1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit, als je speelt staat ie toch gewoon ergens in een hoek :p :+
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

  3. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Krijg je ook baterijen bij die controller??
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens velen ligt de 360 controller uitstekend in de hand en is hij fijner dan de controller S. Marja, van de andere kant maken mensen me voor gek uit dat ik de originele Xbox controller fijner vind dan de S, dus hoef ik de 360 controller niet per se beter te vinden. Toch leuk om te weten dat hij sowieso wel goed in de hand ligt.
    Jep, 2 NimH batterijen.

    Oh...en de officiele 360 site is nog altijd www.xbox360.com [was eigenlijk ook erg moeilijk te raden hè? ;) ]
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    2 dingen.

    1) Waar is je bron?
    2) En zijn ze oplaadbaar?
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    1) momentje, zoek ik nog ff...staat trouwens meerdere keren in deze thread. Ook Fardo [die altijd een bron heeft :9 ] heeft het gezegd btw.

    Edit: Zie post onder mij voor de bron O-)

    2) Ja. NimH batterijen zijn oplaadbare batterijen. Ik heb ze zelf ook voor m'n discman. Ik kan ze erin laten zitten en een kabeltje in m'n discman pluggen. Zo hoef ik ze er nooit uit te halen en laden ze gewoon op. Érg handig! :)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bron xbox360.com en ja ze zijn oplaadbaar
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze hebben het Japanse blad Famitsu gevraagd welke event ze hebt beste vonden. Het gaat over de Japanse events van Xbox 360 [Summit event] en de PS3 [Playstation meeting]. De uitslag:

    42,3 % - Xbox Summit 2005 (Microsoft)
    31,5 % - PlayStation Meeting 2005 (Sony)
    26,2 % - Geen voorkeur

    Toch had ik dat nooit echt verwacht van Japan.

    Edit: Post = aangepast door foutje van m'n bron |:-
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Op xbox360.com kan ik niet zo gek veel vinden over die NimH batterijen. Mischien een link neer droppen voor mij :9 En zijn die batterijen dus gewoon via dat kabeltje oplaadbaar wat van je controller naar je xbox 360 gaat. Zijn het een beetje goede oplaadbare batterijen die lang en goed meegaan?

    Alvast thx.
     
  10. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Volgens mij ging die 40 uur mee.....
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    In mijn discman, die ik gebruik[te] met "hold", DBB etc. [schijnt veel uit te maken], moest ik ze denk ik eens in de 2 weken opladen. Dat is dus 10 dagen naar school fietsen x 2 [heen + terug]....en dat iedere rit ongeveer 30 minuten lang. Je komt dus uit op 10 uur. Tel daarbij het gewone gebruik thuis op en je zit wel aan de 12+ uur. Vergeet niet dat ik hem dan optimaal gebruik en een controller minder vergt.

    Oh...en ja, je kunt de batterijen via de controller en een kabel naar de Xbox opladen. Dus het opladen is niet zo'n probleem, je kunt gewoon blijven spelen.
     
  12. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb iets merkwaardigs gelezen op:

    http://www.xbox.com/enUS/xbox360/controllers.htm

    Dus die foto van die controller met een toetsenbord is geen fake. Want hij word op xbox.com bevestigd dat ze hem hebben gezien.

    Graag meningen erover!
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En:

    What about the NimH batterijen???

    Bron: http://www.xbox.com/en-US/xbox360/controllers.htm

    Officieler dan dit kan niet. :+
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt me wel 'lage' voor de MMORPG's enzo. Maar voor de eigenlijke functie [chatten] lijkt het me niks. Ik heb geen headset en heb wel is via Xboxconnect gespeeld. Soms zou ik wel willen communiceren. Maar met een toetsenbord gaat dat ten koste van het spelen. Ik heb niet echt veel tijd om in een shooter te gaan typen. Ik hoop btw dat ze iets tegen 'flooding' bedenken. Headset lijkt me nog steeds onverslaanbaar ideaal.
    Toch, voor MMORPG's is het nogmaals zeker een pro!

    Hmmm, ik denk dat ik ff wat rustiger aan ga doen met de posts, anders krijg ik nog commentaar van flooding O-) Noujah, ik probeer m'n posts nuttig te maken.

    Edit over de batterijen:
    Hmm, ik dacht ergens in deze thread te hebben gelezen dat ze erbij zaten [incl. bron]. Noujah, das dus niet. Verder klopt het wel. NimH batterijen zijn ook AA batterijen. Het enige speciale is dat ze in het apparaat opgeladen kunnen worden. Daarom heten ze NimH en geen Philips ofzo :) Één ding is zeker, ik koop zo'n pack!

    Bedankt voor de bron + opheldering btw ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2005
  15. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Or you can also use the rechargeable battery pack (sold separately)

    Of u kan ook gebruiken de herlaadbare batterij pak (verkocht afzonderlijk)
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dus mijn vraagstuk, er staat nergens dat je iets van hun krijgt.
     
  17. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik hoop dat die baterijen er gewoon bij zitten.
    Anders verkopen ze die baterijen denk ik voor een hele hoge prijs.
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zal wel meevallen hoor. Die batterijen zullen écht niet zo duur zijn. En wat kost zo'n kabeltje tegenwoordig nog? Daarbij, bedenk maar is wat je kwijt bent als je heel de tijd batterijen moet kopen.
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Maar anders heb ik ook nog wel oplaadbaare baterrij liggen.
     
  20. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch liever een controller met draad, omdat ik geen draadloze controller nodig heb omdat de lengte van de huidige kabel lang genoeg is, zodat ik ook op mijn bed liggend kan gamen. Met een draadloze moet je ook aan batterijen denken. Tevens zou ik het leuk vinden als Microsoft nog een gaatje kan maken voor de oude controller vanwege de savegames en voorkeur van controller.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina