1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Little bit of info:
    Microsoft heeft aangegeven dat de wereldpremière van de Xbox 360 voor bezoekers en pers op de Games Convention in Leipzig zal plaatsvinden.

Een dag voor de Games Convention zal er om 14:30 uur een persconferentie van Microsoft worden gehouden. Hierbij zullen de Duitse en andere internationale topmanagers van Microsoft de start van de Xbox 360 bespreken. De Games Convention loopt van achttien augustus tot en met twintig augustus.
    bron: http://www.gamefront.de/

Info project Gotham racing 3:
    Chris Novak, de design director bij Microsoft Game Studios, heeft meer details vrijgegeven van het racespel Project Gotham Racing 3 op de Xbox 360.

Novak maakte bekend dat er meer dan 75 wagens in het spel zitten. In de online-modus van het spel kunnen meer dan acht mensen het tegen elkaar opnemen. Daarnaast kunnen spelers hun eigen competities, routes en regels maken. Verder kan ieder lid van de Project Gotham Racing 3-community een race bekijken via de spectator-modus, er is geen limiet gesteld aan het aantal spectators. Onderaan het scherm staat de 'Gotham News Ticker'. Hierop komen belangerijke mededelingen te staan, zoals wanneer een tegenspeler jou rondetijd heeft verbeterd.

Volgens Novak is de intelligentie van de computergestuurde spelers (CPU) zo goed dat je het verschil tussen een menselijke en een computergestuurde speler niet kunt herkennen. Een computergestuurde speler zal bijvoorbeeld fouten maken als je hem onder druk zet.
    bron:http://www.xbox.com/nl-BE/default.htm

2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    eens kijken of we naar duitsland kunnen :9

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Moet ik over het Starwars grapje beginnen?! :+ Over de 2 jongens die met TL buizen met benzine gevult elkaar te lijf gingen...

Nee, zulke dingen gebeuren overal, maar het lijkt of het vooral in de VS gebeurd omdat het daar gelijk groot in het nieuws komt, das het hele grote verschil met een land als Nederland. ;)

4. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Dat waren een jongen en een meisje en hun leeftijd liep al erg tegen de 18 op hoor :{

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nou nou kijk eens aan, wat een gekken lopen er in Nederland rond. Huphup Dan al helemaal die Age-Check. _O_ ;)

...

6. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Minder goed nieuws :'-( :
    In een interview met het Japanse blad Famitsu ging Hironobu Sakaguchi in op Blue Dragon. Zo vertelde hij dat zowel Blue Dragon als zijn andere project Lost Odyssey niet speelbaar zullen zijn op de Tokyo Games Show. Dit is echter niet het enige slechte nieuws aangezien hij ook meldde dat Blue Dragon geen launch titel zal worden in Japan. In plaats daarvan zullen gamers langer op het spel moeten wachten.

Het bleef bij deze beperkte info. Meer nieuws rondom deze twee games wordt pas later in het jaar verwacht. Spijtig,maarja, wel logisch, de game heeft veel ontwikkelingstijd nodig natuurlijk.

7. gameking_nl

gameking_nl Guest

Ik kan echt niet wachten tot de Xbox360 uitkomt!
    Ik haal meteen een 360, Perfect Dark Zero en PGR3.
    Krijg je de witte headset bij je xbox in de doos? _O_
    Of moet je die appart gaan kopen? :'-(

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    M$ Kennende moet je de headset los er bij kopen!

Ik kan nu ook niet wachten op PGR3
    wow wat ziet dat er uit zeg!

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op Oblivion en op Marvel (mmropg) Oblivion wordt gewoon heel erg vet en Marvel wordt de eerste mmropg in de xbox en consolegeschiedenis... stom dat het wow deze kans niet wilden benutten maar wat ik nou laatst hoorde: Xbox Live Silver voor de 360 is gratis???

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    uuuh...je moet maar is ff gaan zoeken. Er komen veeeeeel meer MMORPG's uit voor de Xbox 360 en evt. andere consoles. En die komen nog eerder dan de game van Marvel ook.

En wat je over Xbox Live hebt gehoord is waar. Met de Silver versie kun je DC verkrijgen, kun je alleen MMO games spelen [dus niet een spel als PGR3 of Perfect Dark zero]...en je kunt nog wat dingetjes. Even zoeken naar een post van [als ik me niet vergis] Fardo. Die had er 2 mooie rijtjes van gemaakt :) Overigens had je zelf ook wel ff kunnen zoeken.

Edit:
    Alsjeblieft O-)

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  11. gameking_nl

gameking_nl Guest

Ik neem gewoon mijn acount mee naar 360 lekker geen gezeur O-)

12. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je met de Silver gewoon elk weekend kon en dat je dan wel alle games kon spelen, maar dat kan dus blijkbaar niet. Ik dacht dat ze het anders hadden gezegd. :confused:

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd hoe snel de Xbox 360 in prijs zal zakken. Het is voor mij overwegen of ik hem bij de release koop. Ik weet nog dat de huidige Xbox vrij snel in prijs daalde (en er kwamen 'packs'). Sowieso kunnen er nog wat 'foutjes' zijn (kleine kans, maar toch). De release prijs is rond de 300 euro? En als ie in de VS 300 dollar kost, vind ik het toch wel een beetje oneerlijk ;)

14. FabianNL

FabianNL Guest

Neeja, dat waren idd de eerste roddels en zo heeft zelfs XBW het nog gezegt, maar dat is dus een beetje verandert....

(terug van vakantie :'-( )

15. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    idd, dat waren toen der tijd geruchten die iedereen als fieten heeft overgenomen. Dus niet waar.

Xbox daalde idd toen der tijd snel in prijs. Maar ik denk dat dat gewoon met de onervarenheid van MS te maken had. (niet goed nagedacht over de launch prijs etc) Denk dat het nu toch wel later zal gebeuren. En tsja, Europe word altijd oneerlijk behandeld, daarom had je ook VOOR de grondwet moeten stemmen :+

16. Drag*Devil

Drag*Devil Guest

/Mod Blaat verwijderd - 2k

Laatst bewerkt door een moderator: 23 jul 2005
  17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Maar die Gamertag van de oude Xbox. kan je die gewoon overzetten naar de Xbox 360 of... moet je gewoon een nieuwe maken? :). want mij acount gaat nog door tot de 2007.. lol

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Kan je gewoon overzetten.

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat is wel beter dus gaat je Acount dan ook door tot 2007? en hoe gaat dat allemaal dan. of is dat nog niet bekend?

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik denk dat je op de 360 een soort van Account recovery moet doen en voilá.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina