1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koffie mok

    Koffie mok Guest


    Cool één voor mij één voor m'n pa!!
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die GUI filmpje, ik moet zeggen ik ben onder de indruk _O_ Op een gegeven moment heeft hij een PSP (Sony) en een Ipod (apple) op de 360 (microsoft) aangsloten.

    En op de PSP stonden 360 games _O_
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat ook controllers en ander van dat soort ongein van de xbox op de 360 konden?
    anders dan is het behoorlijk irritant heb vet veel acesoires voor de xbox:mad:
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Denk eerder dat tweakers wat verkeerde info heeft, zo vermelden ze ook niet dat de core system controler met draad heeft etc en zeggen ze dat bij de luxe versie je een memory card krijgt, wat ook niet klopt.
     
  5. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    geen games, screens van de games ;)
     
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er maar 1-tje bij, tja jammer.

    Al die spullen voor je 'gewone' xbox heb je volgens mij niets meer aan, ook al zo jammer!
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    kan je nou ook foto's/muziek/video's streamen van een willekeurige Windows PC? Wat ik uit het GUI filmpje opmaakte wel, terwijl er eerst toch echt sprake was dat je een Windows Media Center PC nodig had... Maar als je dus gewoon bijv DivX films kan bekijken vanaf je PC word het wel érg interessant hoor.
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, ziet er allemaal erg mooi uit. Ook dat filmpje van Kameo is het bekijken waard. Al dat detail in zooo veel vijanden :eek:

    Volgens mij mag ik blind gaan kiezen welke launch titel ik moet kiezen, anders word ik helemaal gek :'-(

    Nu nog hopen dat er genoeg x360 exemplaren rond de lauch zijn :)
     
  9. xboxtukker

    xboxtukker Mod styler of Twente

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    officiele prijzen xbox 360!!!

    Xbox 360 Pricing Revealed: $299 and $399 Models

    The Xbox 360 gets two spins: the $299 "Core System," and the $399 fully-loaded package with 20GB hard drive, wireless controller and headset, HD cables, and remote control.

    Xbox 360 Core System - $299 (299 Euros, 209 GPB)
    -Xbox 360 console
    -Wired controller
    -Detachable faceplate
    -Xbox Live Silver membership
    -Standard AV cables

    Xbox 360 - $399 (399 Euros, 279 GPB)
    -Xbox 360 console
    -20GB detachable hard drive
    -Wireless controller
    -Wireless Xbox Live headset
    -High-definition AV cables
    -Ethernet cable
    -Xbox 360 Media Remote Control (limited time)
    -Detachable faceplate
    -Xbox Live Silver membership
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    @xboxtukker: Dat staat hooguit 10 keer in deze thread dus mooi dat je het nog een keer vermeld :{
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie het intervieuw van de mensen van ign met Peeter Moore al gelezen?:

    [QUOTE]Nadat hij eerder op de dag al een presentatie hield en o.a. de interactiviteit tussen de Xbox 360 en een iPod, PSP en digitale camera liet zien had de beste man ook nog even tijd om met IGN om de tafel te gaan zitten.


    IGN mocht een interview houden met Peter Moore en wij hebben de belangrijkste zaken voor je vertaald zodat je niets hoeft te missen:

    IGN: Waarom hebben jullie besloten om met twee versies van de Xbox 360 te komen. Is dat niet verwarrend voor de consument?
    Peter Moore: Als er een les is welke wij getrokken hebben van de vorige generatie dan is het wel dat de gamers een keus willen hebben. Sommige gamers willen gewoon simpel een spelletje spelen. Tegelijkertijd vinden wij het belangrijk dat het voor hun mogelijk is om hun console te kunnen upgraden.
    Mocht de prijs de hoofdfactor zijn voor een console, dan moet ook daarin een keuze te maken zijn. $ 299 (voor ons 299 euro) is een spectaculaire prijs. En zeker in Europa hebben we geleerd dat een prijs van 479 euro en een release in maart niet de optimale mix was.

    IGN: Hoe zie je de splitsing van de twee prijzen tegemoet? Zal er een verschil zijn tussen Noord Amerika en Europa?
    Peter Moore: Ik denk dat een grote meerderheid van de mensen over de hele wereld een Xbox 360 zullen kopen. Europa is veel meer een prijs georïenteerde markt. Vanuit die optiek is het dan ook zeer belangrijk dat we ook een versie voor 299 euro aanbieden. Het zou negatief zijn als we de console niet tegen een concurerende prijs op de markt konden zetten.

    Tegelijkertijd willen we een totaalpakket van de Xbox 360 op de markt zetten waar iedere next generation gamer naar op zoek is. Deze hebben de mogelijkheid om dingen op te slaan zoals video's, muziek en foto's en kunnen games afspelen in minimaal 720p, samen met de mogelijkheid van draadloze technology. De mogelijkheid van een harde schijf alleen kost echter al 100 dollar. We denken echter dat de consument de waarde zal herkennen en dit graag zal willen hebben. Daarentegen zijn er ook gamers die dit allemaal niet willen en pas later hun console willen upgraden. Speciaal voor hun is er het 'core systeem'.

    IGN: Denk je dat gamers meer van het ene pakket dan het andere zullen kopen? Is er onderzoek gedaan waaruit blijkt dat de hogere waarde voor het ene pakket daadwerkelijk voordeel heeft?
    Peter Moore: Mijn eigen geloof, afkomstig uit discussies die ik in de laatste dagen met analisten heb gehad, is dat het grootste deel de versie van 399 dollar zal kopen.

    IGN: Komt de harde schijf compleet met een pre-loaded versie van Halo en Halo 2?
    Peter Moore: We willen een hoge definitie ervaring voor onze consumenten en de harde schijf zal ook bepaalde content bevatten bij de launch. Zo is er video materiaal aanwezig welke niet speciaal gericht is op games. Ik kan nog niet in details treden, we zijn enkele weken van deze aankondigingen af, maar er zal dus wel pre-loaded content op de harde schijf staan zonder dat hiervoor betaald hoeft te worden. We werken samen met verschillende partners om deze entertainment waarde hoog te houden.

    Er zijn op dit moment geen plannen om Halo of Halo 2 op de harde schijf te zetten. Ik geloof dat we ons moeten richten op high definition ervaringen bij gamers. Halo 2 zit hier overigens wel dicht tegenaan, terwijl Halo in een standaard definition gemaakt is.

    IGN: Wat vind jij van de draadloze controller?
    Peter Moore: Ik heb de laatste drie nachten met een draadloze controller gezeten, 30 feet van de TV vandaan in elk een verschillende kamer en het bevalt me uitstekend. De mogelijkheid om je console aan te zetten vanaf je draadloze controller is één van mijn favoriete features omdat ik nu niet meer van de bank af hoef te komen.

    IGN: Op welke manier gaan jullie samenwerken met third-party bedrijven voor het creëeren van controllers, memory cards en andere third-party producten?
    Peter Moore: We proberen hier een betere grip op te krijgen om een betere en constantere kwaliteit te krijgen.

    IGN: Wat is de status van Perfect Dark Zero? Hoe ziet het eruit? Is het klaar voor een launch?
    Peter Moore: Gisteravond heb ik een beta kit mee naar huis genomen en deze heb ik drie uur gespeeld met mijn zoon welke een groot fan is van GoldenEye en Perfect Dark. De game ziet er geweldig uit en het heeft een lang pad bewandeld sinds we het op de E3 hebben laten zien. Rare doet er geweldige zaken mee. De framerate is constant en de game staat garant voor veel fun. Uiteraard is het een andere ervaring dan Halo of Halo 2, maar je kan online dingen doen, met meer spelers, dan bij Halo 2. Meer dan dat kan ik er niet over zeggen.[/
    QUOTE]
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    Ok, betekent dit dat er standaart een film op de xbox360 HDD staat? In HD kwaliteit?! 8)
    Sorry maar dat is ongeveer mijn ultieme droom :+

    Maar weer ff leuk om te lezen en ben blij dat hij ook inziet dat de meeste voor de € 399 gaan zodat straks niet meer dan de helft van de 360's een € 299 versie wordt en er dus een zwaar tekort ontstaat aan de € 399 versie...
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom worden wij zo GENAAID??? 400Dollar=315Euro. Maar wij moeten mooi 400Euro betalen, 30%meer. En mensen in de UK moeten iets meer betalen dan de amerikanen maar een stuk minder als ons.. Ik ga hem dus mooi in de UK halen, en ik denk VELEN met mij
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat echt zoveel scheelt met de UK en de rest van Europa haal ik em daar ook wel weg ja, daar heb je toch ook de Europese versie van de xbox360!?
     
  15. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Maar als je hem uit de UK haalt is dat dan wel PAL en hebben ze in de UK geen andere stekkers en so???
     
  16. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meteen ff op play.com kijken, maar daar zie je dat het daar nog duurder is als hier! de luxe versie kost daar ongeveer 450 euro!
     
  18. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    in de UK wordt de xbox 360 zelfs duurder dan hier op het vaste land.
    kijk maar:

    een paar pagina's terug werd gezegd dat de xbox 360 279 pond zou gaan kosten met deze site:link kan je wisselkoersen berekenen en dan blijkt dat 279.00 United Kingdom Pounds
    = 410.67 EUR


    Koop dus maar beter in NL of ergens anders in europa
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik hier al vermeldt!
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In amerika komt er nog belasting bij + 15%
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina