1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    perfect rond bestaat niet en is alleen maar een illusie, want op je pc en tv zijn allemaal rijen met lampjes en zullen er dus altijd haperingen bestaan in ronde dingen.

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    t valt mij op dat de achterielen (de spat borden of hoe noem je dat) veel hoekeriger zijn dan bij de voorwielen? bekijk DIt (rechtermuisknop opslaan als ) filmpje maar eens (bij het filmpje op 1 :48 ongeveer je ziet dan de achterkant van de wagens!

Verder hoor je mij niet klagen

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Goed gezegt idd, met de komst van HD tv's word dat wel iets fijner maar nog blijven het allemaal kleine 'lampjes' die toch een vorm moeten hebben. En ik denk dat in het echte spel je zulke dingen niet gaat opvallen, nu let je daar meer op omdat het een trailer is. :)

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ehhm t is een HD Trailer deus exact de resolutie die de xbox ook gaat keijgen, en boven dien dat hoekerige dat heeft niks met die puntjes te maken!

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het is een HD trailer die jij niet op een HD scherm afkijkt als het goed is, maar de kartels als je die soms bedoelt komen door de Anti-Analising die (mischien) nog niet optimaal gebruikt kan worden.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    jahoor hij is 1280 x 720 en ik zie hem gewoon op mijn monitor in die resolutie! en ik bedoel ook niet de AA bekijk het filmpje maar eens en je ziet wat ik bedoel! 1:m 41 of wat zij ik

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zal uhm nu nog een keer gaan bekijken, maar goed ik blijf erbij dat je dit nu mischien erg opvalt in een trailer. Maar ik denk dat je dat niet opvalt in het echte spel, en de kartels her en der waren mij in de trailer ook opgevallen, maar het spel is nog niet af dus het kan er als het goed is alleen maar beter op worden. Maar ik zal het filmpje nu nog een keer kijken. En ik kan de trailer ook op 1280 x720 kijken maar of dit dan ook echt het HD effect is die je dus op de Xbox360 krijgt is weet ik niet. Zoveel verstand heb ik niet van HD tv's, maar dat zullen andere hier vast wel weten.

8. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Via Xbox360 zou het beeld nog mooier moeten zijn want bij elke manier van opname heb je kwaliteits verlies en daarbij is hij ook maar iets 98mb groot wat voor HD content niet extreem groot is. Dus er is waarschijnlijk nog behoorlijk gecompressed. Ook vind ik het een stuk minder mooi dan mijn andere HD samples (wmv-hd) Wat wel vreemd is dat hij schokkerig bij mij loopt terwijl ik 1080p filmpjes wel gewoon aankan...

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zet dan je beeld scherm op een resolutie groter dan 1280 x nog wat voor het beste resultaat

10. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn scherm staat op 1280x1024, of had je het niet tegen mij? Maar het filmpje zelf schokt gewoon het ligt niet aan me PC want net nog de Batman Begins trailer in 1080p gezien vlekkeloos...Ook al wordt die wel gedownscaled.

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet ik me nu voorstellen, dat er ook accu's te koop zijn? Of speciale microsoft batterijen? En die quick charge wat is dat dan is dat de snelle variant van de Play and Charge Unit.

PLUS:

De 360 bij replay, weliswaar een dummy :eek:

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  12. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Zal genoeg aandacht trekken als zoiets in de etalage staat...

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is wat ik van alles begrepen heb: In jouw toekomstige Xbox 360 controller zitten 2 NimH batterijen. Dit zijn oplaadbare batterijen en deze kun je opladen door middel van een kabel. [Erg fijne batterijen trouwens. Ik heb ze ook gehad voor mijn oude discman. Gewoon in de discman laten zitten, een kabeltje aan de discman...en ze zijn zo weer opgeladen]

Play and Charge Unit
    Deze kabel plug je in je controller en in de Xbox 360. Nu kun je spelen en opladen tegelijk. Het nadeel: Je hebt een controller mét draad, i.p.v. wireless.

Quick Charge Unit [verbeterd]
    Hier haal je de NimH batterijen uit de controller en laad je ze op "in de muur". Deze quick adapter zorgt ervoor dat je niet kunt spelen, maar hij laad veel sneller op, zodat je snel weer wireless kunt spelen. :)

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bij de quick charge kit haal je de batterij pack uit de controller ... deze stop je in de lader in de muur

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je dus batterijen van microsoft?

Ik heb liever dat ik effe wired ben dan me batterij switchen. Wat wel handig is is als je batterijen bijna op zijn en je geen zin hebt om te gamen dan je de batterijen er dan uit haalt en dan oplaad in de muur inplaats van in je xbox, maar je kan dan net zo goed ff een half uurtje wired zijn.

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm...mijn fout, snorry :+

@ rikkel: Die quick charge kan ook handig zijn. Ik denk niet dat je ook nog ooit gaat slapen...dan is het handig om ff de batterijen in de quickcharger te doen. Als je 's morgens weer fris opstaat, kun je meteen weer je controller oppakken om te spelen O-)

17. FabianNL

FabianNL Guest

kan ik dan ook gewoon elke avond die batterijen opladen? is zeker weer zwaar slecht voor die batterijen? nouja.. ach... met een draadje gamen vind ik ook geen probleem, doe ik tenslotte al een paar jaar dusja ;)
    maar wel handig dat dat nu ook ff beetje duidelijker is geworden, tnx

18. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    de battarijen van tegenwoordig worden veel minder snel lui als vroeger, dus ik denk dat dat wel meevalt :)
    hoop ik tenminste.

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn er geen accu's in plaats van batterijen te koop voor de controller? En wat zijn hedendaags de beste oplaadbare batterijen?

20. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

En de 360 via je controller aanzetten he? _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina