1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

Koffie mok Guest

Twee snoeren, misschien staat achter die kussen nog een xbox *)

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, of het is gewoon de stroom voorziening van zn tv, aangezien het stopcontact zich achter hem bevind.

3. Koffie mok

Koffie mok Guest

Maar ik weet het nog

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    ..en daar 2 zwarte stekkers in zitten en het vrij handig is als je stroom hebt voor je tv:)

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het is dat dit niet alleen een feiten topic is, maar ook voor geruchten. Anders zou ik nooit [alweer] een link naar ownage.nl geven.

Hierin staat dat er in de Famitsu bekend was gemaakt dat het recente DS spel "zoo keeper" naar de Xbox 360 komt. Daarnaast geven ze ook een nieuwe titel waar nog niks over bekend is. Ik vind ownage nogal een rare site die ik niet altijd even serieus neem. Maar goed....alles zou zomaar waar kunnen zijn. O-)

Het valt op dat na de waarschijnlijke PS3 exclusive Resident Evil 5, nu ook een Nintendo exclusive naar de Xbox 360 komt. Ze zijn flink aan de bak gegaan daar bij MS om al die mensen uit Japan over te halen. En dat bevalt me wel!! *)

Laatst bewerkt: 20 jul 2005
  6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    voorlopig heeft japan de meeste pech de xbox360 komt daar waarschijnlijk pas in 2006

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    De website next generation beweerd iets anders:
    Microsoft is nog steeds van plan de Xbox 360 tegen het eind van het jaar in Japan te lanceren. Dat heeft het bedrijf vandaag tegenover de website NextGeneration.biz laten weten.

Hiermee spreekt Microsoft het bericht tegen dat gisteren op de website van het magazine Game Informer verscheen. Daarin claimde Game Informer aan de hand van een anonieme bron binnen Microsoft dat de Xbox 360 in Japan pas in het eerste kwartaal van 2006 beschikbaar zal zijn, vanwege de angst om te weinig hardware op voorraad te hebben. Maar, zo liet een woordvoerder van Microsoft weten:
    "We announced at E3 that Xbox 360 would be launching in North America, Europe and Japan during Christmas 2005, and we remain on track for launch in these territories."Wanneer 'rond de kerst' precies is, is nog niet duidelijk. Dit kan een release ergens vroeg in november zijn of uiterlijk laat in december 2005.

8. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
  9. Koffie mok

Koffie mok Guest

Post boven mij _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2005
  10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Er is nog altijd gesproken [ook op XBW] over een WERELDWIJDE release van de Xbox 360 tegen het einde van 2005. Ga maar van de laatste 2 maanden uit. Ik denk dat de eersten hem al in november kunnen kopen [dat zal Amerika wel zijn] en de laatste toch wel zo rond kerst of net daarvoor. [en dat zal Japan wel zijn].

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    @ XiroKe, Geniale humor _O_ , ik zit dat stukje net even te lezen tot ik bij jou post aankom.
    Nou heb ik niet vaak dat ik echt hardop moet lachen, maar deze is wel heel erg sterk.
    Prachtig verhaaltje overigens, van mij mogen er wel meer gasten met dit soort foto's op het internet verschijnen.

12. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Huh ik had toch ergens gelezen dat hij begin oktober al uitkwam?? :confused: :confused:

/Aw dat was de X05 laat maar zitten dus :9

Laatst bewerkt: 21 jul 2005
  13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb zelfs het vermoeden dat het helemaal wel eens kan gaan teenvallen en dat wij ze ook pas begin 2006 zullen zien!

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Maar waarom dan? Microsoft is nogal ambitieus bezig op het moment. Ik denk dat ze het groots aan willen pakken met de 360 en één van de belangrijkste dingen is dat de Xbox 360 zo vroeg mogelijk uitkwam. Ze hebben 2005 gezegd, dus zal het waarschijnlijk 2005 worden imo. Voor de E3 twijfelde ik ook sterk, maar na de E3 was ik wel overtuigd.

15. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    naja, er kunnen nog altijd problemen ontstaan he :) (voorbeeld: de eerste productie serie mislukt ofzo) en dan zal de launch toch verschoven moeten worden.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik denk dat ewr zoveel vraag naar komt! maar ik denk ook dat er nog ggen een ËCHTE"Xbox 360 is! volgens mij zijn ze nog gewoon bezig met de hardware, van wel commpatible wel of geen HD-DVD enz.

17. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen wel opschieten, want het zou over 4 a 5 maanden uiterlijk te koop moeten zijn... kan me niet voorstellen dat het lukt maarja.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    News!

Nog wat info:
    Ontwikkelaar FASA Studio's, onder andere verantwoordelijk voor de MechAssault games voor de Xbox, werkt aan een First Person Shooter gebaseerd op hun 'papieren' RPG waar ze eind jaren 80 succes mee hadden.

Het spel is verrassend genoeg een First Person Shooter zo heeft Theron Benson, animator bij FASA Studios, gemeld in een Q&A met IGN RPGVault. Begin jaren negentig werden al twee eerdere games gemaakt gebaseerd op het Shadowrun universum. Deze kwamen uit voor de 16 bits consoles van Nintendo en Sega. Deze nieuwe titel zal waarschijnlijk exclusief voor de Xbox 360 verschijnen aangezien Microsoft eigenaar is van FASA Studio.

In een interview in de nieuwste Famitsu vertelt Tomonobu Itagaki, producer van de Dead or Alive serie dat Team Ninja er hard aan werkt om Dead or Alive 4 bij de launch van de Xbox 360 in Japan af te hebben.

Waarschijnlijk kunnen we in het westen de titel dan begin 2006 verwachten. Volgende week zal er op de Xbox Summit in Japan waarschijnlijk meer bekend worden over deze vechtgame!

De Japanse ontwikkelaar Success kondigde in Famitsu tevens aan dat het twee Xbox 360 titels in ontwikkeling heeft, te weten Zoo Keeper en Operation Darkness.
    Over beide titels is nog vrij weinig bekend. Echter kun je er van uitgaan dat Zoo Keeper iets weg zal hebben van de Nintendo DS versie. Deze puzzle game doet nogal simpel aan maar blijkbaar is Success bezig van deze titel een volwaardige Next-Gen game te maken. Volgende week zal waarschijnlijk meer duidelijk worden op de Xbox summit in Japan.
    Hell yeah!

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach weer eens wat game screens voor de verandering van een mogelijke upcoming 360 game. Deze game draait onder de door Epic opgekochte Reality Engine.

Armageddon zo luid de naam, en ging eerst schuil onder de naam Project X.

20. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of deze al voorbij is gekomen maar een zwarte XBOX360 naar mijn mening mogen ze deze ipv de witte releasen *)

[​IMG][/URL][/IMG]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina