1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit der aan te denken om heen te gaan. Hoorde net dat het voor publiek beschikbaar is.

    Moet ff kijken of ik het kan regelen en of het de moeite waard is.
    en of ze der ook engels spreken, want ken geen duits :+
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het openbaar is kan xbw er toch makkelijk komen en verslag van doen?! En er zal heus wel een of andere game site zijn die het nieuws raporteerd...
     
  3. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    tis toch vet om zo'n groot evenement mee te maken ;)

    en al het belangrijke nieuws krijg je huis wel mee
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik hoop en denk zelf ook dat je gelijk heb o wijze heer :+ _O_ we zullen t snel horen
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die 349 euro geruchten vind ik ook het meest realistisch momenteel.
    Maja, 300-350 leek me altijd al de prijs voor de xbox360.
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk persoonlijk ook wel dat de xbox 360 , 300 of 350 euro gaat kosten(heb ik altijd gedacht), mooie prijs vind ik dat. Mijn broer denkt daarentegen dat hij tegen de 400 gaat kosten. Omdat hij in Amerika 300 gaat kosten, en Europa is toch altijd een stuk duurder is. Laten we hopen dat dat niet zo is.
     
  7. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Naja, die meneer Allerd heeft altijd geroepen dat het niet zo'n schokkende prijs zou worden als toen met de xbox en persoonlijk vind ik alles boven de 400 euro schokkend :p
     
  8. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja :), maar we moeten niet vergeten hoeveel de ps2 en de xbox in het begin kostten he! :{ , tegen de 500 euro, en normaal gezien wordt alles maar duurder, dus ik hoop echt dat de xbox 360 onder 350 euro blijft!
     
  9. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    En ook het meest realistisch voor mijn portemonnee :D
    Eerst zien dan geloven, wel beter dat het vantevoren bekend wordt
    dan weet ik weer wat ik moet verkopen op Marktplaats.
     
  10. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    haha, ja heb vandaag mn xbox ook maar te koop gezet :eek:
     
  11. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    De X-Box brengt nu nog wel geld in het laatje, bij de release van de nieuwe X-Box zal dat toch aanzienlijk minder zijn.

    Maar leuk is anders :'-(
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie mijn sig ;)
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom maken ze de 360 niet in de VS wat duurder, want daar koopt toch iedereen liever een xbox dan een ps. Dan kunnen ze de xboxen in Europa en Azië wat goedkoper maken, hier ligt de keuze van de 360 niet per definitie vast bij iedereen!
     
  14. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Wat is dit nou voor onzin, daar staat het echt niet vast dat ze daar allemaal xboxen kopen... Zoiets is persoonlijke smaak.
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Als ie tussen de 300-360 euro gaat liggen dan haal ik em, gaat ie erover heen dan laat ik em lekker staan tot ie wat goedkoper wordt. Waar ik eigenlijk meer benieuwd naar ben zijn de prijzen van de games. In Engeland zijn de preorders bij amazon voor goeie prijzen, rond de 50 euro. Hoop dat de Nederlandse winkels niet er een slaatje uit gaan slaan en de prijzen 65 euro etc gaat maken.
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Dan bestel je toch uit Engeland:)? Mja ik heb het zelfde voor 360 - 430 wil ik m nog wel halen hoor maar als het 500 e word laat ik m mooi staan :+
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, goede sig(je leest mijn gedachten,of ik uw :D) ;):)
     
  18. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat nog eens wat verder te spitten in de backwards compatibility van de Xbox 360 en toen kwam ik het volgende bericht tegen http://games.techwhack.com/141/micr...mpatibility-support-from-nvidia-for-xbox-360/ waaruit blijkt dat Microsoft Nvidia (die de gpu van de Xbox heeft gemaakt) nu laat werken aan de backward compatibility.

    Maar zoals reeds duidelijk werd niet voor de 1e generatie Xbox games en wellicht dus alleen voor de topselling games? Ik hoop nog steeds dat de backwards compatibility wel wat uitgebreider wordt dan dat en ik zie zelf ook niet in waarom dat niet zou kunnen aangezien een Xbox game een bepaalde standaardcode moet hebben en die moet dan worden omgezet naar 360 code.
    Bekende emulatoren kunnen tenslotte ook verschillende games van hetzelfde platform draaien.
    Enige knelpunt zou wellicht de diverse engines van de games kunnen vormen (Unreal engine, ... engine, etc).
    Alle hoop is dus gevestigd op Nvidia! En een beetje op de strategie van Microsoft (willen ze een zo groot mogelijke backwards compatibility of willen ze toch alleen de best selling games)? De tijd zal het wel weer leren.
    Wellicht dat op de X05 in Amsterdam meer duidelijk wordt...
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    uuuh...sommige mensen vergeten dat er héél veel geruchten in de topic staan. Daar bedoel ik niet alleen Diamond_X mee, maar het is wel een voorbeeld. Het is maar een gerucht dat het in Amsterdam te doen is.
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is zo, zal es even kijken wat ze bij play.com doen.

    edit: zie dat zelfs play 64 euro per game vraagt 8) Hoop dat ze et bijstellen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina