1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Oeps ... dan is X05 de eerste mogelijkheid :)
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mogelijkheid voor wat? :D
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Te spelen op de xbox 360
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Owjah, dat zal wel menig internationaal publiek/press trekken!
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    wat? X05? ja, dat is wel te hopen dat dat veel press trekt anders is het niet echt een succes ;)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    voor mensen die op een prijsdaling gaan wachten, ik heb van bronnen vernomen dat dat in heel 2006 niet gaat gebeuren.

    En nee, ook niet in 2005.

    WEL, krijg je, als je je xbox voor de kerst koopt, je remote en headset erbij, en die krijg je dus niet meer na de kerst.

    nee, ik heb geen link naar de bron, heb dit van de bron persoonlijk gehoord.

    geloof je het niet?
    prima
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    sorry, geloof je niet, want als de PS3 komt gaat MS echt z'n prijzen wel omlaag gooien (iig zeker als ze beginnen in de 400 euro) en de PS3 komt in 2006.
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals gewoonlijk valt de Euro met zoiets veel duurder uit dan de Dollar...terwijl het andersom is maarja...

    Hoop dat Xbox games wel regiovrij worden, haal ik ze uit Canada/Amerika zoals nu met PSP games (30 euro incl. verzendkosten ipv de 55 dat ze hier gaan kosten!!!)
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    Op regiovrij hoef je niet te rekenen, handhelds zijn (dat ik weet) altijd regiovrij en consoles nooit, deze zal het dus ook niet opeens gaan worden. Jammer maar helaas.
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het over de PU gameplay. :+ Dan zou dit betekenen dat the dutch guys echt op the map komen omdat wij al op de 360 hebben kunnen spelen :p
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Krijg je niet een of andere demo disk met games erop? Of dat oplaadsnoer om je batterijen op te laden terwijl je gamed O-)
     
  12. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Vast wel maar die 2 dingen die hij opnoemt is dus het echt het lokkertje bij de eerste lading die je daarna niet meer krijgt.. maar niemand weet toch nog wat er in de doos komt:)
     
  13. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Ik koop hem VOOR kerst _O_
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    als je de geruchten hebt gehoord gaat sony de ps3 pas uitgeven in 2007, als het blijkt dat de xbox geen suc6 is. Dus wie weet wat voor tactiek MS daarop inspeeld.

    Daarnaast, de ps3 gaat voor meer dan 500 euro over de toonbank, dus dan hoeft MS zijn prijs echt niet te droppen.

    over dat oplaad kabeltje, die krijg je standaard bij je draadloze controller, dus ook bij je xbox. ;)
     
  15. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Een man met visie _O_

    Mijn gamers pc heeft 2000,- gekost :eek:
    Ja dat is behoorlijk prijzig, extra zaterdagen werken en je komt er ooit *)
    Verder heb ik al een potje gemaakt die langzaam maar zeker naar de 400,-
    gaat.
    300,- was beter geweest maar hee ik was ook zo'n piemel die de X-Box direct bij release moest hebben (en de Dreamcast _O_ ook btw).
    De PS2 heb ik voor 150,- nieuw gekocht voor San Andreas... |:-
    Tja aldoende leert men :{
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, de xbox heb ik toen ook met pijn en moeite op dag 1 gekocht. Maar toen wist je ver van te voren hoeveel je nodig hebt.

    ik vind dat ze nu best laat zijn met de prijs bekend maken.
    En daarnaast, ik ga op kamers volgende maand, dus ik betwijfel het of ik hem ga kopen.
     
  17. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja mijn vrouw is zwanger en ik kan mijn geld ook wel beter besteden O-)
    Maar de X-Box 360 mag ik nog halen :9

    Helaas is het wel zo dat we dan geen kado's meer voor Sinterklaas, Kerst en mijn verjaardag doen.
    Geen games dus :'-(
     
  18. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    'Xbox 360 op 25 november; duurder dan verwacht'
    Door Tamara van Hal - dinsdag 9 augustus 2005 - 22:50 - Bron: GamesIndustry.biz - Views: 7.553
    Britse bronnen hebben GamesIndustry.biz vertelt dat de Xbox 360 op 25 november in Europa gelanceerd zou worden. Enkele dagen daarvoor zou de console in de Verenigde Staten voor het eerst verkocht worden, zo zeggen de bronnen. Deze informatie is in strijd met wat eerder werd beweerd over de lancering: deze zou in begin november in de Verenigde Staten plaatsvinden. Ook de prijs verschilt met dat wat eerder gesuggereerd werd: de Xbox 360 zou geen 299 dollar, maar 299 Britse ponden gaan kosten. Volgens de bronnen zal Microsoft op vijftien augustus de Europese datum officieel bekendmaken aan zijn partners.

    De zeventiende zal de releasedatum publiekelijk bekend worden gemaakt op de Game Convention in Leipzig. De bronnen zijn vrij zeker over de latere releasedatum, maar hun prijs is naar eigen zeggen niet gebaseerd op uitspraken van Microsoft maar op een eigen verwachting. In de eerste plaats zou de softwaregigant van plan zijn geweest om de console voor 249 pond te verkopen. Toen Sony echter aankondigde dat de PlayStation 3 een stuk duurder zou worden, werd besloten om de prijs te verhogen. De bronnen denken dat er nu een prijs van 299 pond zal worden aangehouden in Europa, en ongeveer 500 dollar in de Verenigde Staten.
     
  19. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat de headset dan nu in dan zwarte gleufje ?
     
  20. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    wat heb je dan aan een xbox 360 als je geen games hebt :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina