Dit lijkt allemaal heel voordelig en mooi, maar mede hierdoor zijn de games zo duur. Omdat M$ verlies maakt op de consoles, moeten ze het van de games hebben en komt er een soort opslag bij. Ik betaal liever €70 meer voor mn console en dat dan de games goedkoper worden dan dat ik me blauw betaal aan games, want zeg nou zelf, €60 is eigenlijk al (veels te) veel voor een dvd'tje met een spelletje erop. Een DVD van LOTR is tog ook maar rond de €20. En je kan mij niet wijsmaken dat de productie van een game duurder is dan van deze (geweldige) film. En ik moet high 5 toch wel gelijk geven, want de gameplay is gewoon super leuk en je word wat vrolijker van dit soort games; lekker simpel, leuk en je blijft geboeid, alhoewel ik het die €18 niet waard vind, maar ieder z'n mening. Ik vind dit vooral te veel omdat je deze games gratis of tegen een laag prijsje op de pc kunt spelen en ik heb nou eenmaal niet zo veel geld(baalt dat hij nog op school zit, maar dat heeft ook zn voordelen, zoals lekker veel vrije tijd
)
Ik moet wel zeggen dat de kwaliteit van games wel steeds meer omhoog gaat(bij de xbox) en zie ik bij M$ een vooruitgang, waar ik bij Sony eigenlijk geen echte groei waarneem. Ja, ze brengen alweer een nieuwe PS op de markt en ja, er blijven games komen voor deze zeker niet slechte console, maar vooruitgang, ik zie het niet. Want verwacht je bijvoorbeeld van Sony dingen als; het vervangen van een stroomkabel wegens een paar incidenten, het opsturen van gratis demo's van arcade games, het aanbieden van een goede online service. Nou, ik zou gek opkijken als Sony met zoiets op zou komen dagen.
Ik ben misschien wel een beetje een fanboy en verslaafd aan xbox live, maar ik heb gewoon vertrouwen in M$ en hun xbox 360. Al heeft hij geen cell chip of een next-gen diskdrive (wat ik overigens wel betreur). Ik ga hem dan ook zeker kopen, alleen moet ik hem nog wel ff zien te betalen.
Klik om te vergroten...