1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het is nog niet eens officieel wat er in de release dood zien ... laat staan in de andere ... en ik vermoed dat die andere doos pas rond de release van de ps3 hier verschijnt
     
  2. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Zit deze ook bij de doos inbegrepen of moet je deze ook nog er bij kopen?

    [​IMG]
    Draadloos internet adaptortje


    En waar is dit stekertje voor?

    [​IMG]
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat is een VGA kabel waarmee je je Xbox 360 op je monitor kan aansluiten. :)
     
  4. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Vraagje WAAR:

    [​IMG]
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het is een aansluiting voor je MONITOR, ik weet niet hoe de andere kant eruit ziet. En waarschijnlijk onder dat klepje.
     
  6. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Maar die VGA kabel kan ook in de tv bij ons in de woonkamer
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee hoor de aansluiting is gewooon de normale video plug ... deze vga kabel stop je in de monitor

    Ownage claimt de datum 25 november voor de europese release... ik houd het op 16 november

    // edit de vga kabel is de output kabel (vandaar de tulp stekkers)
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    jip, vele HD-TV's hebben ook een VGA aansluiting.
    En waarschijnlijk moet je hem gewoon in je 360 douwen waar anders je scart kabel uitkomt, alleen heb je dus een andere aansluiting aan de andere kant (ipv scart dus vga) en dus veel scherper beeld en hogere resoluties.

    edit: ownage heeft nog steeds me vertrouwen niet gewonnen, sorry :+
    maar we zullen zien, kijken hoe betrouwbaar ownage nou is dan ;)

    edit2: @koffie mok, nee, dat ontvangertje voor je draadloos netwerk zit er niet bij, die zal je los moeten kopen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2005
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee geen andere aansluiting ... dit is de conector die in de monitor gaat ... er is maar 1 video ingang (net als bij de normale xbox... dit is dezelfde uitgang ... maar inplaats van de scart een vga kabel)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is scherper om te games voor de 360. Op je monitor of je normale tv? Want als het mogelijk is om op je pc-scherm te gamen doe ik dat gewoon :D

    En als je alleen op je normale tv gamed wat is de beste aansluiting daarvoor?
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    ligt eraan wat je onder een normale TV verstaat... Als je dan gewoon een CRT scherm bedoelt die de meeste mensen hebben, dan is een monitor veel scherpen aangezien die een hogere resolutie ondersteunt en ook nog eens veel kleiner is. Alleen zit je dan dus wel een op kleiner beeldscherm te spelen. Als je een HD-TV hebt kan je dezelfde resolutie behalen (miss 1080i niet maar 720p zeker) en maakt het dus weinig uit. Alleen is je scherm groter dus is ie daarom wel natuurlijk minder "scherp".

    En voor een door CRT beeldscherm kan je het beste SCART RGB aansluiten. Voor een HD-TV kan je het beste via HDMI, VGA of via component (maakt volgens mij niks tot weinig uit).
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik dus gewoon mijn pc scherm-gebruik. Pakt mijn pc dan automatisch de hoge resolutie? Want als ik nu kijk, door op mijn monitors menu-knopje te drukken, staat er: mode: 1024x768.
    Maar als ik rechter muis klik op mijn bureau doe, dan kan ik het aantal pixels verhogen. Heeft dat er ook iets mee te maken?

    En is het verschil tussen mijn 'normale' tv en pc-scherm echt groot?


    En nog:
    http://insidegamer.nl/content.php?id=7252

    Hier zeggen ze dat de prijs 359 euro zal zijn. Maar insidegamer.nl vind ik een beetje een flut site. En niet echt betrouwbaar... Want dat zou bijn even veel zijn als de xbox 1 en daar wouden ze toch redelijk onder gaan zitten.
     
  13. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat noem ik niet echt 'aangenaam' verrast. Trouwens, de huidige Xbox kostte toch rond de 500 euro bij de release?
     
  14. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Volgens mij je monitor
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Was de xbox 1 echt 500 euro???? Ik kan het haast niet geloven. heeft niemand toevallig een bron daar van ofsow?
     
  16. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    neem het maar aan, hij was in het begin duur, dus geen bron...

    de design is erg stylish vind ik van de 360 en de spellen worden gewoon uber_O_
    ben van plan ook een HD-TV te kopen voor de 360, lijkt me nog meer top. en ook duur...
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb hem gekocht 1 dag voor de realease voor 479

    @rikkel

    als jij win windows een resolutie in kanstellen van 1280 bij nog wat en hij geeft het beeld goed weer zul je dit ook voor de xbox 360 kunnen gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2005
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Sow, dat was behoorlijk duur. Had ik echt NIET gedacht..
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het even gaan zoeken(moeilijk te vinden), maar ik herinner me ook wel degelijk dat toen de xbox pas uit was rond de 500 euro was, net zoals bij de ps2(deze was in het begin iets over de 500 euro, ik heb hem, mijn eerste ps2, voor 530 euro ofzo gekocht)

    Hier:
    Dus ze dachten dat de xbox hier ongeveer 480 euro ging kost, wat dus wel degelijk klopte, sommige plaatsen 500.
    Bron:
    http://webwereld.nl/articles/5088
    naar beneden scrollen, daar staat het ergens:)
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een wat oud bericht maar er staat wel wat belangrijks in:

    Bron

    Ik ben benieuwd wat het nou wordt..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina