1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een domme vraag maar weet iemand hoelang de accu van de controller meegaat? Want om het uur opladen lijkt me niets!

EDIT:

Reageert op hieronder: O idd geen reden om eentje met draad te kopen 40 á 50 uur is echt relax lang! :)

O nog een vraagje, moet de xbox 360 aan staan om de controller op te kunnen laden? En hoelang gaat dat laden ongeveer duren?

Laatst bewerkt: 15 aug 2005
  2. Koffie mok

Koffie mok Guest

40/ 50 uur

3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    zodra je een oplaadbare accu hebt aangeschaft kun je je controller opladen dmv het oplaad kabeltje. Dit kabeltje gaat in een USB poort van je xbox360 en zo word hij dus opgeladen en kun je zelfs verder spelen :)

dus geen rede om niet draadloos te gaan ;)

4. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    (beetje lastig als je je vragen iedere keer in je vorige bericht edit. ALs iemand gereageerd heeft, reageerd dan ff opnieuw met je nieuwe vraag. Maakt het wat overzichtelijker)

als je je controller wil opladen via dit oplaad snoer moet hij (denk ik) wel aanstaan. Der zullen echter ook oplaad stations komen waardoor je de batterij uit de controller moet halen en via en stopcontact oplaad.

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Als je nog meer over de controller wil weten, moet je is op deze link klikken. Rikkel had deze al in de andere thread gepost en is een best handig stukje. Staan veel dingen in uitgelegd. Dus ook over de recharge packs.

6. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Is er al informatie bekend omtrend een surround set op de x360 aansluiten ? Want ik weet niet of ik mijn advanced scart cable moet bewaren nu ik mijn xbox verkoop. En de beveiligde voedingskabel van Microsoft kan ik zeker gewoon meeverkopen met mijn xbox ? Bedankt

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee dit is nog niet bekend ... maar we gaan er van uit dat er een optische uitgang is

8. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Multichannel surround sound output

Supports 48 KHz 16-bit audio

320 independent decompression channels

32-bit audio processing

Over 256 audio channels

Als ik zo naar de achterkant van de 360 kijk weet ik niet of de huidige kabel erop past, de voedingskabel kan je gewoon meeverkopen. MS zal gewoon een veiligere meeleveren standaard.

9. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Betekend dit dat je dan de advanced scart cable wel kan gebruiken, of dat je je surround set direct achter in de xbox kan pluggen ?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit is nog niet bekend ... er zijn nog geen duidelijke foto's van de achterkant gepost.. Micrsoft heeft wel verteld dat optisch uit mogelijk is ...echter weet ik niet zeker of de huidige aansluitingen passen op de xbox 360 ... Ik hoop er binnenkort 1 te zien :)

11. FabianNL

FabianNL Guest

Hahaha, amen... _O_

Maar ik verwacht gewoon precies hetzelfde systeem met kabels als we nu hebben, alleen dan miss standaart een SCART RGB kabel erbij en hopelijk ook een HDMI kabel.

12. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Is die GC presentatie via een live stream te volgen?

13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Via gamespot waarschijnlijk wel, moet je wel member voor zijn.

14. Halo_Limit

Halo_Limit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik neem geen xbox zonder harde schijf :)

En xbox 360 ziet er idd leuk uit maarja.. ik zie het wel als die er is.

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alles 360's krijgen een harde schijf hoor..

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet helemaal zeker... althans J Alllard sluit andere modellen zonder hdd niet uit

17. Sindagon

Leuk Bevonden:
    2
    maar wat ook gezegt word is dat dat voor later is. Dus bij de launch zou er 1 pakket te krijgen zijn en dan zou later (over een jaar ofzo) andere paketten met grotere of zonder HDDs te krijgen zijn.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    In de september uitgave van het Amerikaanse game magazine Game Informer heeft Microsoft's J. Allard aangegeven dat we de komende vijf jaar mogen rekenen op meerdere Xbox 360 uitgaven.

Hoewel er dus bekend is dat we de komende vijf jaar mogen rekenen op meerdere uitgaven van de Xbox 360 wilde hij nog niet aangeven hoe dit precies zal gaan gebeuren.

quote:
    "It's something we're not ready to announce yet. I don't think it's a one-size-fits-all [approuch] over the next five-year horizion"

Het blijft dus nogal mysterieus, maar het is vooral de harde schijf wat een discussiepunt blijft. Zo hebben analysten voorspeld dat de console in twee versies op de markt komt, één met en één zonder harde schijf.

quote:
    "We've said [to developers], 'Hey look, don't bank on the hard drive always being there. There may be a scenario in the future where we don't want to have a hard drive, and in that case, we have to make sure that the games that you've created are accessible to the broadest possible audience.'"

Aangezien er nu tegen developers verteld is dat ze niet moeten vertrouwen op de harde schijf kunnen we ervan uitgaan dat het gebruik ervan voornamelijk wordt bestemd voor de opslag van multimedia. Latere versies van de Xbox 360 zouden vervolgens verscheept worden met een HD-DVD drive.

Stond op gamed.nl

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ohja, wat is jullie top 10 launchgames voor de xbox 360?
    Mijn is(als Gears of war een launchtitel was stond hij direct op 1!!!):
    1) Tom clancy's ghost recon advanced warfighter
    omdat: Het er enorm uitziet, in mijn ogen één van de mooiste launchgames, en de gameplay ziet er heel goed uit
    2)Ninety nine nights(als het een launchgame is dan toch)
    omdat: Q entertainment altijd enorme coole en speciale games maakt, ze hebben nog geen slechte game gemaakt. Omdat er gevechten gaan zijn met over de honderden personages...
    3 ) Kameo: elements of power
    omdat: Rare hun opnieuw moet bewijzen en ik hoop dat ze dat met deze game gaan doen... Het ziet er toch enorm uit met de honderden trollen,...
    4)Need for speed most wanted
    omdat: het er in mijn ogen enorm cool en fun uitziet, staat me heel fel aan...
    5) Saint's row
    omdat: het echt een levende stad is met al de actie voorzien(gta op de next gen...)
    6)project gotham racing 3
    omdat: project gotham heeft me nooit echt geboeid,maar deze gaat er precies verandering in brengen, ziet er enorm sjiek uit!!
    7)perfect dark zeroomdat: ook met deze game moet rare hun bewijzen, ze beloven met 50 man in een map online,...
    Maar eigelijk verwacht ik er niet zo veel van... maar ik zet hem toch op eerste omdat microsoft er zoveel vertrouwen,...in heeft
    8 ) Call of duty 2
    omdat: het echte oorlog is in dat game!
    9) The outfit
    omdat: het er cool uitziet...
    10) Condemned
    omdat: sega meestal wel goede games maakt, en zo actiegames, met veel bloed,...staat me altijd wel aan...

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekent dat je sommige games niet kan spelen.. Want Saints Row maakt gebruik van de harde schijf om direct dingen te laden. Dus dat lijkt me gewoon een gerucht. Mischien bedoelen ze met andere pack's gewoon eentje met een game ofswo.

Wat in ieder geval zo is, is dat je bij de launch een 20 GB HDD krijgt en daar ben ik blij mee:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina