1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als het gied is kan je 1 oude controller aansluiten op de achterkant ... dus kan je in de oude controller een memory unit stoppen

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat kon niet. Dat had die japaner bij M$ gezegd in famitsu.

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    "The Xbox 360 will ship in the UK with over 100 minutes of audio and video already on the system's hard drive, it has emerged, after Microsoft submitted the planned content to the British Board of Film Certification to be rated. The contest will consist of 22 separate files, but that is as specific as it gets at this time. Stay tuned."

4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Berichtje had ik inderdaad al gelezen jah. Wel erg leuk.

5. FabianNL

FabianNL Guest

toch aardig van MS dat ze hem meteen ff goed volstouwen met zooi ;)

alle filmpjes ook ff gechecked, weinig nieuwe schokkende dingen maar PGR3 was wel geweldig!

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heej Wouter er word aangewerkt, alle filmpjes komen weer in een lange film te staan van ruim 45 min (dus geen gekloot met losse downloads) dus even geduld vanavond heb staat alles online.

7. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok thanks! :cool:
    Waar zou dat filmpje dan te vinden zijn?

8. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    op internet :+
    nee sorry, flauw.
    Denk dat ie vandaag of morgen wel gepost word hier.

Maar was dit nu een jaarlijks jappans evenement? of is die dit jaar voor het eerst.

ik kijk persoonlijk meer uit naar de X05. Word een hoop aangekondig dit jaar, dat weet ik zeker.

Edit: geloof dat deze hier nog niet voorbij is gekomen:
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=6944&type=wmv

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  9. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer gaan ze World of Warcraft aankondigen voor de Xbox 360 dat zou een meesterlijk zet zijn.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Sorrie dat ik wat laat ben met de video, maar het uploaden (347mb) duurt nog even. :)

Maar goed dit staat allemaal op de film:
    Ik post als hij klaar is met uploaden de link van Yousendit :)

11. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dus de 360 ondersteunt geen oude controllers?

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    eurm, belangrijke vraag.
    Zijn al die filmpjes van ign af? of van die site waar jij eerder ook al links van postte?
    Want die van ign hadden niet zo'n irritant camera hijskraan in beeld en hadden veel beter geluid.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ze komen van die andere site Xboxyde.com niet allemaal ook een paar van IGN. Maar idd er zit een hijskraan o.i.d soms in beeld, maar goed dit is alles bij elkaar. En dus vooral voor de mensen die geen zin hebben om alles los te downloaden erg handig en waar ze gelijk een boel extra trailers (die niet op IGN staan) en info bij krijgen. :)

Laatst bewerkt: 26 jul 2005
  14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nee helaas niet :mad: voor mij ook een grote tegenvaller!

15. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    miss komt daar nog wel een oplossing voor, maar dat zie je allemaal bij de launch :)

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hoe lang nog!

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Okeej als iemand de Xbox Summit 2005 video van +50min Xbox360, nog wil is dit de link voor torrent download:
    KLIK (als dit niet mag van de mods haal ik uhm wel weg)

YousendIt werkte helaas niet, oftewel gewoon downloaden lukt niet. :'-(

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp kun je ook geen account recovery doen met een memory card? (hoorde ik iemand zeggen een paar pagina's terug). Dat leek me ook niet nodig, aangezien je account is gekoppeld aan je creditcard. Aan de andere kant, straks heb je geen creditcard meer nodig.. dus wat dan?

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    hoe groot is die file!

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik las dit op tweakers.net, weet niet of t al gepost is:

Games en features Xbox 360 bekendgemaakt
    Door Harm Hilvers - maandag 25 juli 2005 - 22:11 - Bron: The Register - Submitter: Jejking - Views: 22.477
    Tijdens een mediabijeenkomst in Dublin is weer het een en ander aan informatie vrijgegeven over de Xbox 360. Microsoft heeft tijdens de meeting bevestigd dat er rond de release van de Xbox 360 25 gametitels direct beschikbaar zullen zijn en dat er nog eens 160 in ontwikkeling zijn. Games die gepland zijn voor de Xbox 360 zijn onder meer Perfect Dark Zero, Kameo, Project Gotham Racing 3, Dead or Alive 4, Quake 4, FIFA 2006 en Ghost Recon 3. Een groot deel van de spellen die voor de huidige Xbox zijn ontwikkeld, zullen compatibel gemaakt worden met de Xbox 360. Allereerst zullen de 100 best verkopende games compatibel gemaakt worden en vervolgens zullen de mindere spellen aangepast worden. Het zal echter zo zijn dat lang niet alle games compatibel gemaakt kunnen of zullen worden.

De prijs van de nieuwe gameconsole is nog steeds niet bekendgemaakt. Men verwacht dat de introductie wereldwijd zal plaatsvinden op 4 november, maar hierover is door het Redmondse bedrijf niets anders vrijgegeven dan dat de console voor kerstmis van dit jaar in de winkel ligt. Waarover Microsoft wel zekerheid wilde geven, was de hardware die in de console zal zitten. De graphics worden op het scherm getoverd door een ATi-chip die draait op 500MHz en de console is voorzien van cpu met drie 3,2GHz-cores. De Xbox 360 zal een verwisselbare harde schijf van 20GB bevatten. De looks van de console, zowel de buitenkant (case) als de binnenkant (software), zullen kunnen worden aangepast. Ook zal het mogelijk zijn om dvd's af te spelen en de Xbox 360 te gebruiken als mediacenter.

Een andere gepresenteerde feature is de mogelijkheid, voor ouders , om leeftijdsgrenzen in te stellen op de console om zo de toegang tot bepaalde games en chatpartners af te sluiten. Tot slot is tijdens de meeting bekendgemaakt dat Xbox Live een upgrade zal krijgen. Via Xbox Live Silver kunnen leden gratis nieuw softwaremateriaal downloaden voor games en de console zelf. Daarnaast zal het mogelijk zijn om met anderen te kunnen communiceren en de online marktplaats te kunnen betreden en te kunnen handelen. Het doel hiervan is om meer gamers bekend te maken met de functionaliteit van Xbox Live om hen zover te krijgen een Xbox Live Gold-abonnement te laten afsluiten. Gebruikers met dat abonnement zullen namelijk ook games kunnen spelen via Xbox Live.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina