1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb anders in de PU (Power Unlimited = Gameblad) gelezen dat hij rond de 220/250 werd.:confused:
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    maar 1 is exact t zelfde als die je nu hebt alleen zit er een Svideo bij aan? Zelf denk iuk dat het de 2e wordt omdat m$ hammert op HDTV met de eerste is dit niet nogelijk!
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  3. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat echt zo is, is dat wel heeel fijn
     
  4. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    220\ 250 vind ik ook wel goed
     
  5. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat ik nog steeds niet snap is waarom ze de nieuwe xbox, de xbop°x 360 genoemd hebben
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    t zou best kunnen want dan krijgt Microsoft natuurlijk wel een grote voorsprong op zijn Rivaal?
    en ik denk dat er dan echt wel meer verkocht zullen gaan worden!

    Aan de andere kant denk ik dat de eerste paar xboxen juist duur zullen zijn, omdat er gewoon (denk ik) tekort aan xboxen zal zijn tijdens de release!
    Ik denk fdat de prijs bekend gemaakt gaat worden op die duitse beurs (ben ff de naam kwijt.)
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    360 is een rondje (om het zomaar ff te zeggen) met dat rondje word dan de aarde bedoelt. En 360 word ook bedoelt als ''console voor iedereen''

    Toch, zoiets? :eek:
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De xbox kiosk.

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    Vooral punt 5 lijkt mij erg cool.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vette screens ;)

    Lol, ouwe controllers aan de xbox 360 8)
     
  10. FabianNL

    FabianNL Guest

    zijn ook al verschrikkelijk oude plaatjes dus de vraag is of het nog steeds allemaal klopt en alles...

    en over die stekkertjes, volgens Fardo (http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1517211&postcount=595) krijg je de laatste 2 erbij.
    [​IMG]
    Die laatste is een HDMI aansluiting met 2 audio kabeltjes (neem aan dat je er ook wel optisch audio kabeltje in kan douwen voor je 5.1 geluid, aangezien dat ook standaart is op de 360) en die daarvoor is component, ook voor HD. Die bovenste 2 zijn gewoon weer audio, de onderste is gewoon het gele tulip stekkertje die iedereen kent en die andere 3 zijn voor witballans ofzo, en nog een paar dingetjes O-) Zorgt iig ook voor zwaar hoge resoluties :) Met een normale TV heb je dus 3 kabeltjes ongebruikt, en er zal waarschijnlijk ook nog wel een SCART blokje bij zitten (iig in Europa) en kan je die dus gewoon in scart blokje douwen en dat dan weer in je TV.

    En mensen, reken nou maar met die prijs minimaal op € 300,-. Minder zal het echt niet worden, dat zou echt een godswonder zijn ongeveer. Miss nog meer maar ook dat verwacht ik eigenlijk niet, dus ga nou niet hopen op de 220 en alles... dat kan je echt op je buik schrijven namelijk.

    En over die spellen? Tot 2007? Sorry, maar daar geloof ik echt niet in, ja, heel miss door andere ontwikkelaars maar welke spellen heeft MS nou nog op de planning staan voor de Xbox? En het is nu pas 2005... Kan je dus wel vergeten, denk ik _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2005
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar je hebt toch nu ook een Advanced scart kabel voor beter beeld voor je 'normale' tv. Is dat nu het beste wat je kan krijgen voor je 'normale' tv? En komt er voor de 360 ook een soort advanced scart kabel, of mischien iets beters, voor je 'normale' tv?
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    voor je normale TV kan je niks beters aansluiten dan SCART RGB (=advance scart kabel). Dat is dus automatisch ook het beste wat je kan kopen voor een normale TV (of je moet een HD-CRT hebben of iets maarja, we houden het ff simpel ;) ). En geen idee of die er ook voor de 360 gaat komen. Of miss als je die component (#2) in een scart blokje douwt dat je dan ook een SCART RGB hebt (al denk ik van niet). Waarschijnlijk zal je alleen straks zo'n SCART RGB kabel er los bij moeten kopen, zoals het nu ook is. Als je hem nu alleen al hebt hoeft dat niet, want de video uitgang blijft gewoon precies hetzelfde dus kan gewoon hetzelfde kabeltje erin doen als het goed is. Maar het is eingelijk gewoon nog even afwachten voorlopig, denk ik...

    (voor de duidelijkheid: ik hoop dat ik alles goed zeg/gezegt heb, weet het allemaal niet voor de volle 100% zeker namelijk)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2005
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Kun je nu gewoon bv. Logitec X-530 5.1 boxen gebruiken bij je 360, zonder een tussen adapter te gebruiken, net zoals bij de xbox?
     
  14. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Dus hij heeft een 9,6 procesor.



    Waterkoeling.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 aug 2005
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    lol, nee, das een fout die veel mensen (dus ook jou bron) make.

    het is een 3.2 GHz processor met 3 cores, zoals dat heet. Dat houd (volgens mij) in dat hij gelijktijdig 3 berekeningen kan maken. (simpel gezegt)

    waterkoeling was al oud nieuws.
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof nie dat je dat zo kunt zien als een 9,6 processor...

    Wel beter van die koeling, mijn xbox maakt me toch een lawaai :eek:
     
  17. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Gelukkig geen waterkoeling, dan is die xbox so kwetsbaar.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    De CPU van de xbox zou volgens mij toch gekoeld worden met waterkoeling hoor?

    En nog minstens 1 fan. Zal wel een kleintje worden zoals in een laptop. Ze willen hem vast stiller hebben dan de xbox ;)
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    Dat lijkt me van wel ja, aangezien 5.1 gewoon door alle spellen standaart ondersteunt moet worden en dus niet echt meer een extra iets is.
     
  20. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou nee je hebt 3 cores op 3,2 ghz die elk 2 threads tegelijk kunnen uitrekenen ( zeg maar berekeningen ). Dus je kan 6 berekeningen tegelijk uitvoeren op een klok van 3,2 ghz. Dit geheel wordt gekoeld met 2 fans waarvan er 1 uitgaat als je een dvd speelt. De videochip wordt gekoeld door een waterkoeling. Deze xbox heeft maar 1 fan, maar ik denk dat ze wel stillere fans gebruikt hebben in deze nieuwe xbox...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina