1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    De Creditcard bij de originele live was sowieso niet bedoeld voor bataling, maar in eerste instantie voor identificatie. Waarschijnlijk zal je ook kaarten in de winkel kunnen kopen met een code die je in kunt voeren in een menu.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1. Nog niet bekend ... de cc blijft wel een betaal mogelijkheid
    2. Met credit card of met een prepaid kaart (maar nog niet bekend)
     
  3. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    beter schaffen ze dat registreren met cc dan af, want anders kan ik nog steeds niet op xbox live :mad:

    kben die laggy servers van sony nu wel zat
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    is xbox live arcade nou standaard op de xbox 360, en dan bedoel ik dat je niet, zoals nu, per game euries moet neerleggen (wel 18 soms).
     
  5. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    eh, xbox live arcade is xbox 1 dacht ik?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ja is standaar op xbox 360, maar je moet nog steeds voor de games betalen
     
  7. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    das egt zow genaaid van M$, een beetje €18 voor zo'n spelletje vragen
     
  8. High 5

    High 5 _/_/_/

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm..er bestaat niet zoiets als een gratis lunch (tanstaafl, voor insiders) en ook meneer Microsoft wil graag -nog meer- centjes verdienen voor zijn inspanningen.
    Op zichzelf is daar niets mis mee.
    Bovendien wordt niemand gedwongen om er zijn/haar euricentjes aan te besteden.

    Met Arcade boort Microsoft trouwens een geheel nieuwe markt aan.
    Case: Gisteravond heb ik een luie avond doorgebracht bij de buren met het gezamenlijk spelen van Bejeweled, Pool en dat platform knikkerspel (de naam ontgaat me nu even dankzij de zegenrijke invloed van enkele glazen mooie port met een verukkelijke afdronk).
    Hoogst gezellig.
    Een stel ouwe knarren van boven de 35 met voldoende vrije tijd en geld die plots erg veel belangstelling hebben voor zo'n Xbox met een erg hoog "Van die ontzettend geinige spelletjes die tenminste leuk zijn om te spelen, niet van dat schietspul. Waar kun je zo'n ding kopen?" effect.
    Leuk voor ons, leuk voor Microsoft.

    Je kunt rustig concluderen dat de meeste actieve forumdeelnemers hier, buiten de doelgroep vallen die Microsoft hiermee op het oog heeft.
    Persoonlijk vind ik het een meesterzet.
    Heel knap.
    En die 15, 20 of 30 euro zijn peanuts voor een goede retrogame waar de gameplay mijlenver voor ligt op de meeste bagger die de grote softwarebakkers je voor 60 piek door de neus proberen te hypen.
     
  9. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik in je profiel kijk, wordt je dit jaar wel 18 :p Dat betekent dat je tegen de tijd dat de Xbox 360 verschijnt, je een CC kunt en mag aanvragen :)

    @ Fardo: Ik dacht dat het al zeker was dat ze met prepaid kaarten gingen werken?! Zou wel handig zijn, dan is het grote ik-kan-geen-xbox-live-krijgen-zonder-CC-probleem eindelijk opgelost. En kijkende naar WoW is het een goede oplossing.
     
  10. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ze hebben al aangegeven dat ze een soort prepaid kaarten gaan maken. Kan je gewoon bij de lokale gameboer een bepaalde tijd LIVE! kopen ga ik van uit.
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Er is met de nieuwe Xbox Live geen creditcard meer nodig.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe gaat het dan wel exact tewerk? Want dat zou ik wel graag willen weten.
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    mischien weet je het niet,, maar microsoft betaald zelfs een deel van je 360..
    we vinden het allemaal zo mooi dat ie goedkoop is ( ik vind het niet duur namelijk) maar microsoft heeft cker daar geld voor moeten inleveren..
    ik had iets gelezen van 70 euro ofzo maar weet niet cker..
     
  14. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Jezus he, kijk eens 1 pagina terug. Stel eens niet elke keer dezelfde vragen. :{ :{ :{
     
  15. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Euhm kerel, voor je van je attack begint te maken??!! Kijk eens goed naar mijn vraag! Ik vraag niet hoe het live gedeelte of weet ik veel te werk gaat ,maar ik vraag hoe de betaling te werk gaat gaan, want DAT wil ik weten, en op pagina 1 staat gewoon dat er geen credit card meer gebruikt moet worden,maar dan wordt er nog altijd niet gezegt hoe het tewerk gaat met de betaling! Dus daar ben ik heel vet mee :{
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon voor de gratis vorm als dat er straks inzit. geen gekloot met de betalingen en weet ik veel.
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Er is nog niks officieels bekend gemaakt, zoals je had geweten als je een beetje zoekwerk had verricht. Waarschijnlijk gaat het met scratchcards werken. Maar nogmaals, het enige dat zeker is dat er een andere oplossing komt.
     
  18. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat wist ik wel, maar aangezien je zei dat het niet meer met een credit card werkt, dacht ik dat je ook wist hoe het ging werken, maar er is inderdaad nog niets officieel over bekend gemaakt, hoe de betaling,... te werk zal gaan. In ieder geval, bedankt voor de info!:)
     
  19. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3

    Fardo heeft toch duidelijk 2 mogelijke betaalmanieren gepost, dus kijk volgende keer even wat beter, ok? ;)
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik weet dat ik hier vaak pics post van games .. maar dat hoort ook bij geruchten.. en houd het gespreks onderwerp hier op pijl ipv dat iedereen elkaar afzeikt..

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    _O_

    toch dit vindt ik een behoorlijke graphise mijlpunt tot nu toe!. _0/
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina