1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    400 euro is gewoon de winkel prijs de je betaald in de winkels.. Ik vind het een mooie prijs, in vergelijking met wat je krijgt :d
     
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dus dat er boven op die prijs van 400 dollar nog 15% komt? kijk, dat zou het nog wat dragelijker maken, dat geeft dan nl een prijs van 460 dollar....omgerekend betaal je dan maar 25 euro meer!
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je moeilijk zeggen.. als ie 500 kostte kon je ook zeggen dat het wel waard was want hij kon de nieuwste pc graphics voorbij streven... Maarja.. voor mij: Xbox 360+ Xbox live account + game. Kom ik op een best hoog bedrag uit.. :{
    Het zou wel tof zijn als er ook 'packs' kwamen. Als doen ze dat niet bij de release.. helaas..
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    er komt sowieso wel belasting bij, heeft Fardo gelijk in. Alle prijzen in Amerika zijn namelijk excl en in Nederland incl.
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik word een beetje ziek van de mensen die zo zeuren over de prijs. Hoeveel was de Xbox wel niet in het begin? Ook ontzettend duur. Hoe duur was de PS2 in het begin? Ook ontzettend duur. En wat voor extra's krijg je bij je Xbox 360?? Ontzettend veel. 300 euro voor een console en controller [wat bij de vorige generatie ook was] is héél weinig. Het is ook nooit goed |:-

    Daarbij, hoeveel consoles ken je met een standaard HDD? Ik 1, en die was ook duur in het begin.
     
  6. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Geen batterijen:D Maar een accu:D Zou je met dat oplaadsnoer die battery pack kunnen opladen?
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Met dat oplaadsnoer kun je het battery pack tijdens het spelen opladen :)
     
  8. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je nu online wilt gamen, moet je dan ook nog een netwerkadapter kopen? of is die al ingebouwd?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja ... maar je kan in de controller ook batterijen doen

    Netwerk adapter is al ingebouwd
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Gun Xbox 360

    Wordt 11 nov verwacht!

    GUN speelt zich af in het rauwe Wilde Westen van de late 19e eeuw en is een actie-avontuur waarin je alle vrijheid hebt.
    €59,95


    www.bartsmit.nl :D
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar zou gun echt coole graphics krijgen op de xbox 360,aangezien het ook op de huidige consoles komt...(het wordt misschien een poort met licht opgepoetste graphics...?)
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    oud nieuws ;)

    en de ports zullen idd grafisch niet superieur zijn, je zal het moeten hebben van de spellen die alleen op de next-gen consoles uitkomen (zie pgr3, gears of wars, enz...)
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat zou echt passe zijn *) als je nog batterijen gebruikt. Gewoon die accu en oplaad snoer *) En dan dagen lang gamen _0/

    Interface filmpje: http://xboxyde.com/leech_1583_en.html
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    maar die accu vervangen alleen gewoon oplaadbare batterijen? Dus je kan ook gewoon (goede) oplaadebare batterijen kopen en dan een charge-and-play kit halen? Heb je precies hetzelfde resultaat als een accu en een charge-and-play kit?

    edit: gui filmpje is wel de moeite waard ook, alleen jammer van het Duitse dashboard ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 aug 2005
  15. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar geef ik je gelijk in, heb het idee dat de meeste dachten dat hij rond de 200/250 euro hoorde te kosten.
    Je hebt hier te maken met een nieuw product, waarmee je ontzettend veel kunt doen, en waarschijnlijk veel plezier hebt.
    Een nieuwe pc kost meestal iets van 1000 euro, een dvd recorder iets van 300 a 400 euro.
    Als je het dan bekijkt is die XB360 vrij goedkoop.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2005
  16. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    maar effe vraagje kan je zonder die afstandsbediening ofzo, ook dvd afspelen?

    , want dat kon met de xbox 1 niet, dat was vet kut, want met de ps2 kon je gewoon met je controller alles doen







    .
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als er mensen zijn die zo denken, die zijn ook goed zot...
     
  18. anto NL nius

    anto NL nius Kondition: Macht.

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb aardig wat reacties de laatste tijd gelezen, en daar werd toch vooral in die prijsklasse gepraat, terwijl dat om heel eerlijk te zijn een belachelijke prijs zou zijn.
    400 is perfect, die van 300 is gewoon een publiciteitstunt om te laten zien dat ze voor die prijs een nextgen releasen.
    En dan is het nogal logisch dat ze geen wireless controller erbij doen.
     
  19. FabianNL

    FabianNL Guest

    Is geen probleem :)
     
  20. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Ik vroeg aan m'n pa of ik de Xbox 360 mocht kopen.
    Hij zijn: mag van mij.

    Later vroeg ik het aan m'n ma als ik hem mocht kopen.
    Zij zijn: als ik jouw was zal ik dat ding niet kopen veel ste duur!

    Mijn antwoord.
    Het is toch mijn geld?!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina