1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 6 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was Sony volgens mij of mis haal ik het door elkaar maar ik denk dat dit een antwoord daar op is.
     
  2. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm Batman hoort bij DC comics niet bij Marvel en sorry voor de dubbele post.
     
  3. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Erg leuk bericht van Marvel idd. Hoewel helden als Batman en Superman van DC zijn, vind ik Marvel toch veruit de coolste helden hebben. De avengers, spiderman, daredevil, the x-men, F4....zelfs Blade komt van Marvel af [jaja, de vampier van de films]. :D En de villains zijn ook cooler. Marvel heeft gewoon een iets andere stijl die mij veel meer bevalt.

    Toch wil het niks zeggen over het spel. Zoals ze ook zeggen in de post op XBW: Wie zegt dat je niet zelf een character kan maken? Een beetje zoals KotOR. Marja, dat zou ook weer cool zijn. :9 Het wordt sowieso cool!! :cool:
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik ga naar een schietclub en geef iemand 5euro en dan mag hij een aantal kee rop mn xbox case schieten :) dan rode verf er uit druppelen, en tsjakka, klaar is de ghetto xbox :p
     
  5. gijsettes

    gijsettes Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    riiigggghtt..

    ik probeerde laatst ook een oude atx kast te modden. Zag er best vet uit.. totdat ik m overspoot. Goedkope HEMA troep :mad:

    NIW ik kan niet wachten op de nieuwe Xbox (eigenlijk wel, kep geen geld :p), ik leg nu alvast wat apart.
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk idee maar ik betwijfel of je mooi gaten krijgt of dat je xbox gewoon helemaal uit elkaar knalt..Oh en je hoeft er vast niet voor te betalen ;) Wie wil er nou geen xbox slopen met wapens?
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Voor degene die nog niet ongeveer weten wie er allemaal in zitten in de Marvel reeks hier heb ik een plaatje:
    [​IMG]

    Zelf hoop ik graag rond te vliegen met Iron man of met Daredevil!
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm the ghost rider staat er niet eens tusse!
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    The punisher zie ik er ook niet tussen staan!
     
  10. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar kom op. Marvel heeft zoveel helden dat ze niet alles op zo'n plaatje kunnen zetten. Zelfs wat bad guys staan erop. Als ze ook die allemaal erop moeten zetten ben je nog wel ff bezig. Dus dan mis je er nogal veel, das logisch.
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2005
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zelf lijkt mij die ninja naast Iron Man erg vet! Maar je hebt zeker gelijk Wooffa, het zijn er zo veel!
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet hoor, maar ik denk dat je bij zo'n MMO game eerder een eigen super held zou moeten maken die dan in de wereld speeld van die helden. Want als iedereen spiderman gaat spelen is het ook nite veel aan.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    En de mensen die dan de 360 bij de launch kopen? Krijgen die dan geen HD-DVD? Lijktme een beetje dom. De wereld swithed toch niet om naar Blu Ray of HD-DVD in de komende jaren. Pas bij na de PS3 en 360 worden die stanaard gebruikt, denk ook aan HD-DVD/Blu Ray Spelers.

    http://news.teamxbox.com/xbox/8743/Consumers-Prefer-Bluray-Disc-Over-HD-DVD/

    Als ik het daar zo lees dan is HD-DVD toch wat beter, het heeft iets minder opslag ruimte dan Blu Ray, kost minder en kan ook op normale dvd spelers gespeeld worden.

    En ik had ook laatst wat gelezen over technologie die 800 GB kon opslaan. Dus het een is nog niet uit en het ander overtreft het ander al.

    Ben nog steeds in marokko aan het genieten op een buitenstaand i-net cafe. Super!
     
  14. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de mensen die de xbox360 gelijk koopt zal MS vast wel een oplossing hebben.

    MS wil eigenlijk geen HDDVD omdat het te duur is, maar de developers willen het wel, omdat de nieuwe games aardig wat ruimte vragen. (de textures van PGR3 alleen al zijn al een paar gig!)

    En dat is dus ook de rede waarom een console een groter voormaat moet hebben. Niet omdat het standaard gaat worden, maar gewoon omdat het nodig is.

    tuurlijk blijft de technologie in ontwikkeling. Maar niks wat al echt grond vestigd.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, Carmageddon2 had circa 200mb installatie ruimte nodig, Unreal2004 circa 5000mb. Gedurende de jaren worden de gfx beter, de games beter en heb je naast betere consoles/pc's ook meer vrije ruimte nodig.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nieuwe compressie methoden redden de dag.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar compressie houd ook in dat er altijd iets van de kwaliteit (geluid/visueel) verloren gaat.

    Dat zou wel jammer zijn, maar ik denk dat het wel goed gaat komen met die dual layer dvd's.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De schouderknoppen werken anders als de PS2 volgensmij. Volgensmij moet je met je wijsvinger twee knoppen besturen. Dat lijkt mij persoonlijk fijner dan met twee vingers erop. Omdat ik nu de Xbox gewend ben.
     
    Laatst bewerkt: 16 jul 2005
  19. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    de ps2 shoulder buttons gebruikte ik ook altijd alleen maar met mn wijsvingers.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Niet persé.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina