Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt allemaal heel voordelig en mooi, maar mede hierdoor zijn de games zo duur. Omdat M$ verlies maakt op de consoles, moeten ze het van de games hebben en komt er een soort opslag bij. Ik betaal liever €70 meer voor mn console en dat dan de games goedkoper worden dan dat ik me blauw betaal aan games, want zeg nou zelf, €60 is eigenlijk al (veels te) veel voor een dvd'tje met een spelletje erop. Een DVD van LOTR is tog ook maar rond de €20. En je kan mij niet wijsmaken dat de productie van een game duurder is dan van deze (geweldige) film.

En ik moet high 5 toch wel gelijk geven, want de gameplay van deze arcade games is gewoon super leuk en je word wat vrolijker van dit soort games; lekker simpel, leuk en je blijft geboeid, alhoewel ik het die €18 niet waard vind, maar ieder z'n mening. Ik vind dit vooral te veel omdat je deze games gratis of tegen een laag prijsje op de pc kunt spelen en ik heb nou eenmaal niet zo veel geld(baalt dat hij nog op school zit, maar dat heeft ook zn voordelen, zoals lekker veel vrije tijd :9 )

Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit van games wel steeds meer omhoog gaat(bij de xbox) en zie ik bij M$ een vooruitgang, waar ik bij Sony eigenlijk geen echte groei waarneem. Ja, ze brengen alweer een nieuwe PS op de markt en ja, er blijven games komen voor deze zeker niet slechte console, maar vooruitgang, ik zie het niet. Want verwacht je bijvoorbeeld van Sony dingen als; het vervangen van een stroomkabel wegens een paar incidenten, het opsturen van gratis demo's van arcade games, het aanbieden van een goede online service. Nou, ik zou gek opkijken als Sony met zoiets op zou komen dagen.

Ik ben misschien wel een beetje een fanboy en verslaafd aan xbox live, maar ik heb gewoon vertrouwen in M$ en hun xbox 360. Al heeft hij geen cell chip of een next-gen diskdrive (wat ik overigens wel betreur). Ik ga hem dan ook zeker kopen, alleen moet ik hem nog wel ff zien te betalen.

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mooi stukje tekst schrijf je daar. Echt wel goed verwoordt! Maar ik ben er toch helemaal mee ONeens dat je van sony geen groei ziet in hun games, allé, ik heb het al zoveel malen op dit forum gezegd, kijk naar een game als God of war,...En van die stroomkabel, ja hoe komt het dat sony geen zou opsturen, of noem maar op? Omdat er geen problemen zijn met de consoles(er zullen er altijd wel bijzitten, ik heb ook een 2de ps2, mijn eerste is kapot :mad: ). En van die online service,ja microsoft is gewoon beter daar in! Zo simpel is het. Maarja, ik ook, wil die xbox 360 zo snel mogelijk hebben! *) _O_

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Pardon? Ik zal je een pm sturen elke keer dat iemand met een kapotte ps2 terugkomt op m''n werk.

4. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof best wel dat de games voor de PS steeds beter worden enzo, maar ik heb nooit zoiets van, wow dat is egt helemaal nieuw of/en die wil ik zeker kopen. Misschien komt het omdat ik mij niet egt verdiep in de PS(-games), omdat mijn smaak van games meer bij de xbox ligt of omdat games voor de PS niet zo erg gehypt worden zoals vaak wel bij de xbox gebeurt. Kijk maar naar Fable of Halo 2, allebij supergoede games, maar door al dat gehyp verwachten mensen er gewoon dingen van, die als je er goed over nadenkt, niet mogelijk zijn.

En van die stroomkabel, daar bedoelde ik mee dat ik het niet zou VERWACHTEN van Sony. Ik denk dat waarneer er 5 (volgens mij was het iets in die richting) incidenten plaats zouden hebben gevonden en dat dit door de stroomkabel zou kunnen komen, Sony geen 'gratis' nieuwe kabels op zou sturen. Want 5 op de weet ik veel hoeveel miljoen is toch eigenlijk niets. Maar wie weet, misschien is Sony toch iets meer vrijhevig dan ik dacht.

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Even kleine comment op je verder zeer goede stukje. Jij zegt dat DVD's veel goedkoper zijn dan games terwijl ze in productiekosten meer/gelijk kosten. Maar vergeet niet dat een Filmproducent de grootste omzet via de Bioscopen verdient en dat de DVD's een stuk daarna komen om nog even wat extra omzet te generen. Zie het als een game waar je in het begin heel veel moet betalen (film die in premiere gaat) en na een tijdje kan je hem in de budgetbakken (dvd versie wordt gereleased) vinden. Dus het is een soortgelijk traject alleen met andere fases/producten. Maar goed €70 voor een spel is indd veeeeels te duur. Maar met €20 zouden ze nooit winst kunnen draaien.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Een heerlijke quote

lang leve xbox live! Dit betekend dat premium content beschikbaar komt voor mensen zonder een gold account (maar dat wisten we al)

Het ziet er naar uit dat head-to-head alleen mogelijk is via een gold account

Je hebt geen xp media center nodig om te streamen ... maar je krijgt dan wel vele extra's

Laatst bewerkt: 11 jul 2005
  7. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    Zo had ik het nog niet bekeken |:- Maar die 60 euro is en blijft gewoon te veel, volgens mij kunnen ze met 45 de kosten ook wel dekken. En van die BTW wordt ik ook gek; een beetje 19% erbij doen, voor de oh zo belangrijke overheids kosten, zoals een nutteloos referendum waar uiteindelijk niets uit is gekomen en alleen maar geld heeft gekost vanwege de reclamecampagnes of al die miljoenen die naar de ruimtevaart gaan, het zal mij dus echt niets boeien uit welke stoffen mars bestaat of hoeveel zonnestelsels er zijn.

8. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Het is offtopic maar ik vind de btw ook ongelovelijk stom. Punt 1 je betaald belasting over je inkomen. En dan ga je het geld wat je overhebt uitgeven en dan moet je weer belasting betalen!!! 8) Das toch ziek. Of een erfenis: Die persoon heeft ze hele leven belasting betaald en rentebelasting enz enz en dan gaat het geld via erfenis naar iemand anders en dan pakken ze daar ook weer een schandalig groot deel van !!!! Maar ja dat hebben ze nodig om de werklozen enz te betalen. Zo dat was mijn frustratie wel weer 8) Ik weet dat het heeeel erg 1 kleur denken is, dus ga er niet diep op in ;) Ik weet dat het allemaal wel anders in elkaar steekt... maar toch

FF iets ontopics bedenken: Oh ja had laatst nog een vraag: Ik heb volgens mij eens op een plaatje een headset gezien maar deze leek niet draadloos te zijn... maar ik neem aan dat er toch wel draadloze headset(s) komen? Weet men hier eigenlijk al wat meer over?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt de standaard headset plug je in de (wireless) controller ... je kan straks ook draadloze headsets kopen

10. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    maar in de nieuwe zaten toch geen plugs? Oh wacht of alleen voor het audio dingetje zelf? Dus zit er dan een klein rond gaatje zeg maar op die wireless controller?

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja er zitten plugs in de wireless controller voor je headset ... ja dus

12. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm nog een vraag: De huidige output voor films op de xbox is altijd 480i (ook met component kabel) Gaat de Xbox 360 wel over hogere output beschikken (480p bijvoorbeeld?) Want dan weet ik of ik extra dingen voor mijn nieuwe dvd speler moet gaan kopen. Of dat ik even wacht tot 360...

13. tomdamasker

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me dat hij ook hogere resoluties gaat beschikken, als dat in de games ook zo is, waarom dan niet gelijk de films. Iets van 1200 en nog iets was de hoogste ofzo. Maar ik weet het niet zeker.

14. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Need....black.....360.....

"This is not an official Microsoft picture, it's a render made by Nydendarin on the TeamXbox forums. It gives you an idea how the Xbox360 would look like with a metallic black color.
    At this moment it's unknown if the Xbox 360 will be available in other colors besides the original silver look, but it's likely Microsoft will release Special Editions of the console later on with different colors like they did with the current generation Xbox."

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op xbox360.com staan een paar nieuwe video's ...

De zwarte xbox is een gerucht (vermoedelijk komt deze tijdens de launch van de ps:cool: en nog een aantal kleuren

16. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, die vind ik veel mooier dan de witte. Maarja, jammer dat het niet officieel is dat er ook een zwarte uitkomt, maar als die er zou komen zou ik dus zeker de zwarte kopen.

17. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar de huidige xbox ondersteund ook hoge resoluties (ntsc plus component kabel) maar speelt films toch alleen af in 480i. En als ik wist dat deze dat ook weer hetzelfde gaat doen dan ga ik kabels voor me dvd speler kopen die wel progressive out heeft.

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Die zwarte Xbox 360 ziet er wel vet uit!_O_

19. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Die zwarte kleur is echt wel mooi.. wel gaar dat je als gamer van het eerste uur ( gelijk kopen bij de eerste lading) wel allemaal dingen misloopt dus... aardige m$

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Mmm, ik vind ze persoonlijk ongeveer even mooi, de zwarte misschien ietsje mooier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina