1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet of jullie al eens naar de launchgames hebben gekeken? Dit is echt een uitermate sterke lijst!
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    mischien dat Kobold die filmpjes wel op de mainpage zet?
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ben ook ff ook ff 2 dagen niet helemaal actief geweest in Xbox360 topic, maar is der allemaal gebeurt? :+ Geen zin om het allemaal optezoeken.

    Is nu eigenlijk alleen maar de prijs bekend en wat voor pack je kan kopen? Een normale voor 300 en een Luxere versie voor 400 euro?

    Naja ik ga toch voor de Luxere versie. Trouwens zit der ook een spel bij inbegrepen? Meestal wel, dus...?(Kvraag het maar ff). En koop hem denk ook direct bij de release, ik moet PGR 3 spelen...*begint spontaan tekwijlen bij het zien van filmpje en screens 8)
     
  4. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Er zit geen spel bij de luxe versie.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wel bij de normale dan? :{
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ook niet.

    Maar omdat de tweede versie ook wel de 'luxe' versie word genaamd denken heel veel mensen dat er een spel bijzit, wat dus niet zo is. Daarom zeg ik ook dat er geen spel bij de luxe versie zit.
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    @metal mark 300 zonder hd en 400 euro met hd van 20 gig... scroll effe 3 bladz terug, daar zie je plaatjes staan :p
    zou wel interessant zijn mocht er een spel bijzitten, anders ga je al snel over de 500 euro gaan
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Thanks Rikkel! :)
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dank je wel voor een vraag die zeker al wel 20 keer is gevraagd :). Zal ook zo ff die filmpje bekijken!
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    In het filmpje is wel nog geen AntiAliasing gebruikt.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee

    Nee ...wel muziek opzetten ... foto's opzetten... downloadable content opzetten
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan dank u
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, hoeveel past er dan op een memory card? (want daar moet je het mee doen als je zonder hdd zit). Stel dat je geen HD hebt, dan zou je dus bijvoorbeeld geen KotOR kunnen spelen? (mits de memory card van de 360 groter is dan die van de Xbox).
     
  15. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst gewoon voor de gewone versie te gaan. Maar een Xbox zonder HD vind ik niks. Dan toch maar voor de dure. En ik heb trouwens ook liever een controller met draad dan een draadloze eerlijk gezegd. Maar er zit nog wel veel extra bij! Dat word sparen.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op de Xbox360 memory card past 64mb. Dat is meer dat genoeg voor alle savegames, maar mocht je content willen downloaden, je eigen muziek willen luisteren etc heb je toch wel de 20 gig hdd nodig :)
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus heb je hem nodig. Alleen als je maar heel af en toe een game speelt koop je de versie zonder, maar de mensen die zo'n ding meteen willen hebben zijn vaak de die hard gamers en die gaan toch niet voor zo'n core system.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    64 mb zijn de mem cards .. maar ik vraag me af hoe de game saves gaan werken ... misschien wel on-line
     
  19. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kameo filmpje net bekeken, amazing stuff :9
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het fimpje nu eindelijk gezien (http://xboxyde.com/news_1853_en.html) en het ziet er goed uit :D Vooral dat kameo door 1000-den paarden rijd. Ik zag zelf geen fram-drop, maar de trollen staan wel als een 'huis', ze zijn wel moeilijker om ver te rijden dan in Lord of the Rings.

    Nu nog een fimpje van Perfect dark, want die was er ook. En saints row want die was er ook :d
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina