1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.. de 'lelijkste' spellen komen altijd op het begin uit.. ( das niet altijd de slechste)
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, als Gears of war, project gotham 3, ghost recon 3,... lelijk zijn ten opzichte van de games die binnen 3 jaar gaan uitkomen, hoe mooi gaan die gamers er dan niet uitzien:D:D.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Datzelfde geld ook voor de andere 2 (Sony en Nintendo), en aangezien het moeilijker schijnt te worden om voor de Ps3 games te maken, zal het op die denk ik wel wat langer gaan duren voordat ze de echte power kunnen benutten. Of anders gezegt weten te benutten. Dat is het mooie van Microsoft op het gebied van software development hebben ze een voorsprong op de rest. En word het toch makkelijker games maken voor de 360, afgelopen generatie (Xbox, Ps2 en Cube) was dat ook al zo, en nu vooral met de komst van XNA en div. andere tools word het de developers makkelijker gemaakt om hun games over te zetten naar de 360. :)
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet natuurlijk niet vergeten dat de omgevingen in God of War veel groter zijn en er veel meer vijanden op het scherm zijn. Ook speelt Splinter Cell zich grotendeels in het donker af en God of War niet. Eigenlijk kun je deze 2 games dus niet met elkaar vergelijken. God of War kun je het beste vergelijken met Prince of Persia, het is namelijk zo'n zelfde soort spel. POP WW ziet er grafisch erg mooi uit en dat kun je van God of War ook zeggen.

    Back to the 360. :cool:
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is waar Wouter!:)...
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Makkelijkste voorbeeld is Halo, het verschil tussen deel 1 en 2 is redelijk.. enorm. Zoiets zal je ook terug zien met de 360. Waarschijnlijk een groter verschil zelfs omdat developers zullen moeten wennen aan het werken met 3 cores.
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Waner komt ie nou precies uit ?
    Want ik heb hier al 500 euro klaar liggen om hem te kopen .
    Het eerste spel wat ik ga kopen is Perfect Dark en daarna Halo 2.5 _O_

    Edit : Komt er trouwens ook weer system link ? Want dan kan ik door de weeks op XBConnect spelen ! _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor zover nu bekend rond november. Aankomende week word alles bekend gemaakt op de game convention in Leipzig.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja hij staat op een poster voor 16 november release voor de EU en voor de Amerika 4 November. Maar de 17de van augustus zullen we meer informatie krijgen :)
     
  10. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Michael T er komt geen halo 2.5. Dat was een hoax, gerucht en nep verhaal.
     
  11. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Waar voor betekend eigenlijks die 360 in xbox 360, 360 graden?
    Want ik kwam gewoon op een vierkant uit??

    [​IMG]
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    360 graden is ook wel een rondje.

    [​IMG]

    ;)
     
  13. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij had dat te maken met 'the circle of light', (dat rondje op de console met dat licht) en zoals je mischien wel weet is een cirkel vaak 360 graden. :D
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet alleen is Halo 2.5 een hoax, zoals rikkel al zegt, ook is er geen gratis xbox live in het weekend bij Xbox Live Silver. Ik neem tenminste aan dat je daarom alleen praat over door de week.

    Ok, m'n vorige voorbeeld over de X05 in Amsterdam was misschien slecht....dit is toch wel een goed voorbeeld van iemand die geruchten als feiten ziet. ;) Ik doe het ook soms, dus het gaan me niet zo zeer om het principe. Maar als je zoiets als releasedate of prijs vraagt.......zucht, das al 123057012634 keer in deze thread gevraagd en gezegd. Zo zijn er ook geruchten waar al vaak van is gezegd dat het geen feit is. Best irritant soms O-)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Tja ik denk dat er maar weer eens een nieuwe topic hierover (Xbox360: Geruchten en Feiten) geopend moet worden, met alles netjes samengevat in de beginpost. :) Zodat we niet meer zovaak dezelfde vragen krijgen.

    En aangezien we al over de 1000 posts in deze topic zitten lijkt me dat wel zo handig.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Idd, anders krijg je telkens van die vragen van: wanneer komt ie?
     
  19. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Dat is heel veel nachtjes slapen :9
     
  20. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha komt ie dan he! _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina