1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Meeste wel denk ik.. zou dat te maken hebben met de zwarte kleur die je dan al gewend bent? O-)
     
  2. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ik vind het niks. Geef mij maar die witte, veel stijlvoller. :)
     
  3. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de witte ook mooier, na mn zwarte xbox nu mag er wel iets wits voor komen
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hebben jullie die witte scherm er bij gezien op xbo0x360.com erg mooi
     
  5. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    jah maar ik zag geen nieuwe filmpjes ofzo
     
  6. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind toch de witte iets mooier, hij heeft wat meer uitstraling. Bovendien is deze xbox al zwart en wil ik nu ook wel eens een andere kleur :p
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Weetje wat mij leuk lijkt? Iets onnutigs maar wat mij wel zou interesseren is een menutje in de xbox 360 waar je kan zien hoeveel uur je hebt gespeeld met een bepaalde game en hoeveel uur je totaal aan de xbox hebt gezeten. Dat lijkt mij iig erg leuk. De witte vind ik denk ik ook wat mooier als zwart. Waarom maken ze geen grijze :9
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga die 360 dus echt wel painten he! _O_


    Niet zwart denk ik, het word eerder roze :+



    Niet dus
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  9. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kun je toch via xboxlive zien ofniet :confused:
     
  10. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    is er eigelijk al iemand achter of ie nu wel of niet backwards compatible is.
    omdat mijn huidige xbox vandaag officieel de pijp uit is moet ik wel efffe weten of ik mijn spelle dan kan bewaren voor de 360 of gewoon een nieuwe xbox moet kopen omdat ie niet backwards compatible wordt (WAT IK en vast ook andere erg vervelend zal/zullen gaan vinden zouden ze dat doen)
    bill gates op een na rijkste man op aard te ni om een paar centen extra uit te geven om hem backwards compatible te maken
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt compatible met de populairste huidige xbox games. (halo 2 bijvoorbeeld) En voor elk spel moet je dan eerst een update downloaden, tenminste zo heb ik het gehoord.
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    zolang die update gratis is kan ik er mee leven
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je geen xbox live hebt dan? Wordt je wel genaaid! Moet je zeker weer iets duurs voor in de winkel kopen.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha Serieus????? :eek: :cool:
    Nee geintje maar de witte is wel wat mooier vind ik maar de zwarte is ook zeer mooi!
     
  15. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft gaat spelen met superhelden
    Door Tamara van Hal - donderdag 14 juli 2005 - 09:48 - Bron: Reuters - Views: 10.512
    Microsoft heeft de exclusieve rechten om online multiplayer games te ontwikkelen met de superhelden van Marvel Enterprises. Het gaat hier om massive multiplayer online (MMO) spellen die ontwikkeld gaan worden voor de nieuwe Xbox 360. Het eerste spel met Marvel-figuren wordt verwacht in 2008.Deze deal is de eerste MMO-afspraak die Microsoft maakt voor zijn Xbox, wel heeft de fabrikant al enkele MMO-deals voor pc-spellen. Massive multiplayer online games zijn met name in Azië erg populair. Marvel is een bekende stripboekenuitgever en heeft onder andere Spider-man, de Fantastic Four en de X-men in zijn stal staan. Het Amerikaanse bedrijf haalt de meeste inkomsten uit het 'uitlenen' van zijn stripfiguren. Deze worden vaak gebruikt voor speelgoed, films, kleding en dergelijke.

    aldus tweakers.net
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Met de gratis xbox live silver kan je die content evengoed downloaden volgens mij:)
     
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    MICROSOFT SLUIT DEAL MET MARVEL!

    Microsoft heeft een deal gesloten met Marvel over de exclusieve rechten om multiplayer online games te ontwikkelen. Hierin zullen alle Marvel-striphelden, zoals de Hulk, Spider-man en X-men de hoofdrol spelen.

    Er zijn natuurlijk al flink wat games gebaseerd op de Marvel-helden, maar het gaat hier om Massively Multiplayer Online games. Het zullen dan ook de eerste MMO's gebaseerd op het Marvel-universum zijn .
    Microsofts eigen gamestudio zal de games gaan ontwikkelen en publishen voor de Xbox 360.


    "Online gaming is reaching a point of acceptance. We will use as many of the Marvel characters as we can in the MMO game", said Peter Moore, corporate vice president of worldwide marketing and publishing for Microsoft's Xbox.


    De eerste titel wordt verwacht in 2008.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ze hadden toch ook al een conrtact met DC?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Iedereen heeft Xbox Live ... maar alleen met Gold kan je on-line spelen
     
  20. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Woooow, dat moet cool zijn! Allemaal online spelen, met de marvel personages, iedereen is één personage, woohooow, dan zou ik denk ik the punisher willen zijn(of misschien batman,...zo veel keus :))
    ohja, nog wat nieuws, misschien weten jullie het al(waarschijnlijk): de volgende virtua fighter komt naar de xbox 360!!!! Dat gaat pas een fightgame worden denk ik!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina