht terug ziet :{

    Maar waarom moet het dan eigenlijk CGI zijn? Als de PS3 zoveel krachtiger is zouden deze graphics toch best mogelijk kunnen zijn... :{
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    nog maar een keer:
    het beweegt ten eerste helemaal niet als een fps (je kan een hoofd niet kantelen enz.)
    en dat filmpje van tekken sloeg helemaal nergens op, een schouder van een zwetende kerel :{

    microsoft doet het natuurlijk ook, begrijp me niet verkeerd.
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees wat de Ps3 kan moet eerst zoeken: *KliK ps3*
     
  12. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand speelde dan ook echt. Het spel was compleet scripted (ze hadden de player zelf ook gescript) maar het draaide (dat zeggen hun tenminste) ingame en in real time...
     
  13. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    info van een PS fan-site :{ ?
     
  14. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt de vergelijking van de specs als je iets naarbeneden scrolt. De PS3 heeft bij de meeste dingen 2x meer dan als bij de Xbox 360. Enige dat beter is in die lijst is het feit dat de xbox een hardeschijf heeft...
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Is dat waar? Op welke gebieden is de PS3 eigenlijk allemaal beter, want ik snap niks van specs :eek:
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Kijk op de bovenstaande link.
     
  17. boxershort

    boxershort Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Op ExtremeTech staat een zeer lang interview met één van de hoofdontwerpers van de Xbox 360. Link: Interview

    De Xbox 360 kan dus op computermonitoren aangesloten worden! Zoals we allemaal weten zijn computermonitoren veel goedkoper dan HDTV's. Het is trouwens nog niet zeker of de Xbox 360 DVI en/of HDMI gaat ondersteunen:

     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik las van boven naar onder dus had het te laat gezien ;)

    Ik had het al ergens gepost maar ik weet niet meer waar aangezien alles zo snel gaat. De Xbox 360 heeft toch voor spelle makers makkelijkere software waarmee ze makkelijk spelle kunnen maken? En de PS3 heeft dat niet dus kan het zo zijn dat de makers eerst een jaar de PS3 meer moeten uittesten voordat ze pas echt de kracht van de PS3 kunnen benutten? En bij de XBOX360 dus veel sneller?
     
  19. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    In principe wel ja maar uiteindelijk zal de PS3 wel sneller zijn...
     
  20. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de specs kijkt is de Xbox 360 gewoon dood, maar ik heb zo'n gevoel dat het niet allemaal klopt. Volgens mij is niet alles op een rijtje gezet maar alleen dingen waar de PS3 de xbox verslaat. Er zijn veel meer dingen die meespelen in de qualiteit van een console. Je kan wel goede hardware hebben, maar kan je er ook gebruik van maken? Hij kan dan wel een cell-processor hebben, de vraag is wat ze ermee doen. Met de xbox heb ik de ervaring dat de makers van spellen (vooral MS zelf) optimaal gebruik maakt van alles wat de xbox kan. Bij de PS is dat niet zo'n succes naar mijn mening...
    MAarja, we zullen zien. Ik weet niet eens of het wel feiten zijn:D.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina