1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Die backwardsconmpatibility van HD/DVD maakt dat waarschinlijk de standaard. Het feit dat SOny voor Blueray kiest heeft echter ook gevolgen op de user base van blue Ray Disc spelers. Misschien word blueray juist daardoor de standaard......
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk dat je als consument eerder kiest voor de nieuwe dvd-speler die ook al je oude dvd's nog kan lezen. Sony zal met zijn PS3 wel heel hun basis aan de Blu-Ray krijgen, maar wat de dvd-standaard wordt heeft ook invloed op al die gewone mensen die alleen films kijken. En dan lijkt me jouw eerste optie waarschijnlijker.
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Blue-ray is anders ook in staat om je oude dvd's af te spelen.
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een gerucht [!!] gejat van ownage.nl

    Link naar Ownage

    Het lijkt me erg cool als de nieuwe Age of Empires ook op de nieuwe Xbox verschijnt. Het lijkt me echter sterk dat ze er een MMO van maken.
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    dat gerucht heb ik vaker gehoort. dat ze met een MMO bezig waren.
     
  6. Koffie mok

    Koffie mok Guest

  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    De foto's van de post boven mij. _O_
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Weet niet wat ik er van moet denken, toch neigt mij de kant dat dit fake is.
     
  9. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Dank je Rikkel
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    In eerste instantie zeg ik dat het fake is. Er zijn wel meer van dit soort dingen geweest, zoals de Nintendo On. Ik vind de top van de xbox er iets te raar uitzien. Bovendien zou je wel gek zijn dit op internet te laten zien als je stiefvader net een baan bij Microsoft heeft. Zeg maar bye bye xbox dan!
    Als het een uit de kluiten gewassen casemod is, dan geef ik ze een groot compliment op hun controller.
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  11. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Aangezien het zelfs op xbox-scene als echt staat vind ik het toch vrij geloofwaardig. Je ziet toch duidelijk dat die controller echt is die hij vast heeft.
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2

    jij wil een pa die eindelijk een geweldige baan heeft gekregen ontslagen krijgen omdat jij te dom bent om je plezier voor jezelf te houden?
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2005
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Mwha leuke foto's alleen de quotes vond ik meer LoL.

    Tja sorrie ik ben gek op Engels... :+

    Maar ja die foto's van dat gastje, zijn vader werk(te) bij Microsoft en heeft dat ding dus even naar huis mee genomen om zijn 'lieve emo kid' even op de Xbox360 te laten spelen, niks mis mee toch?!
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik begrijp iets niet. Als deze foto's echt zouden zijn of niet, er veranderd toch helemaal niets? :{

    Sorry hoor, maar ik kan me niet druk maken om zo'n krullenbol en z'n (vermeende) 360.
     
  15. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig nieuws, miste al 2 dagen nieuws over xbox 360 ;(

    Offtopic/ wel erg vroeg wakker Xiroke, 4 uur geledn nog op live gespeelt en nu weer op of nog steeds.
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal mee eens! En daarbij vraag ik me sterk af waarom die kabels uit z'n Xbox 360 groeien. Ik bedoel...het gerucht is dat z'n stiefvader een grote man bij MS is, die laat toch geen Xbox 360 aan z'n zoontje geven wat vervolgens ook nog een heel erg slecht afgewerkte Xbox blijkt te zijn? En wat heb je er trouwens aan? De games zijn nog niet af dus die zal hij niet hebben. Hij heeft niet voor niets Halo2 aanstaan. Het is nu gewoon een leuk kastje met Xbox spellen. Dat kun je ook bereiken met Casemodden.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De kabels uit zijn xbox zijn voor de beta hdd ... als je de zwarte debu kit hebt gezien .... dan zie je dat deze xbox een stuk dikker aan de bovenkant is

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  18. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Zie ik daar een snoer aan die contoller???!!
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb die snoer is ook de oplaad unit ... je kan de snoer los halen en dan kan je wireless spelen

    [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2005
  20. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het plaatje eerder gezien idd. Maar dan nog...er blijft niet meer over dan een leuk kastje zonder spellen, Xbox Live voor de 360 etc. Je hebt er nog niet zoveel aan, toch?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina