1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En komt er ook is een starter kit voor iemand zonder credit card? Dus met je banknummer.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja er komen zo geheten scratch kaarten

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Daar hadden ze het toch ook al over met de xbox (1)?. Toen wouden ze dat volgens mij ook doen maar is der nooit wat van gekomen.

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, je kunt je huidige live abbo gewoon mee nemen naar je Xbox 360. Wat inhoud dat je gelijk een Gold Xbox Live abbo krijgt :)

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De scratch kaarten waren geruchten voor de xbox. Het probleem was dat de europese wetgeving niet klaar was voor zo'n systeem .. dit heeft ms opgelost voor de xbox 360

6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    En Fardo, kun je nu je save games dan niet overzetten op de 360? Je had het daar laatst toch wel over (door een controller achter in de xbox testoppen, zodat je daar dan je xbox memory unit in kan stoppen) :). Of was dat een misverstand?

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is nog onduildelijk ... We moeten helaas wachten op meer info van Microsoft. Voorlopig houden we het er op dat dit niet kan

8. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Oke Oke, EEn vraagje over de HD tv - (misschien al gesteld hoor) maar kan de xbox 360 alleen maar op die tv's want bij de scart kabels aan het begin van de posts zie ik 4 verschillende maar afwijkend op die van de xbox. Kan de 360 dan wel op m'n eigen rot tv (wat eigenlijk wel moet) of hebbie echt zo'n Hooge Definitie tv nodig? stom van microsoft van die HD shit eigenlijk, want schein bedriegt voor de mensen die er niks van afweten

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je kan de xbox 360 ook gewoon aansluiten op je eigen tvtje, alleen ziet het der dan slecht uit.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat de meeste mensen gaan spelen op hun 'oude' tv, aangezien een HD TV nog relatief duur is. Of heeft iedereen al zo'n nieuwe tv..??

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Nou wij hebben wel zo'n tv hier thuis staan. Maar ik denk (weet wel zeker) verre weg het meeste hier niet zo'n tv hebben.

12. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Ach ja, de economie in Nederland daalt, mensen laten het geld minder rollen ---- Maar ach - een vraagje over TestDrive Unlimited- daar kan m'n toch met z'n honderden online op een eilandje rossen? da leek mij best gaaf, maar dan lees ik weer dat je maar met z'n 8ten kan racen, hoe zit dat nou

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    dat is echt onzin.

"dan ziet het der slecht uit"
    Ja, zo krijg je nu die misverstanden in de wereld.

Ook op je gewone tv zien de xbox360 spellen er geweldig uit en zul je weg geblazen worden van pracht en praal.

HDTV zorgt er alleen voor dat alles op ene hogere resolutie draait. Dit principe word op pc gebied al heel veel gebruikt. De een speelt spellen op een resolutie van 800x600, de ander op 1280x800 of weet ik veel wat.
    Dat is het verschil. Het is niet zo dat een auto in PGR3 veel minder polygonen ofzo heeft alleen maar omdat je op een normale tv speeld.

wat betreft test drive. Van wat ik heb begrepen rij je met zn alle op een eiland. Dit eiland moet je dan zeg maar zien als de serverlist. Dus ipv een menu hebbie gewoon een interactief eiland.
    Wil je gaan racen, dan parkeer je ergens bij een mcdonalds ofzo en kondigt dit aan. Dan komen er meer mensen naar die parkeerplaats (wat dan zeg maar de lobby is). Dit kan tot maximaal 8 auto's. Heb je die verzameld, dan kun je gaan racen :)

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Aha ok sorry :). Kdacht dat je met een normale tv het beeld ietsje minder scherp was. Naja misverstand

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mag ik tussendoor even posten dat ik wel érg goed zit met mijn schatting als de geruchten over de prijs waar zijn? :cool: [zie sig] O-)

Dat van die economie valt wel mee. De mensen gaan juist langzamerhand iets meer uitgeven en iets meer investeren in dingen. [voor zover ik weet/gehoord heb]
    Maar over Test Drive. Ik denk dat je tot 8 mensen tegen elkaar kunt rijden tegelijkertijd. Is ook logisch als je bedenkt dat het met 100 man wel érg chaotisch wordt. Natuurlijk kun je wel iedereen uitdagen though.

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Naja, hogere resolutie betekent automatisch scherper beeld. Heb je dus gelijk in. Maar zoals je het eerst zei komt over als of de grfx gewoon omhoog gaan met een HDTV en dat is niet zo. :)

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar HDTV is echt wel een Groot verschil hoor. Op een gewone tv ziet het er ook nog steeds heel erg mooi uit. Maar op een HDTV krijg je zoveel meer details door en je hebt gewoon een groter beeld (meer beellijnen, dus groter beeld) en als je dat even doortrekt naar een shooter bijvoorbeeld. Dan kan je met HDTV vijanden op grote afstand goed zien zitten terwijl je met een gewone tv dan een vaag iets ziet zitten, doordat je gewoon veel minder detail hebt in het beeld. Kijk indd maar eens naar je beeldscherm resolutie. Zet hem eens op 800x600 en eigenlijk nog lager. Want standaard is 480 voor NTSC en 576 voor PAL. en Vervolgens zet je hem op 1280x1024 en vertel dan nog eens dat het verschil niet zo groot is. :)

Maar goed het is indd wel een misverstand dat je beeld slechter wordt als je geen HDTV hebt. Maar op een HDTV zal het er zeker weten stukken mooier/scherper uit zien.

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    waarom sluiten jullie niet gewoon de xbox 360 an op een pc monitor :)

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    omdat pc monitoren klein zijn :) ja ook 20`` vind ik klein ja

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Cooooooool :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina