1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1

• Xbox 360 Play & Charge Kit. This allows plug and play for high-performance, precision wireless gaming with the Xbox 360 Wireless Controller. Gamers will be given ample warning when the end of battery life is nearing so they can connect the Play & Charge cable for uninterrupted play (estimated retail price $19.99 U.S./€19.99/£14.99*).

• Xbox 360 rechargeable battery pack. This provides up to 25 hours of gameplay for wireless gaming fun (estimated retail price $11.99 U.S./€14.99/£9.99*).

Deze foto bedoelde ik met: ander remote controller:

2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Oke ik dacht dat film op HD DVD ook in de nabije toekomst lag maar als het nog zo ver weg is, is het idd alleen voor games. Mja ik neem aan dat M$ niet zo dom is dat je straks een nutteloze 360 thuis hebt staan, maar dat zijn zorgen voor de toekomst

Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    9.4 gig, zit er op een dvd.

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die koop ik er ook meteen maar bij. Vind die minder lange afstandsbediening ook minder, lijkt nu weer meer op die van de oude xbox. Die ene was wel mooi slank zoals de xbox 360 zelf, jammer.

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ook goed ;)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    [plaatje]http://img293.imageshack.us/img293/3555/11159602289vv.jpg[/plaatje]

Ik zie hier geen optische uitgang op zitten. Tenzij deze achter het linker klepje zit.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze zit achter het klepje

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    kameo en perfect dark waren er tog te zien. Waarom zijn daar geen filmpjes over?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Duurt altijd even voor ze op het web komen

10. Sir Tjoas

Sir Tjoas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon je xboxlive gamertag overnemen, had ik ergens vernomen......

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt je xbox live account word automatisch een Gold account

12. Koffie mok

Koffie mok Guest

Wat is nou eingenlijks het verschil tusssen Gold en Silver??

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Kom op mensen die vragen kunnen allemaal beantwoord worden als je de begin post leest....

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Silver = geen on-line gaming
    Gold = on-line gaming

15. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Met silver kun je toch wel in het weekend online gamen..?

En wat kun je allemaal met de HD (van 20 gb) kun je daar ook tv programma's oid mee opnemen???

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Vooral benieuwd naar Perfect Dark. Was altijd 1 van m'n favoriete games op de n64.

Was ik ook wel benieuwd naar, het was toch ook de bedoeling dat je tv programma's kon opnemen op je xbox? Iemand daar wat meer info over?

17. Dabuh

Dabuh Wiep forever

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zal misschien al gevraagd zijn, maar moet je er zo'n oplader bij hebben om je controller op te laden, of zou je anders steeds nieuwe batterijen moeten gaan kopen?

Ik hoop nog steeds dat de controllers met kabel er blijven, want met dat opladen lijkt me alleen maar gekloot.

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Er komen ook controllers met kabels. Je bent niet verplicht wireless te gaan

19. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nu eigenlijk het verschil tussen de versie zonder harde schijf en die met harde schijf. eigenlijk wil ik dat niet eens weten want dat onthoud ik toch niet :+ . maar de vraag is hoef je niet telkens een memory card te kopen al koop je de versie zonder harde schijf, en hoeveel games kun je ongeveer dan opslaan op je xbox. misschien een domme vraag maar ik weet niets van computers en harde schijven en al die shit

20. FabianNL

FabianNL Guest

pff... ben weer helemaal bijgelezen, best irritant als je ff 2 dagen niet alles kan volgen ;)

Maar dat word dus (ook) voor mij die versie kopen van 400, alleen weet ik nu niet meer of ik hem wel bij de launch ga halen... wil nog ff precies weten hoe ze het multi-medi dingen gaan aanpakken (films streamen via pc bijv?).

Wel érg relax dat standaart die HD-kabels erbij zitten en alles alleen weer jammer dat je toch nog zo'n accu los moet kopen en play-and-charge kit. Maar kan niet alles hebben ook...

Nou nog ff wachten op preciese release date en de prijs van de spellen.

En waneer krijgen we nu alle filmpjes? O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina