1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Via USB wordt die aangesloten.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Je idd, je wil toch het totale pakket hebben, anders kun je al die spullen later los gaan kopen voor meer geld.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    L.A. News (amerikaanse krant had dit ook aangekondigd) ... en tja de MS site zal het ook wel bij het rechte eind hebben ... maar we wachten nog een paar uur af.... Misschien komen er later wel leuke bundels

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  4. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, de bron van jou is wel betrouwbaar als ik het zo bekijk... maar dan ligt in mijn achterhoofd nog steeds die opmerking van J.Allard van dat ze wisten dat de xbox 1 een te hoge prijs had....

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rechts zit een klepje met een aantal aansluitingen. Maargoed, we moeten misschien gewoon niet teveel ingaan op verschillende geruchten, ik geloof dat morgen dingen heel veel duidelijiker zullen worden.

6. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    de complete versie is nog altijd 80 euro goedkoper als deze geruchten klopen, de xbox 1 was in het begin nl. zelfs 479 euro! zonder afstandsbediening, waar ik toendaartijd 50 euro voor heb betaald en een headset, los 30 euro.
    Dus al met al helemaal compleet is deze xbox zo een 150 euro goedkoper dan zijn voorganger ook helemaal compleet!

7. High 5

High 5 _/_/_/

Leuk Bevonden:
    1
    De Los Angeles Times, toch niet de kleinste krant, heeft vanmorgen een artikel met daarin de prijzen van de Xbox 360 in de USA.

Zonder harddisk $299,= en MET harddisk $399,=
    Men verwacht dat de Europese prijzen 1 op 1 worden overgenomen dus respectievelijk 299,= en 399,= euro's.
    Vandaag zullen deze verkoopsprijzen -volgens het artikel- zeer waarschijnlijk worden bekend gemaak bij onze oosterburen.

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=10841

UPDATE:
    Hier kun je het artikel zelf vinden op de website van LA times.
    Hier wordt geclaimed dat deze prijzen door Microsoft officieel zijn bekend gemaakt.

http://www.latimes.com/business/la-fi-rup17.2aug17,1,6590232.story?ctrack=1&cset=true

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Maar ik wil die link van die microsoft site dan wel zien, want aangezien dit dus alleen op die site zo is en niet in andere landen nog staat is het toch wel een beetje raar of niet dan?

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    haha ach ach sommige nemen de moeite niet om hte even door te lezen ;) we praten er al een tijdje over ;)

11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nu, ik het zo bekijk... voor 400 euro krijg je wel veel stuff. Headset, remote controll, controller, hard disk etc. Nu moet ik alleen nog maar het oplaad ding kopen voor de controller en dan heb ik de rest van me geld over aan games..

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze hebhen de info verwijderd Link site

maar dit stond er:

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    mha naja ik wacht wel totdat het echt door de mensen van Microsoft word gezegt, want aangezien al die Microsoft sites samen werken met elkaar, vind ik het toch erg vaag dat maar in 1 land zoiets word bekend gemaakt en dat nu ook nog de info is verwijderd. Maar goed we zien wel :)

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nog maar twee uurtjes..... En dan begint die m$ press event. En kan je hem niet ergens bekijken?

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dan word het dus nog ff afwachten of het echt klopt, je weet het nooit hopelijk horen we het over een paar uur

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Stond dat niet een paar pagina's terug ergens? Of nog in het vorige deel |:-

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit soort foutjes worden vaak gemaakt ...ze krijgen de opdracht om dit om een bepaald tijdstip on-line te zetten (vertaald en wel) en soms vergeet men op het tijdstip te letten ... deze info komt er vandaag dus wel te staan ... maar op een later tijdstip na de persconferentie

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Damn, nog 2 uur wachten, hopelijk ben ik thuis dan,dat ik alles kan volgen...
    Ben echt wel benieuwd wat er nog allemaal bekend gaat gemaakt worden...

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nog een aantal foto's

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er wel cool uit...:)

Topicstatus: