Pff, op internet gelezen dat dat ding 430 euro gaat kosten... lekker duur. Ik wacht wel paar maanden, dan is ie snel 300 euro ofzo. Ook al heb ik al ruim 500 euro aan de kant gelegd voor Xbox 360... 430 alleen voor die console is me echt te veel.
Iedereen gaat er ook echt vanuit dat hij binnen een paar maaden gelijk 130 euro goedkoper is of zo. Ik denk dat dat zeker met de x360 wel een jaartje kan duren, omdat ze toch de eerste nextgen zijn. En stel ze verlagen weer binnen een paar maanden de prijs net zoals bij de xbox 1, dan snap je ook wel dan als er ooit een xbox 3 komt niemand die de eerste paar maanden durft te kopen
wel waardeloos trouwens; eerst werd er gezegd dat je maar uit moest gaan zo rond de 250 a 300 euro. Nu zitten ze al op 430 :{ maar goed, niks is nog officieel, maar toch is 't vrij duur.
De prijs is niet bekend gemaakt. Dus hij hoeft helemaal geen 430 euro te kosten. Bovendien zijn er genoeg onbetrouwbare sites, en om daar nou over te speculeren is nutteloos. Als de Xbox 360 in de VS 300 dollar kost, dan zou het vrijwel onmogelijk dat er zo'n enorm prijsverschil is.
Offtopic: Weet iemand het nummer van de helpdesk van microsoft. En kan je met een mobiel naar de helpdesk bellen, want we hebben geen vaste telefoonlijn. Want mijn headset is kapot, als ik praat op xbox live hoort niemand mij .
Zit toch allemaal niet zo moeilijk te doen over die prijs... Het gaat je zowieso een handvol geld kosten. Maar vergelijk het eens met wat leuke spulletjes voor een game pc. Dan kom je op een veel groter bedrag uit! En als je het geld er niet voor hebt.. Dan game je lekker verder op je huidige Xbox en haak je een jaar of wat later in. S.I.M.P.E.L.
gewoon de nieuwe spellen over internet kopen, dat scheelt vast ook wel weer 10 euro. en anders op de x-bazar een 2e hands spel kopen voor de helft van de nieuwprijs
Nog wat nieuws: -(is een tread over): Microsoft's X05 mogelijk naar Amsterdam -Ontwikkelaar Bungie, veelal bekend van Halo en Halo 2, zal binnen twee maanden meer informatie vrijgegeven over haar nieuwe 'project'. Dit heeft men bevestigd op haar officiële website. http://www.bungie.net/News/TopStory.aspx?story=weeklyupdateaug05&p=4292692 -De Xbox 360 zal in Nederland voor het eerst speelbaar zijn op de Gameplay 2005. Welke spellen er speelbaar zullen zijn is nog niet bekend. ...
Een Xbox 360 en een gamepc kun je ook moeilijk vergelijken. Met een pc kan je veel meer, want hij zit complexer in elkaar. Als de prijs tussen de 300-350 euro zit, is het wel redelijk, aangezien de orginele xbox een stuk duurder was bij de release. Ok, de Xbox 360 is dan wel speelbaar op de PU Gameplay, maar echt veel heb je er niet aan. Want zo rond die tijd komt ie ook werkelijk uit. Zal wel leuk zijn als die ook wat eerder speelbaar is.
Nog wat nieuwe info: Dat is al 1.6 miljoen console's. Dus niet de miljoen die eerder werd gezegd. En J Allard zei altijd 300 dollar en daar hou ik het ook bij.
Er staat dus het zelfde als de xbox, die was hier 460 ofzo toch. Dus zou kunnen zijn dat ze nu hetzelfde geintje uithalen
idd ik keek net ff in mijn bestel historie Ik had hem een dag voor de realease Xbox Console + Controller €479,00 1 €479,00
Over bungie ... die tekst is vekeerd begrepen ..het gaat over ip ... de makers van de Halo 2 toys ... ze gaan nieuw speelgoe op de markt brengen (prototypes waren al gezien) en zij (ip) werkt nog aan een ander project ... welke over 2 maanden te zien is -De gameplay is x05
Hoe bedoel je? XO5 is 4 en 5 oktober. Terwijl de gameplay in november is! Hoe kan het dan hetzelfde zijn?