1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    en bij de xbox360 luxe versie zeg maar, krijg je dan bij die ene draadloze controller gewoon een standaard setje batterijen? of ook een oplaadkabel etc?

2. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dat was dus mijn vraag, zonder HDD zuigt dat ding gewoon. Dan maar 400 euro sparen...

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    In de core editie zit inderdaad geen hardeschijf meer ... deze is niet meer nodig ... dus is extra

Nee die zitten daar ook niet bij ... dus die moet je extra kopen ... er zitten wel normale batterijen bij

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  4. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit al bekend is anders verwijder ik het wel weer:

xbox360
    Launch Titles:
    The Darkness
    Tony Hawk's American Wasteland
    Quake 4
    DEAD OR ALIVE 4
    Project Gotham Racing 3
    Perfect Dark Zero
    Madden NFL 06
    Ghost Recon Advanced Warfighter
    Call of Duty 2
    Amped 3
    Condemned: Criminal Origins
    The Elder Scrolls IV: Oblivion
    FINAL FANTASY XI
    Full Auto
    Gun
    Kameo: Elements of Power
    NBA 2K6
    NHL 2K6
    The Outfit
    Ridge Racer 6
    Saint's Row
    Top Spin 2

Before the end of November:
    Tiger Woods PGA Tour 2006
    BURNOUT REVENGE
    FIFA SOCCER 2006
    KING KONG
    NBA Live 06
    NEED FOR SPEED MOST WANTED
    FRAME CITY KILLER

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG] [​IMG]

De verpakkingen voor de core version en de uitgebreide.

Valt me op dat die dvd lade verschillend zijn, dacht dat die faceplates daar niet overheen vielen. Ga nu zekere weten voor de uitgebreide versie :cool:

6. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Is die controller wel 100% lagvrij? Als een vaste controller minder vertraging heeft ook al is het maar een heel klein beetje dan wil ik liever een vaste controller. Dan koop ik wel een core edition met een HDD. Ik heb toch geen High Def TV, alleen mn broer, en die afstandsbediening hoef ik niet. Maar wat bedoelen ze met silveren disc tray, alleen de cd lade waar je de cd op plaatst zeg maar of de buitenkant van de tray waar je tegenaan kijkt.

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt Grave hier zie je goed wat erbij zit!
    Er zit toch niets anders op als de uitgebreide versie te kopen. Helaas want ik vind de witte cd lade mooier als de zilvere! Ik denk niet dat ik het vanaf de release koop ik denk eigenlijk van niet ik wacht wel totdat er packs zijn net als de core version maar dan inclusief de HDD. Ik vind het best jammer!

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat ziet er gelikt uit :9 Vooral de luxe doos is erg mooi. Maar de Core Edition krijgt dan geen glimmende disclade? Wat vreemd, niet dat het mij zoveel kan schelen of ik dat nou wel of niet heb.

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind het zeker relaxt wat je allemaal krijgt bij het pakket van 399 !

Je maakt er zo al meer dan 100 € winst op. Aangezien de HD los al 100 € is. En de rest van de spullen maken ook wel een flinke som !

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    We worden trouwens sowieso een beetje geflest, want naderhand willen ze grotere HDD's leveren en xbox360's met HD DVD drives. En dan hebben wij het volle pond betaald voor een mindere versie.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En wat is dan het verschil tussen een HD DVD drive en een HD scart cable ?

12. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    HD dvd is een van de mogelijke opvolgers van het dvd schijfje,
    Een HD scart cable gaat erover dat de scart High Definition door kan geven, het heeft dus vrij weinig met elkaar te maken.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    HD-DVD is een Nieuw soort dvd zeg maar Hd scart cabel is een nieuwe kabel die HD tvs ondersteunen!

14. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik weet niet of het rest van het lijstje klopt, maar Full Auto is in elk geval géén launch titel. Komt begin 2006.

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Enig puntje van twijfel is idd die eventuele upgrade van de xbox naar hd dvd, want wat moeten de mensen (wij) die al een xbox 360 hebben met een normale dvd speler? Ik bedoel gaan ze dan je xbox omruilen? Dat is het enige waar ik aan twijfel. Wil niet met een dure xbox zitten die na 4 maand geen nieuwe games meer kan spelen door dat hd dvd. Zou heel graag willen weten hoe ze dat gaan doen.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Mooie prijs :)

Alleen die batterijen, zijn die 'Rechargeable Battery Pack' batterijen nou beter of kunnen er ook gewoon normale (oplaadbare) in? En je oude controller kon je toch nog gewoon gebruiken? (xbox 1)

Voor mij is het dan:
    Xbox 360 luxe 400 €
    Play and Charge kit 20 €
    Een game (CoD2) 70 €?

Dat wordt sparen

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Oww ik zit het al helemaal mis gaan. Die drie definities van HD, of eigenlijk twee, maar ze worden op drie manier gebruikt.

HD:

HardDisk. De harde schijf.
    High-Definition: HD-DVD is inderdaad een iets ander DVD systeem. Je hebt echter ook High Definition TV. Dát is dus gerelateerd aan bv een scart kabel.

Jongens, houd het wat dat betreft aub beetje overzichtelijk voor de mensen die er iets minder verstand van hebben of waarvoor het gewoon verwarrend is :)

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Er is al gezegd dat de games gewoon op dvd uitkomen en dat je HD DVD niet nodig hebt voor games toch?.. Wat ik nog wel ff wil weten is over die wireless controllers, kan je dan zonder zo'n recharable battery en zo'n oplaadkabel niet spelen of hoe zit dat? Dat hele gedoe met die batterijen is een beetje onduidelijk voor me..

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien ook omdat we Microsoft helemaal de tijd niet lijken te gunnen om dit uit te leggen. Snap niet waarom iedereen nu al panisch doet over iets waar nog maanden de tijd voor is om te begrijpen.

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het oke, je krijgt heel veel terug voor je geld.... Reken maar uit wat je kwijt bent als je die onzin los moet kopen. En de HDD kwestie... jammer dat hij niet standaard er in zit, maar zo hebben ze ook een goedkope versie voor de minder hard-core gamers

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina