1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ja maar als je die shit moet pre-orderen is het toch wel handig dat je t weet.. en ben er van overtuigd. (denk iig) dat fardo dat vast wel kan uitleggen 8)

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Op zich moet er geen lag zijn met die draadloze controllers. Want hij werkt op 4.2 GHZ dat is gelijk aan wat je bij draadloze telefoons ook hebt. En die werken altijd vrijwel direct.

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Het hele idee is dat games op hd dvd komen. Uitgevers hadden geklaagt dat ze meer ruimte wilden hebben om de games op te zetten maar dat ze nu weer met de normale dvd speler moesten werken en daarom wil miscrosoft misschien later hd dvd spelers in de xbox 360 hebben, er is geen andere reden voor hun om een hd speler in te bouwen.

4. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Maar hoeveel ruimte zit er in de Budget? Want ik wordt er niet wijs van. Want 20 gb is wel veel en ik weet niet of ik die nodig ga hebben. Had eigelijk voor de XBOX 360 willen sparen deze zomer maar godverdomme er zijn wel veel uitgaan activiteiten hier de laatste tijd dat ik zowat in de schulde zit!!! :mad: Maar ja dat wordt nog maar eens doorwerken.

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    er zit dus geen afstandsbediening bij !

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gezien de prijs van harde schijf (99 euro) denk ik dat weinig mensen de versie van 299 euro zullen kopen.
    Het pakket van 399 euro is veel voordeliger.
    Ik ga voor het pakket van 399 euro. Dit is echt een top pakket voor de prijs vergeleken met de versie van 299 euro.
    Volgens mij is een console nog nooit zo compleet geweest voor deze prijs. :)

Maar even een vraagje. Hoe gaat het nou met het aansluiten van digitaal geluid?
    Op de gewone xbox had je natuurlijk het advanced scartblok waar je een digitaal kabeltje in moest doen voor 5.1 geluid.
    Hoe gaat het dan met de 360? Kan dat met de kabels die standaard bij het uitgebreide pakket worden geleverd? Of moet je daar andere kabels voor kopen?

En voor de wireless controller kun je dus een batterypack van 15 euro kopen en deze is op te laden via USB op je 360 (en je kunt er op USB dus ook mee spelen).

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan in de Wireless Controller - normale AA baterijen doen (of oplaadbare batterijen) .... tevens kan je de Battery Pack van Microsoft kopen (een acu) ... deze acu kan je opladen in een oplader of met behulp van je console ... stel dat je langer dan 10 uur speelt ... dan zijn je batterijen op dan kan je met behulp van een usb kabel je controller opladen en verder spelen ....

@appie21 - Bij de launch zit bij het value pack wel een remote ... maar bij de latere modellen zit deze er niet bij ... vandaar dat ie niet is afgebeeld

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ok bedankt .

(deze post gaat hard zeg!)

9. Koffie mok

Koffie mok Guest

Valt ook wel weer mee die prijzen!!
    Ik ga Nedgame effe mailen om te vragen op ik heb al kan pre-oderen

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Jawel want ze willen toch een multimedia device dus ook voor films lijkt mij..

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Zouden ze bij de intertoys ook al preorders nemen :+

*gaat morgen even langs*

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Wouter87 als het goed is heeft de xbox 360 een optische uitgang

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    de 400 euro voor de console met al die dingen er bij valt goed mee, maar de accesoires toch niet hoor!...

14. Sir Tjoas

Sir Tjoas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zit dus geen spel bij...?
    Net zoiets als het midtown-pakket of halo2-pakker etc...?

15. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dank u dat is nou net wat ik wou weten. Voor die prijs vind ik de 360 zeker goed te doen ik denk alleen wel dat ik begin met maar 1 game ipv 2 maar dat zien we straks wel. Koop later wel een oplaadsnoer dan en zo'n batterij/accu

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Nee die moet je er apart bij kopen

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @ Sir Tjoas - Nee hie zit geen spel bij (zit normaal nooit bij de launch van een console ... want je koopt toch wel spellen)

18. Topjob_86

Topjob_86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of de normale xbox controler op de 360 past? die nieuwe zijn namelijk best duur

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ken jij films die op hd dvd's draaien? ;)

De overweging om er een hd dvd speler in te zetten is omdat ontwikkelaars klaagden over de normale dvd speler aangezien die maximaal 7,4 gig aankan en ze leiver meer ruimte hadden. Films komen gewoon op dvd uit de eerste jaren, dus daarvoor zouden ze het iedergeval niet doen.

Lijkt me niet, de 360 controller heeft andere buttons, zoals de dubbele schouder buttons, dus denk niet dat dat gaat lukken ;)

20. Koffie mok

Koffie mok Guest

Nee dat past niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina