1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Urty is al gevraagd om een nieuw topic te maken met updates erin :)
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ah mooizo, want het word voor vooral de mensen die niet elke dag in deze topic komen een beetje te onoverzichtelijk denk ik. :)
     
  3. Jest3r-NL

    Jest3r-NL Firefart

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur wordt een 360 eigenlijk bij de release, iets van 500 euris ofzo?
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zullen we hopelijk binnen 2 dagen weten in Duitsland.
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Verzoek aan Urty: Zet er héééél duidelijk in dat de prijs nog niet echt bekend is evenals de releasedate.
     
  6. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Er staat dat ie dan verwacht word, das nog geen reden om er gelijk vanuit te gaan. Ik kan me andere consoles herrineren die ook heel wat uitgesteld zijn hier in de EU.
    Maar uiteraard hoop ik ook dat ie 11nov komt, maar ga me niet echt focussen op die datum want heb al vaker moeten wachten (saturn,dreamcast,xbox). ;)
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    m mm toch is bartsmiit best betrouwbaar oke je moet er in dit geval niet van uitgaan... maar je ziet wel dat de game prijzen (bijna) ongeweizigd blijven?
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij lijkt het beter als we ff wachten tot die Leipzig gebeuren is geweest.. Dan hebben we meer info en kunnen we een betere begin post maken.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    mwah maakt niet veel uit, want dat kan dan gewoon weer in die topic aangepast worden als het zover is. Er worden in deze topic elke keer dezelfde vragen gesteld (de prijs/de release/online functies) das gewoon irritant, daarom kan beter gewoon even een samenvatting van de afgelopen topics komen. Zodat zoals ik al zei de mensen die het niet bijhouden zo weer even op de hoogte zijn, en dat we niet achter elkaar die zelfde vragen krijgen. :)
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel mensen lezen de begin-post ook helemaal niet:9 Is ze te veel werk ofsow? Ik doe het soms ook niet:cool:

    Maar als Urty het wilt doen is het toch oke.. En als die Leipzig is geweet dan past hij denk ik wel de begin post aan. Maar nu ik er aan zit te denken... HEt was maar een gerucht dat er in Leipzig veel bekend zou worden gemaakt over de prijs, release etc Ik denk toch dat m$ het bewaard voor XO5..
     
  12. Koffie mok

    Koffie mok Guest

  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook al gezien op hun site. Een beetje vreemd is het wel. Zouden ze het echt al weten, of gewoon hebben gegokt?
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Volgens mij gegokt. Ze hadden de PSP ook voor maart staan, terwijl toen de geruchten gingen dat ie rond de zomer zou komen. Maar aan de andere kant hoop ik dat ze gelijk hebben.
     
  15. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze gelijk hebben zou het wel een hele grote fout zijn geweest ofzo, want ik denk niet dan MS wilde dat de releasedatum door zo'n winkel als dat indirect bekend zou worden gemaakt...
     
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    Ben ik het volkome mee eens, een nieuwe topic maken terwijl er eigenlijk nog geen nieuwe info is en dat terwijl er over een paar dagen super veel nieuwe info vrij komt, vind ik nou niet echt heel logisch...

    En denk dat het gewoon een goede gok is van BS, zijn een beetje op de geruchten afgaan...
     
  17. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt de beginpost anders toch altijd nog editen? Zo blijf je bezig. Nieuws blijft altijd komen. Na de summit kwamen er ook nog opeens filmpjes online te staan [die dan officieel vrijgegeven worden].
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar heel weinig mensen lezen ook de begin post als er eenmaal 20 pagina's zijn. Als we alles in een keer posten spaart dat veel 'domme' vragen.
     
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    sorry, was dit weekend ff met mn vriendin bezig ipv de xbox ;)

    maarre, ik gaat vanaaf wel ff een nieuwe thread openen. Ik copieer dan gewoon mijn begin post van deze draad en zet daarbij de geruchten die momenteel de ronde doen, de feiten die bekend zijn geworden en de belangrijke data die we in de gaten moeten houden.

    ff over dat gameconverence. Der gaat niet heel veel bekend gemaakt worden. Men zegt dat daar de prijs en release dates bekend gemaakt gaan worden. De rest is voor X05 ;)
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    uhm... 9 van de 10 vragen die hier nu gesteld worden gaat óf over de release datum óf over de prijs dus is opzich best wel heel belangrijk hoor ;)

    en ik geef je groot gelijk hoor :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina