1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    ow... hm... dan heb ik niks gezegt :)
     
  2. pls_devil

    pls_devil Guest

    echt niet ;)
     
  3. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net groot deel gezien van de Sony press conference. Nu vind ik Killzone 2 wel heel erg verdacht hoor. Ze laten een real-time demo van de U3 engine zien (graphics zijn dus evenmooi als Gears of War) en ze zeggen dat 't er prachtig uitziet alleen Killzone 2 ziet er echt veel mooier uit maar daar zeggen ze niks over! Erg vreemd... :{
     
  4. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof nooit een krant als het over games gaat jongens! Die lui die bij een krant werken houden niet elke dag alle nieuwtjes bij over de consoles en gaan af op wat ze denken dat een betrouwbare website is. De enige betrouwbare website is de site van bijv. xbox zelf en xbw, de rest versprijdt alleen maar geruchten. Die geruchten zet de verslaggever in de krant en bestempelt het als feiten, ga dus nooit uit van wat er in een krant staat over consoles ed!
     
  5. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog bijna nooit iets over games/consoles in de krant gezien :confused:

    Oja, trouwens, als ik jou was zou ik ff je ava opnieuw uploaden bij xbw, dan verschijnt er tenminste een plaatje ipv een link. Het werkte bij mij :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind Killzone een ander soort graphics hebben. Ik kan het niet echt uitleggen :+ Maar beide zijn mooi. Beide hebben hun eigen charmes.
     
  7. paultjuhhh

    paultjuhhh Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook met de xbox 360 op een tv met 50-60hz spelen???
     
  8. HazardNL

    HazardNL Dark Sector

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij GoW kan je nog duidelijk zien dat 't een game is, bij Killzone 2 lijkt het net een CGI film imho. En trouwens, die van Killzone 2 is ook CGI! Sony zegt dat dit een voorbeeld is van hoe het spel eruit gaat zien. Ben benieuwd of ze dat waar kunnen maken...

    @Paultjuhhh

    Natuurlijk :)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  9. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    ...edit... ben een beetje Gaar vandaag :{ :eek:
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja dat kan wel :) Maar je haalt met een "Normale" tv niet alle grafische kracht uit de Xbox 360 ... K'speel zelf nog steeds op de tv, waar ik ooit met de Sega Mega drive op speelde 8)

    Maar ik vind het zelf een beeeetje nutteloos om 1000 ballen neer te tellen voor een HDTV om mooiere graphix te hebben ...
     
  11. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Wat is CGI? :) Unreal richt zich wat meer op licht effecten. Dat vind ik ook erg mooi. Alleen Killzone 2 is niet zo lichteffect achtig, maar is anders mooi, de sfeer denk ik.
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    je kan de xbox360 waarschijnlijk aan je monitor koppelen en anders wel met je comp
     
  13. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    cgi is een filmpje (dus niet in-game)
     
  14. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: krijg je nou als je de xbox 360 koopt de afstandsbediening er meteen bij of niet?
     
  15. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zit er toch bij. Zou wel beter zijn, hoef je daar ook geen geld voor neer te leggen.
     
  16. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe... eigenlijk is het toch allemaal heel simpel en moet je je gewoon eens afvragen of een gigant als MS iets op de markt gaat brengen waarbij ze weten (en ja ze zullen wel mensen hebben die de ontwikkelingen van hun concurrenten een beetje volgen) dat ze al direct qua kracht serieus achter staan? Ik denk het niet en al is de PS3 (op papier zeker) krachtiger, het zal wel niet zo veel zijn hoor :)
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ken je Microsoft nog niet? :)

    Ik denk niet dat hij er bij zit!
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Denk het ook niet nee, evenals de Live Headset ...
     
  19. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je via de USB aansluiting een draadloze verbinding kan leggen? Dat zou wel slim zijn van microsoft heb namelijk geen zin in geklungel met draden van 20 meter. Dus mijn vraag is, kan je draadloos live gamen? Is daar al iets over bekend??
     
  20. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ow jammer mja ik zag et ergens in een oude post in deze thread staan maar wist et niet zeker dus denk vraag et ff en idd ik zou ms zo ondertussen wel moeten kennen |:- :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina