1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Oke, dat is wel waar. Ik heb ook zo een kabel kastje tussen mijn xbox moeten zetten:), dus microsoft is wel heel betrouwbaar, dat weet ik. Maar dit is toch al een heuse verandering he, in een latere versie pas HD dvd, dat is toch wel enorm, maarja, ze zullen het wel goed op lossen ,alleen komt het bij mij nogal wanhopig,...weet ik veel wat over om gewoon de eerste te zijn op de markt.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Idd ben ik met je eens, ze 'willen' en 'moeten' als eerste zijn. Tja mij maakt het persoonlijk niet veel uit, want heb echt wel zin in het 360 tijdperk, en ben een beetje uitgekeken op me oude Xbox. En net wat Rikkel zegt, het kan ook software matig gaan, dat je alleen 1 of ander software programma'tje moet downloaden en dat je daardoor gewoon HD's op je 360 kan draaien. :p Ik weet het niet, heb niet zoveel verstand van die technische dingen maar mischien is dat wel een mogelijkheid.

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Vooral dat stukje interreseert mij.

4. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Software matig kan niet, het is tenslotte hardware waarover we het hebben. Het is een "drive" he. Maarja, in ieder geval, Microsoft zal er wel iets goeds op verzinnen, anuwel ik het liever anders gehad had,maarja, ik begrijp hen, ze willen eerste zijn,...
    Maar ze moeten wel voor de launch alles goed duidelijk maken hoe het in de toekomst verder gaat gaan,...Dat moet zowizo, maar dat zullen ze ook wel doen.

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we ze geen email sturen of iets in die richting?

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    kunnen we wel, maar daar reageren ze toch niet op. (niet met een antwoord wat wij willen althans) als ze dat wel zouden doen dan hadden wij allang geweten hoe het zat.

Het valt me op dat jullie heel snel te gedetaileerde dingen willen weten.
    Er komen al vragen over wat voor battarij je het beste in de controller ken doen etc. Het bereik van de draadloze adapter en weet ik veel wat. De launch is nog maanden van ons verwijderd. MS zelf weet nog nouwelijks hoe het allemaal precies zit (ok, dat is overdreven, maar toch). Je moet je niet teveel zorgen maken, laat hun hun werk doen, daar zijn ze goed in. Ik ben der zeker van dat het allemaal wel goed komt, en dat je straks met een super console thuis zit.

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja het zal wel allemaal goed komen, maar ben je niet iets te optimistisch?
    zoals je zelfs zei, dit is overdreven. Microsoft weet perfect hoe het zit, zij weten perfect, hoe alles te werk gaat, zij zijn volledig geperfectioneerd in het weten hoe het allemaal zit met de xbox 360(om het zo maar te zeggen), want anders zou het een ramp zijn. Een half jaar is bijna niets als het hier op aan komt.
    en het valt op dat we over te gedetaileerd dingen denken? Euhm, de batterij in de controller of weet ik veel wat interresseerd me allemaal niet,maar die HD DVD drive, dat interresseerd me wel enorm. Dat is ook geen detail meer, dat is een heuse aanpassing, dus vind ik het logisch om daarover te praten, discuciëren, weet ik veel wat ,dan zoals jij doet, gewoon te zeggen het komt allemaal wel goed,...
    Het komt ook allemaal wel goed, maar hoe? op welke manier,...?
    Maarja, des te beter dat je zoveel vertrouwen hebt. Het zal ook wel goed komen, maar toch...

8. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    dat vertrouwen heb ik te danken aan de goede service van MS. Toen bij de launch van de xbox, dat de prijs zo enorm daalde na een paar weken tijd. Kregen wij compensatie. Dat soort kleine dingetjes, is erg belangrijk. En juist omdat MS dat soort services bied geeft mij er genoeg vertrouwen in dat je je geen zorgen hoeft te maken over zo'n drive.

Het zal echt niet zo worden dat degene die als eerste een xbox kopen dalijk niet de jappanse grote games kunnen spelen ofzo. Of dat je €100 uit moet geven om zo'n drive te kunnen hebben.

Kijk, tuurlijk roept het vragen op en tuurlijk ga je daar dan over discusseren. Maar als je een beetje nadenkt, is dat toch gewoon nutteloos om te doen?
    IK bedoel, dan komt de een met:"ja, ik denk dat ze dat zo gaan doen". Zegt de ander:" lijkt me sterk, ik denk dat ze dat zus gaan doen". "ja, dat zou goed kunnen, gaan we daar vanuit" En zo help je onduidelijkheid en rare geruchten de wereld in.

Het is gewoon heel simpel. Niemand weet hoe het opgelost gaat worden. EN het is nu gewoon nog te vroeg om der vanuit te gaan dat je flink genaait gaat worden ofzo. Daarom zeg ik, het enigste wat je nu kan doen is der vanuit gaan dat MS wel weet waar ze mee bezig zijn.

En het verleden heeft aangetoond dat MS ons niet de dupe laat worden.

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft vindt nog wel tijd om in de eerste nieuwe xboxen een HD DVD drive in te zetten. Tenslotte, als de huidige DVD speler ook HD DVD's kan lezen, zouden ze er niet zo'n probleem van maken. En microsoft wilde altijd dat consoles dezelfde hardware hebben (dus niet een xbox zonder harddrive en de andere met, was toch ooit een gerucht nietwaar?).

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nog tijd vinden??? haha man, weet je hoeveel werk dat het is om een HD dvd drive in een toestel te plaatsen. En plus, HD dvd is nog niet eens op de markt, ze kunnen pas HD dvd in hun xbox steken, als HD dvd er echt is. Net zoals met ps3, blu-ray is de concurrent van HD dvd, en is ook nog niet op de markt, ps3 wordt trouwens het eerste toestel dat blu-ray ondersteunt.
    En hoe kom je erbij dat een gewone dvd speler HD dvd's kan afspelen?

11. FabianNL

FabianNL Guest

gewonde dvd speler kan echt geen HD dvd's afspelen... was het maar waar...
    ben ook wel heel benieuwd hoe ze dat gaan doen, zou namelijk super graag een HD-dvd speler willen hebben maarja, het is idd wel allemaal gewoon afwachten zoals Urty zegt maar dat is ook zo saai weer ;)

12. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    hehe, ook weer waar :p

maarre boss, het is niet zo dat het echt lang duurt om een drive in een apparaat te zetten. MS wilde het gewoon niet omdat ze dan weer een hogere productie kosten krijgen per console.

Je hebt wel gelijk dat ze het niet zo ff doen. Men is jaren bezig met het samenstellen van een console, wat samen hangt met het sluiten van contracten met bedrijven die die zooi leveren. Dus dat heb je idd niet zo ff in een paar maandjes geregeld. we zullen zien hoe dit opgelost gaat worden.

Ik hoop iig niet dat het de launch datum in gevaar brengt, want dat is wel een mogelijkheid.

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik betaal liever meer en dan wel een HD DVD drive erin.. straks kan je sommige games niet spelen omdat ze te groot zijn of heb ik dat nou mis :eek:

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook raar. Aan de andere kant, als de eerste generatie Xbox 360 een gewone DVD speler heeft, kan het dus niet de toekomstige games afspelen. Oftewel, Microsoft stelt de release uit en bouwt er een HD DVD in. Want ik zie Microsoft geen halve gare dozen uitbrengen die later niet meer functioneel zijn. Logisch lijkt me. Dat de huidige DVD speler HD DVD's kan afspelen, lijkt me alles behalve logisch.

15. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft zal zijn games voor de volledige tijd uitbrengen op het formaat wat ze er deze vakantie in doen (ik gok helaas nog steeds DVD).

En dvd werkt niet met HD-DVD of ze moeten op die disc ook nog een DVD spoor branden, maar dat neemt dus alleen maar extra ruimte in beslag, maar op die manier kan je bijvoorbeeld wel een film er in dvd vorm extra op branden. Die je dvd speler dus herkent.
    HD-DVD is wel volledig compatible met DVD maar dus niet andersom.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het zijn eigenlijk alleen die filmpjes die de data zo in beslag nemen, dus zou er een optie zijn om die filmpjes te streamen via je XBL account? Je hebt tenslotte toch al een gratis silver account, probleem word dan wel voor de mensen zonder internet...

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik mij persoonlijk afvraag is of je HDTV films via je PC naar je xbox kan streamen en dat deze ze dan weergeeft op je tv. Want dan zou je een HDDVD lezer/brander voor je pc kunnen kopen en dan gewoon films op het grote(re) scherm en home cinema set weergeven. Maar ik blijf gewoon hopen dat ze de ref1 dan terug halen om een hd-dvd speler in te zetten. Of er gewoon al eentje vanaf het begin in doen! Geef die ontwikkelaars even de ruimte zodat spellen nog overweldigender kunnen worden.

18. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tegenwoordig zijn er nog 0 HD-DVD films in de winkels en moet je voor een HD-DVD speler nog wel fors betalen... dus liever niet dat ie erin zit, je hebt er toch nog niets aan, afgezien van de extra opslagruimte voor spellen. Als er eenmaal veel HD-DVD's te krijgen zijn, ok dan is het logisch om te doen :)

19. FabianNL

FabianNL Guest

maar de 360 zal wel een paar jaar mee moeten gaan, neem ik aan... Dan zijn er ondertusssen dus wel zat HD-DVD's (gok en hoop ik) en ja, ze kunnen moeilijk dan opeens er een HD-dvd speler inzetten (wat er volgens de roddels toch miss wel gaat gebeuren) dus zal die er nu al in moeten, ook al zou dat idd nu nog best duur zijn.

20. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    het wordt denk ik een gok, stel dat blue ray de wereld veroverd en niemand investeerd in HD DVD dan ben je er mooi klaar mee...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina