Kan wel zijn, maar er zullen ongetwijfeld verschillende kleuren op de markt verschijnen en dan vind ik nog steeds de witte het mooist.
Idd er komen meerdere kleuren het hele uiterlijk schijnt veranderbaar te worden, en ik vind zelf ook de witte mooier.
Ik zou ook wel een grijze beetje metallic 360willen zien zodat hij perfect bij me overie home cinema spullen past. Maar ik geloof dat daar een frontje voor komt Damm wat wordt dit een super apparaat (als alles uitpakt zoals het er nu uit ziet...)
ligt eraan waar die moet staan als jij een donkere tv heb ofzo staat het mooier met een donker frontje!
van deze zwarte xbox is het al bekend dat het een fake is ... maar er word niet uitgesloten dat rond de ps3 launch de xbox in meerdere kleuren gaat verschijnen de release lijst volgens EBgames: November 2005 Amped 3 Burnout Revenge Call of Duty 2 Condenmed: Criminal Orgins Dead or Alive 4 Elder Scrolls: Oblivion Final Fantasy 11 Full Auto Ghost Recon 3 Gun NBA Hoops 2k6 Kameo: Elements of Power Madden 06 NBA 2k6 NBA Live 06 Need For Speed Most Wanted NHL 2k6 Outfit Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Quake 4 Saint's Row Tiger Woods Golf 06 Tony Hawk American Wasteland Too Human Top Spin 2 King Kong Frame City December Fiva Soccer 2006 Februari 2006 Gears of War Prey Juli 2006 Halo 3
Februari word een top maand, en dan ook een moeilijke keuze! En natuurlijk ook November, damn als dit de launch lineup word dan hebben ze zeker de beste lineup ooit. De keuze was dan nog nooit zo moeilijk.
ik heb net de laatste pagina's bekeken en daar stonden ze niet bij hmmm de plaatjes zijn van 23 mei ... dus ze zijn inderdaad stok oud
haha maakt niet uit man, is vet om ze weer eens te zien. Je kan op deze plaatjes teminste echt bijna de 360 aanraken in gedachte dan. Hier dit stond ook op Insidegamer: Ik vind het goed net wat deze dude al zegt.
als je wel oud genoeg bent veranderd er niks! Die Age-Check is alleen voor ouders die niet willen dat hun kinderen geweldadige games spelen.
Ben je opeens van een deel van het gezeik af zoals "games zijn te geweldadig voor jongere kinderen". Dit leggen ze nu in de handen van de ouders. Daarbij denk ik dat het net zo werkt als een kinderslot op een auto. Je kunt het aanzetten zodat de kinderen niet zomaar alles kunnen doen, en je kunt het uitzetten zodat dit wel kan. Oh...en voordat er iemand met het argument aankomt dat een kind op internet vast wel iets kan opzoeken om het te kunnen omzeilen: De functie zit erop en als het werkt, ben je daar blij mee. Maar als een kind het kan omzeilen heb je evenveel als dat je nu hebt. Dus dat maakt ook niks uit.