1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik heb rallisport challenge 2 een tijdje geleend gehad van een kameraad, en ik heb wrc 4 op ps2, en ik moet zeggen, wrc 4 vind ik toch ietsje mooier, maarja, dat ga ik niet bestempelen als feit :D. En ik zal maar niet verder reageren of anders wordt Urtly lastig...

    ps: @ Rikkel, heb je God of war al gespeeld?
    @ Fabrian NL: Heel mooi uitgelegt, snap hem volledig :).
    Maarja, nu terug on-topic...
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :D tja het is gewoon smaken verschillen, ik ben nog steeds gek op de Rallisport reeks en heb al aardig wat rally spellen gedaan, op alle consoles maar deze reeks blinkt er voor mijzelf echt tussen uit. Deel 3 hoop ik snel wat van te horen, hopelijk op de X05 in Amsterdam. :) En tja Urtly heeft wel een beetje gelijk, het hele fanboyisme hebben we nu toch welis gehad dacht ik.
     
  3. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik moet je zeggenn dat je daar wel gelijk in hebt (ik had nog nooit op een playstation gespeeld ) maar WRC 4 ziet er gewoon beter uit.


    Maar ff onfopic
    Waarom zou het X05 in Amsterdam zijn.. zou hier echt een ree voor zijn?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja,oke dat is waar:D, ik zal playstation niet meer zo veel boven halen, maarja,ik reageerde op iemand die zei dat de xbox spellen VEEL mooier zijn dan de ps2 spellen(dat is fanboyisme), en ten opzichte van zo'n kerels ben ik toch helemaal geen fanboy,maarja whatever...
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Oke, even terug on-topic :D, hebben jullie de impressie van Gears of war op insidegamer al gelezen, abnormaal cool gewoon!!!! DAT IS EEN SPEL WAAR DE PLAYSTATION GAMERS OP JALOERS MOETEN ZIJN!!!!!!(jaloers op zijn!)
    Je kan zelfs éénder wanneer in het game als tweede speler meespelen!! Coöperactive dus. Je kan ook de game via live met zijn 4 uitspelen!!!! Hoe cool, alles is cool gewoon, dit wordt een topper,zowizo,kan niet wachten...
    Lees meer hier:
    http://www.insidegamer.nl/content.php?id=7325
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik zag die post ook, maar goed je kan ook boven zulke posts staan. Als jij de PS2 games mooier vind dan vind je dat, maar om nu weer een hele 'deze is de mooiste, nee die' (wat uiteraard ook nog eens persoonlijk gebonden is) discussie te beginnen in een topic die daar niet over gaat vind ik nou ook niet echt nodig. Want appie21 die claimt nu ook weer dat WRC3 mooier is, wat dus helemaal niet zo is want het is persoonlijk gebonden. Dat is bij elk spel zo, (nou okeej er bestaan uitzonderingen: lees: Armymen). ;)

    Ontopic dan maar:
    Appie21 ik denk dat de Amerikanen denken dat Amsterdam een soort van Las Vegas (ja kwa drugs en hoeren wel ja) is, daarom houden ze het in Amsterdam. :D

     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Excess denied, ik denk echt wel niet dat de ps2 games mooier zijn, ik denk gewoon dat velen even mooi zijn, maarja als games als doom 3, far cry en splintercell chaos, ja daar kan ps2 net niet tegen op,maar ik bedoel maar, ik noemde games op die velen niet in hun hoofd hebben,... maar je weet wel wat ik bedoel. ps: het was wr4 he,bedoelde ik. Maarja, nu ga ik over die mooier,... zwijgen zoals je al zei, want dat is toch alleen maar discussiëren...:)
    En het is zo bom dat XO5 in Nederland is. Als je daar een kaartje ofzo voor zou kunnen bemachtigen, hoe cool zou dat zijn.
    Ps: heb je dat van Gears of war al gelezen? Want dat is echt wel enorm...
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja sorrie dat was een spelfoutje was idd Wrc4. En discussieren daarvoor zitten we hier ook, maar aan die fanboy achtige discussies hebben we niks, hebben we in het verleden wel gezien (en ja ik geef toe dat ik daar ook aan mee deed). Want dat mond vaak toch uit in een soort van ruzie, en word de hele sfeer verpest.

    Maar ik denk niet dat iedereen van die kaartjes kan kopen, het is een pers evenement. Mischien dat er een paar kaartjes worden verkocht, maar het is meer voor de pers jammer genoeg.
     
  9. FabianNL

    FabianNL Guest

    Omdat het in A'dam is gaan ze echt (helaas) niet opeens kaartjes verkopen hoor ;)
    Maar vraag me idd ook wel af waarom ze nou a'dam gekozen hebben, ze zeggen dat er echt een hele filosofie ongeveer achter zit en geloof ze graag, maar wat en hoe? Ik vind het maar wazig en waarschijnlijk merken we het pas 4 en 5 oktober... Ik ben iig benieuwd!
     
  10. Bj0rN

    Bj0rN Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt wel benieuwd naar de X05, en dat het in Amsterdam wordt gehouden maakt het alleen maar stoerder. Wil toch wel eens weten wat nu écht de launchgames, -prijs en -datum gaan worden :) .
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar ja, want Nederland is nou niet echt bepaalt een opvallend land. Sommige Amerikanen weten geen eens waar het ligt, vooral als je het uitspreekt als Holland. :D

    wat nieuwe Tiger Woods 2006 screens:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ben het eens met Xboxyde, deze screens zijn niet echt super vooral de laatste niet, de eerdere screens lieten trouwens ook mooier gras zien. Alleen heeft SpeedTree wel zijn werk gedaan, de bomen zien er erg mooi uit. :) Ach ja is ook nog een tijdje weg voordat hij uitkomt.
     
  12. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    mjaa zo word golfen misschien nog wel leuk ...
    ik vind het er hartstikke mooi uitzien :)
     
  13. Bj0rN

    Bj0rN Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ik vind het niet echt slecht, maar er zouden wel wat toeschouwers mogen staan :) , of het is misschien gewoon een oefenpotje ;) .
     
  14. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    misschien is het wel op een maandagochtend ;) iedereen ligt nog te bed behalve 1 gek die aan het golven is 8)
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    @Boss, nu moet ik toch ff gaan vergelijken:9

    [​IMG]

    [​IMG]

    Wat is mooier?! Ik denk toch splinter cell 3, ik heb zo het gevoel dat jij nooit sc 3 op xbox heb gespeeld.
     
  16. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm kheb deze shite niet echt gevolgd maar het ziet er naar uit dat iemand denkt dat de ps2 mooiere graphics heeft dan de xbox ik denk van niet maar ik heb ook het gevoel dat de gamemakers wel wat meer over de grens mogen gaan met de box *btw de x360 wordt toch 300€?
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    word bekend gemaakt op de 17de :)

    :)

    Edit:2000 post :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Splinter Cell ziet er mooier uit. Gebaseerd op deze plaatjes.
    Maar laten we maar weer ontopic gaan en het dus over de xbox 360 hebben.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    @ rikkel, ja splintercell chaos theorie ziet er mooier uit, kan je ook totaal niet vergelijken, met God of war komen soms 10tallen vijanden in beeld, het is ook een typische slechte foto dat je laat zien,je kan ook de foto laten zien met de draak(mijn tread, eerste pagina,...) maarja, splintercell is wel één van de mooiste games ja op zijn gebied. Maarja, vanaf alleen terug over naar de xbox 360...
    ps: ik heb alle splintercell games op de xbox(en de laatste vind ik de coolste!)...
     
  20. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Je vergeet nog iets, SC 3 was er pas toen de xbox al er een lange tijd was, dus wisten ze hoe ze het spel moesten maken. Nu is er weer een nieuwe console en moeten ze weer uit zien te vinden om alle mogelijke power eruit te zien te halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina