Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x Elimenator x

x Elimenator x Hans houd van worst

Leuk Bevonden:
    0
    oja en nog een vraag welke game komt erbij de xbox 360 standaard erbij zitten om komen er geen games bij te zitten ?

Ps: sorry voor het 3 keer spammen zal het niet meer doen O-)

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kan ook de EDIT knop gebruiken;)
    Ik denk dat je gewoon verschillende packs hebt of dat je zelf een game erbij mag kiezen die launchgames zijn zoals: Ghost Recon 3 ofzo

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het lijkt mij nu niet interessant om met pakketten te komen. Men koopt toch wel minimaal één game erbij, anders heb je vrij weinig aan zo'n apparaat :).

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd btje onnuttig om gewoon te kopen en dan te zeggen.. het is geen pack zit geen game bij, ach laat dan maar zitten dan ga ik wel alleen dvd's derop kijken 8)

Er zullen misschien later wel packs komen maar zeker niet bij het begin, dat zou alleen maar slechte zaken zijn voor m$

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Kijk, daar twijfel ik nou over! Net zoals jij dacht ik ook dat je dat kabeltje erbij krijgt. Dat stond overal in deze thread gemeld. Maar nu staat er op Xbox.com een bericht en daar staat het volgende in [is al een keer gepost]:

Goed gezien door rikkel btw...die dit bericht al had gepost hier.

Ik vraag me nu gewoon heel erg af wat er in de doos zit. Ze praten nu over: De console + kabels [natuurlijk] + headset + afstandsbediening + 1 controller + oplaadapparatuur. Maar wat is zeker?

6. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Er staat sold separately dus dat zal wel niet.. die oplaadtroep zal er dan waarschijnlijk niet bij zitten..

Laatst bewerkt: 10 aug 2005
  7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat zag ik. Maar mijn punt is nu: Als die "oplaadtroep" er nu opeens niet bij blijkt te zitten [het werd eerst voor zeker genomen dat het erbij zat], wat zit er dan nog meer 'misschien' niet in. Waar zijn de bronnen van die headset en die zooi. En de bron over die oplaadzooi, dat hij er wel in zou zitten.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee inderdaad. Maargoed, dat opladertje wordt dus wel een verplicht nummertje dan om aan te schaffen. Geen zin om met AA batterijen te gaan kloten.

9. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
  10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik ook niet hoor dan maar ff dat kabeltje enz.. anders moet je ffgoed je batterijen steeds opladen en dan al 2 paar hebben omdat je anders moet wachten enz.. dan maar weer wat extra geld van me rekening af 8)

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
  12. Koffie mok

Koffie mok Guest

D'r zitten demo's op de HDD :{

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Daat kan je je iig wel ff mee vermaken maar ik koop er wel een paar games bij hoor ben ik tenminste echt een tijd zoet :eek:

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op demo's ben ik al na een dag op uitgekeken.

15. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook ff vraagie: kan de memorycard van de 360 ook op de xbox aangesloten worden ? zodat je bvb je opgelsagen pes 4 bestanden over kan zetten naar de 360 ? :)

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik denk dat de Xbox 360 memory card in de oude controller past. Ook andersom kan het niet. De oude memory card past niet in de memory slot van de 360.

Xbox 360 Memory card

17. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    hmm balen,.. ik had daar eigelijk wel een beetje op gehoopt.. miss komt mS nog wel met een kabeltje uit ofzo waarbij je bestanden uit kan wisselen met je xbox en 360..

18. # 1

# 1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat microsoft dat gaat doen.

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zou best kunnen hoor, dat ze dat wel doen... ze kunnen er weer mee verdienen he;)

20. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik hopo het ... lijkt me leuk om gewoon je opgeslagen bestanden ff over te kunen zodat je op de 360 weer verder kan spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina