1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Ik koop het liefst bij Nedgame, daar heb ik ook mijn huidige xbox en al mijn games weg. Nedgame is nog geen 10 minuten fietsen vanaf mijn huis.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt je moet een battery pack aanschaffen voor de controllers ... Maar volgens mij worden er wel standaar AA batterijen mee gelverd zodat je out of the box kan spelen
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is eigenlijk de prijs van die HimN oplaadbare batterijen? En kan je zo ook overall krijgen?
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    `

    Alleen door m$ geautoriseerde 3d party apperatuur...
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe info in betrekking met de release hardware...
     
  6. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat klopt ook wel..
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Lijkt me wel logisch, aangezien het erg ongemakkelijk is als je er niet aan denkt en het zit er niet bij maar ik koop iig wel een pakje batterijen voor de zekerheid :+
     
  8. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik vraag gewoon of die d'r bij zit.
     
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    klopt dus niet.

    Zoals fardo zegt, er zit geen oplaadbare, maar weel een battarij bij je xbox/controller.

    Dus wil je hem kunnen opladen, dan moet je daar een appart pakket voor kopen. Maar out of the box kun je wel gelijk gaan spelen.
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt binnenkort wel allemaal bekend.
    Ik weet dat genoeg die hier posten in het begin de Xbox 360 niet kopen / niet kunnen kopen, dus waarom al dat gezeur over een batterij enzo als microsoft het zelf niet eens weet...??

    Heb al een mooie witte Apple logo sticker die erop gaat O-)
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand deze vraag mischien te beantwoorden?

     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dat zijn gewone oplaad baderijen (AA)A
     
  13. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Wat is het verschil tussen HimN batterijen en Ni-Cd batterijenn?
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    De samenstelling in Ni-Cd zit Nikkel en Cadmium:) en dat kan schadelijk zijn. Was het iig in oude batterijen als ze te lang lagen zonder gebruikt te worden.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77

    Ja oke al die dingen door elkaar net was een beetje verward O-)
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En die oplaadbare batterijen zijn ongeveer hoe duur? En kan ik ze voor bv een jaar lang gebruiken voordat ik nieuwe moet kopen, mischien iemand die uit ervaring kan spreken over oplaadbare batterijen en hun levensduur?
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Voor max 8 euro heb je wel zo'n pakje geloof ik:) en ze kunnen een heel tijdje mee als het goed is weet niet precies hoelang
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Consumentenbond test die dingen weleens. Vaak zijn A-merken stuk slechter dan de huismerken zoals die van Hema...
    Voor mijn dig. camera van Sony heb ik Sony oplaadbare en die werken nog steeds perfect en heb ze al zo'n 1,5 jaar dus.
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal als ik jullie was niet gaan beginnen met het aanschaffen van battarijen, omdat nog niemand weet waar MS mee gaat komen.
    Ok, naar alle waarscijnlijkheid kunnen er AA batterijen in, maar kun je die dan wel opladen via dat snoer? of kan dat alleen met de batterijen die MS maakt?

    Dat bedoel ik, dat kun je nog niet weten. Ik zal als ik jullie was gewoon zo'n oplaad kabel kopen met daarbij die accu, dan ben je klaar en weet je zeker dat het werkt.

    Wat is dan nog het pobleem? waarom moeilijk doen over welke batterij past waarin, waarom en hoe?
     
  20. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Waarschijnlijk een gewone maat die in alle apparaten gaat met uitzondering die kleine die in afstandsbedieningen gaan.

    Jij zegt je moet zo'n accu enz kopen maar als die niet gelijk beschikbaar zijn en er zitten niet standaard batterijen bij kan je nog niet spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina