1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Activision heeft de prijs van de spellen bekend gemaakt. Een xbox 360 spel gaat 70 euro in de winkel kosten

2. Koffie mok

Koffie mok Guest

Dat valt toch nog wel mee € 70 ??

3. mars15

mars15 Guest

nee zeker niet

4. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Xbox spellen waren in het begin ook 69,99 dacht ik.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt inderdaad. Maar ja, ik weet nog dat ook PS2 spellen voor 69,95 euro werden verkocht in de Bart Smit, en in de Media Markt waren ze alle netjes 60,- euro. 70 euro is ook de adviesprijs.

6. Koffie mok

Koffie mok Guest

Dus dan kunnen de Xbox 360 spelen ook nog goedkoper worden?

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit echt overdreven veel. Maar als je ziet hoe mooi de games zijn ga ik niet veel games kopen denk ik in het begin. Ik heb nu 2 titels die ik zeker wil. Meer gaan dat er niet worden. Als je er echt lang mee kan doen zit het wel goed. Hopelijk worden ze later nog afgeprijsd.

8. Koffie mok

Koffie mok Guest

Ik koop bij de release denk ik:

PGR 3
    Call of Duty 2

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk uiteindelijk wel. Microsoft en heel de 'game-markt' weet dat gamers de games te duur vinden. Als Microsoft nou slim is, wat ik wel verwacht maken ze de games gewoon 59,99 max. Minder mag natuurlijk ook!

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zo duur zijn ze niet ... althans de normale xbox games kosten ook +/- 60-65 euro... Ik denk niet dat de prijs omlaag gaat, omdat je meer ontwikkeltijd kwijt bent ...

11. Koffie mok

Koffie mok Guest

Als de prijs van Xbox 360 games 70 euro is dan koop ik eens in de 2 maanden een spel in plaats van iedere maand één.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    mjah dan koop je dus iedere 2 maanden 1 spel. Microsoft en Sony richten zich met de next-gen consoles voornamelijk op de oudere gamers. Met een inkomen, een hdtv, breedband verbinding en eventueel kinderen

13. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    als ik mensen van MS spreek, hoor je van hun juist dat spellen overdreven goedkoop zijn en dat men verwacht dat ze komende tijd duurder gaan worden.

Die 70 euro was dus ook allang te verwachten.

70 euro vind ik niet onreëel, dat waren/zijn xbox spellen ook heel lang geweest en dat is best te doen.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    We lijken inderdaad al bijna te vergeten dat ze 'in het begin' voor de Xbox ook 'gewoon' 70 euro kostten. Toen wel een hoog bedrag, maar gelukkig toch iets naar beneden afgesteld.

Als je ook ziet, hoe snel sommige titels inderdaad al weer in prijs dalen, denk ik dat we nu niet écht mogen klagen over de prijs van games en is het inderdaad niet onreëel dat 70 euro de te hanteren prijs wordt in het eerste levensjaar van de Xbox 360.

15. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    70 euro is niet goedkoop, ik schaf zowizo geen titels aan die mij niet aanspreken. maar een miskoopt maakt iedereen wel eens. en om dan 70 eurie weg te gooien

16. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    geld dat niet voor €59 euro dan?

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het positief dat iedereen toch redelijk prijsbewust is, maar (Sun_Zize), je kan het ook anders zien. 70 Euro vind je eigenlijk teveel, dus koop je 'iets' minder games maar loop je daardoor niet gewoon minder kans op een miskoop? Doordat je bewuster rondkijkt, bewuster kiest.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    jeb of het nu een 10tje meer of minder is maakt niet uit... Ik vind deze prijs redelijk ... en ach ik verdien genoeg geld ;)

19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dus jij bent die gast waar Deuce Bigalow op gebaseerd is ;)

20. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Gear Of War HD trailer

Zeg, heeft iemand al de GOW hdtv trailer gecheckt??

Echt verbluffend mooi mensen _O_

Let Op! Is wel een bestand van ongeverr 100 mb en alleen goed af te spelen met de juiste hardware O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina