1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    urty, ik heb nergens iets gelezen over een accu??? Als dat zo is _O_

    Heb je mischien een bron voor dat accu verhaal?
     
  2. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dat is toch wat ze bedoelen met wat je kan opladen met dat snoer of heb ik t nou mis?
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat de enige stroom toevoer via een snoer of via batterijen ging, ik wist niks van een accu?!
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij heb jij t mis en komt er een soort accu dat je achterin je controller kan stoppen maar ik kan het ook mis hebben hoor :p
     
  5. FabianNL

    FabianNL Guest

    er is ook niks van een accu bekent. Je kan gewoon een pack er dus bij kopen (zoals het er nu naar uit ziet) met daarin 2 HimN batterijen en een oplaad snoer (zodat je kan spelen met een draad eraan (batterijen worden dan meteen opgeladen en je kan dus ook meteen spelen) of gewoon alleen je batterijen opladen)
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Een soort telefoon accu? Maar zijn er geen foto's of offieciel bron materiaal. Want er stond niks in van accu op www.xbox.com/xbox360.
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Oke dan heb ik het gewoon verkeerd gelezen/begrepen, my bad
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    nou, als je dus dat oplaad snoer koopt, zit hier een accu/batterij bij die je kan opladen (met dat kabeltje).

    Standaard zit der bij je controller/xbox een niet oplaadbare batterij.

    bron kan ik je helaas niet geven, omdat het niet geschreven staat, is mij verteld door iemand.
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Is ook goed, thx voor de info. Maar het is bijna 15 augustus waar m$ veel bekend gaat maken...
     
  10. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ja, komt er hopelijk veel duidelijkheid over van alles:)
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Edit: vooruit, de wat minder formele versie [speciaal voor Vegetom] |:- :

    Weer ff een gerucht. Het gaat weer over releasedate + prijs enzo, maar hier zit een lijstje van releasegames bij. Het komt van ownage met als bron gamespot. Ik kan het nieuwtje alleen niet op gamespot vinden. En ik kan best zoeken O-) . Noujah, het is en blijft ownage.....

    Hier issie:
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  12. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Meer geruchten over de Xbox 360

    We hadden het eigenlijk wel kunnen verwachten dat de geruchten ons rond de oren zouden vliegen. De launch van de Xbox 360 ligt slechts een paar maanden van ons verwijderd, en sinds de Japanse launchlijst bekend gemaakt werd, beginnen velen te speculeren. De voorbije dagen zijn er weer geruchten vrijgekomen, die zogezegd van bronnen dicht bij Microsoft zouden komen.

    Eerst en vooral is er het sterke bericht dat de console op 25 november zou verschijnen in Europa en Japan. In Amerika zou de launch een paar dagen vroeger gebeuren. De prijs zou echter niet op €300 gaan liggen, maar op 300 Britse pond. Dat betekent een prijs van rond de 500€ in de rest van Europa. Deze prijs ligt al een stuk hoger dan voorheen, maar is eigenlijk een meer dan logische prijs. Dit bericht werd de wereld ingestuurd door Games Industry, die het zelf gekregen hebben van Britse bronnen.

    Verder is er ook een launchlijst verschenen in Amerika, samen met prijzen voor de games. Electronics Boutique, een handelaar in de Verenigde Staten van Amerika, heeft een lijst vrijgegeven van games die bij de launch gekocht zullen kunnen worden. Deze lijst lijkt echter bijzonder twijfelachtig. Eerst en vooral is er het feit dat de console al op 2 november zou verschijnen, wat dus een aantal weken vroeger is dan in het vorige bericht. In de lijst staan ook een aantal games die door de uitgevers al aangekondigd werden voor 2006. Je kan het bericht bekijken op IGN.

    De geruchten zullen waarschijnlijk wel blijven komen, althans tot 17 augustus. Dan zal Microsoft zelf de knoop doorhakken en bekend maken wat we willen weten. Dit zal gebeuren tijdens de Game Convention in Leipzig, Duitsland.
     
  13. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik weet wel dat ik geen 500 euro ga neerleggen voor dat ding:) allemaal leuk en aardig maar dan wacht ik nog wel ff..
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nog maar 6 nachtjes slapen. Das in de vakantie dus ook maar weinig voor velen. O-) Het is allemaal bekend over een paar daagjes en zijn de geruchten voorgoed de wereld uit _O_
     
  15. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik HOOP dat de xbox 360 tussen de 220 en de 250 euro wordt!!!!!!!!!!1
     
  16. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    jaja... "ik ga" :{

    Maar de vakantie gaat idd té hard voorbij. :'-(

    En hou jij es op met je gespam! :mad:
    Boeie wat jij hoopt... ik hoop dat ie gratis wordt :{

    Maar hij zal toch geen 500 euro gaan kosten, want microsoft heeft al gezegd dat ze een stuk onder de release prijs willen zitten van de xbox.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan je wel vergeten _0/

    En je weet zelf ook wel dat zo'n prijs niet realistisch is, dus ook een beetje nutteloos om dit te posten.
     
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    geloof ook totaal niet in de 500 euro, dat is nog steeds van 1 bron af (games industry) en van vele verschillende bronnen is de 300 dollar al doorgekomen en MS heeft zelf gezegt dat ze een betere prijs nemen dan de vorige keer (lees: dus onder de 470 euro gaan zitten). Of MS moet zich bedacht hebben ofzo :confused:
    Maar daar gaan we maar ff niet vanuit voorlopig.
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd de hele tijd die J Allen of hoe hij ook heet die zegt dat hij 299 dollar word.. dan verwacht ik ook zoiets O-)
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De prijs zal gewoon tussen de 300 en 350 liggen. Let op mijn woorden oh wijze volgelingen:9

    MAar anyway, zal xbw in leipzig aanwezig zijn. Want wie gaat daar verslag van doen. Anders moeten we altijd xbw.DE in de gaten houden, niet dat die bestaat maar toch. Dan moet ik weer mijn duits opschroeven...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina