1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet meer een gerucht. http://www.gamer.nl/nieuws/27355
     
  2. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet. Is erg lastig om te zeggen. Van de PS3 zijn nog geen echte ingame beelden getoond, maar van de Xbox 360 wel. Maar ik denk niet dat graphics de belangrijkste rol gaan spelen in deze generatie consoles. Ik denk dat het aanbod van games (vooral de variatie daarin en vooral de exclusives), het online gedeelte en de extra functies een belangrijkere rol gaan spelen. Zowel de graphics op de 360 als op de PS3 zullen erg mooi zijn. Er zal misschien wel wat verschil in zitten, maar groot zal het echt niet zijn.
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Oké...dan neem ik gedeeltelijk m'n woorden terug. Maar toch, soms worden geruchten íets teveel als feit gezien en moet het vaak uitgelegd worden, waarom iets niet helemaal zo is.

    Ik denk trouwens niet dat er zo gek veel verschil zit in de graphics. En zoals Wouter 87 al zegt, de graphics zullen het verschil niet maken, maar de games. Al zouden de PS3 graphics iets [is nooit veel] beter worden, de Xbox 360 heeft prima graphics. Ik hoef niet per se betere graphics op het moment dan dit. :)
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    De games ga ik zowiezo online bestellen. Scheelt vaak 15 euro of zelfs meer op de winkelprijs.
     
  6. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd .. en het scheelt benzinekosten ;)
     
  7. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox heeft ook veel betere graphics dan de ps2 maar ja, ps2 doet het veeel beter. het gaat dus nu straks vooral om de games online functie en alle andere dingen
     
  8. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de 360 in amerika en europa een groot(er) marktaandeel zal krijgen...
    alleen in japan zal de ps3 massaal worden verkocht..

    de japannertjes houden zich vast aan de ps...
    ik denk dat kwa graphics het weinig uit zal maken welk er beter is... veeeeeell beter zal het nooit worden... daar is het te realistisch voor geworden..
    het gaaat er nu idd dus om online functies en de rest eromheen
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog twee dagen en dan is die beurs in Leipzig, ik verheug me er echt op. Ik hoop dat daar meer over xbox 360 bekend word gemaakt. Anders moeten we wachten tot 4 5 oktober in amsterdam (_O_) en daar is het nog te lang voor...
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Helaas is het nog meer dan 2 dagen. Het is de 17e i.p.v. de 14e. Dus nog 3 daagjes meer. Ik kan al niet meer wachten O-)
     
  11. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik maar 5 dagen ga slapen _0/
    Dan is er tenminste "goed" nieuws als ik weer wakker word 8)
     
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nou? We zijn nog lang niet bij het punt bereikt dat games er foto-releastisch uit gaan zien. Bovendien zijn graphics niet alles, ook animaties en physics zijn belangrijk en eisen hun tol van de CPU.

    Het kan nog veel beter in elk geval. Ben het wel met je eens dat het verschil tussen de Xbox 360 en PS3 minimaal zal zijn. Ten minste, zo ziet het er nu naar uit.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  13. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeg eens een game op xbox dat betere graphics heeft dan God of war? Dan ga jij zeggen Ninja Gaiden, en dan zeg ik, ik heb heb beide games, en God of war doet zeker niet onder voor Ninja Gaiden, integendeel zelfs.
    En zeg eens een game met mooiere graphics dan gt4?(Forza toch wel net niet hoor).
    ... Xbox is een stuk krachtiger dan ps2, alleen vind ik spijtig dat het nooit echt getoond is geweest(wel op gebied van fps met doom 3 en far cry die er aan komt, maar voor de rest? nope, of platform games, op ps2: jak 3 enzo, allemaal supermooie pareltjes!)
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Rallisport Challenge 2 haalt toch aardig wat kracht uit het zwarte kastje (schade model en effecten, omgevingen) , wat ik niet terug zie in een ander rally game op de Ps2 (nee en ook geen GT4 nee). Daarnaast is Chronicles Of Riddick ook een voorbeeld van hoe het 'zou' kunnen zijn allemaal. Maar goed voor de rest boeit me het niet echt welke er betere grapix heeft. Ik heb de Xbox gekocht omdat ik toen d'r tijd geen dvd speler had, en dus gelijk een dvd speler en console in 1x had. Daarnaast ben ik niet echt te spreken over Sony, alleen over hun mobiele telefoons wel. ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    gaan we hier nu weer een fanboy discussie houden?
    Hele tijd het welles nietes verhaaltijd aanhoren?

    Of gaan we nog een beetje serieus geruchten zoeken/posten?
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij GT4 op de PS2 heb ik vaker WOW gezegd (stad met die witte huisjes) dan bij Forza Motorsport... Is maar net hoe de makers met een systeem om kunnen gaan.

    Zal er ook een Forza Motorsport 360 komen? Iets over bekend?
     
  17. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan je 100% zeker van uitgaan dat er een forza 2 komt op xbox 360.

    En ja, ik vind dat bij veel games de ps2 ook niet moet onderdoen voor xbox.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    haha nee wees niet bang, ik vond alleen dat het even gezegt moest worden. Want het is zo jammer dat sommigen 'een menig' als feit willen laten doorgaan, vandaar mijn reactie. :)
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Splinter cell 3 is nu de mooiste game die ik heb meegemaakt, vooral de eerste map in de regen. Als je dat vergelijkt met GoW, nou dan is GoW echt lelijk.
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    ff nog 1 reactie van mij en dan weer lekker on-topic O-)
    GT4 of GoW is misschien wel mooier, maar dat komt niet omdat hij betere gfx hebben, strakkere graphics enz, enz, enz... maar gewoon omdat daar veel en veel meer sfeer in zit en aan simpele kleine dingen is gedacht (bijv blaadjes door de lucht, stof, regen, zulk soort simpele dingetjes) waardoor het gewoon geweldig oogt. Beetje lastig uit te leggen maar je snapt hem hopelijk wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina