1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    van eurogamer.net : So, those wanting to plug in to a PC monitor can for another £19.99 (RGB SCART will be catered for by a SCART adapter to plug onto the HD-AV Cable - so the £17.99 SCART AV will not be essential as previously suggested)

hoezee! premium pack is dus incluis rgb-kabel (scheelt weer zooitje euros)!

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Eindelijk Officieel Press Bericht van Microsoft zelf

*Snik
    http://www.microsoft.com/presspass/press/2005/aug05/08-17EuropeNA360PricePR.mspx

With its built-in Ethernet port and free Silver level of service right out of the box, Xbox 360 also connects players to Xbox Live, the premier global online console games and entertainment network. With Xbox Live, gamers can chat with friends online, build and share gamer profiles, send and receive text and voice messages, and access Xbox Live Marketplace for new content such as game demos, trailers and casual games from Xbox Live Arcade. Subscribers to the Gold level of service will also enjoy access to online multiplayer gaming in their favorite games, as well as great promotional programs such as worldwide tournaments, the chance to play online with their favorite celebrities, and opportunities to win big prizes.

Dus met die gratis silver versie van xbox live kan je niet eens op bepaalde tijden online GAMEN :mad: Dan heb je er dus vrij weinig aan in mijn ogen.

Press Release van MS over de inhoud vd bundels:

$399,- versie:

• Xbox 360 console. Sexy styling that packs a punch — three powerful core processors are poised to pump out 720p/1080i output, 16x9 cinematic aspect ratio, anti-aliasing for smooth textures, full surround sound and DVD playback right out of the box.

• Xbox 360 Hard Drive (20 GB). 20 GB and detachable, the hard drive allows gamers to store their games, music, downloaded trailers, levels, demos and community-created content from Xbox Live Marketplace.

• Xbox 360 Wireless Controller. Hassle-free high-performance precision wireless gaming features the Xbox® Guide Button for quick access to digital movies, music and games libraries as well as a range and battery life of up to 30 feet and 30 hours of life on two AA batteries.

• Xbox 360 Faceplate. The removable Faceplate comes in stylish “chill” (white) and can be swapped out with custom Faceplates to reflect gamers’ personalities or decor.

• Xbox 360 Headset. This lets gamers strategize with teammates or trash-talk opponents while playing games on Xbox Live.

• Xbox 360 Component HD-AV Cable. This connects gamers to the world of Xbox 360 games and graphics through high-definition and standard-definition connections.

• Xbox Live Silver membership. With this, gamers can chat with friends online, send and receive voice and text messages, and access new content from Xbox Live Marketplace demos such as trailers and casual games from Xbox Live Arcade.

• A bonus Media Remote: Included for a limited time, the integrated control center for the entire digital experience lets consumers play DVDs, movies and music, as well as access their Windows® XP Media Center Edition 2005-based PC's controls with a single remote.

-----------------------------------------------------------------------

$299,- Versie

• Xbox 360 console. As with the premium edition, three powerful core processors pump out 720p/1080i output, 16x9 cinematic aspect ratio, anti-aliasing for smooth textures, full surround sound and DVD playback right out of the box.

• Xbox 360 Controller. This wired controller features an extended nine-foot cable and a comfortable, enhanced ergonomic design.

• Xbox 360 Faceplate. Like no other console before, the Xbox 360 console allows customization and a removable Faceplate that comes in stylish “chill” (white), which can be swapped out with other custom Faceplates to reflect gamers’ personalities or decor.

• Xbox 360 Standard AV Cable. This connects gamers to the world of Xbox 360, delivering great next-generation graphics and games using standard-definition connections.

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  3. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Tss, dat valt me erg tegen, ook erg slecht voor de markt imo. Silver is dan inderdaad best nutteloos. Zo gaat de online communitie niet erg groeien...

4. FabianNL

FabianNL Guest

was al bekend...

maar om nog ff terug te komen op het windows media center gedeelte, dit zit níet op de xbox 360 hoor. Alleen een Windows Media Center Extender, zodat je gewoon met je 360 je Media Center kan bedienen... opnemen ofzo wordt niet mogelijk met alleen een 360...

Ik vraag me alleen nou af of ik ook gewoon films kan streamen vanaf een Windows XP computer. Foto's en muziek lukt wel maar over films staat op xbox.com verder niks genoemd.
    Kon wel dit vinden:

En hier staat wel duidelijk "stream media", dus films ook... toch?
    En ergens anders:

En hier staat weer heel duidelijk alleen muziek en foto's :confused:

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    uuuh....dat is al héél lang bekend hoor :{

Edit: dat was naar Centurion en de post van LangeJan daarboven bedoeld. ;)

Nogmaals, al die mensen die hier zitten te zeuren van 'slecht' e.d. hebben nu allemaal een Xbox neem ik aan. Deze Xbox was óók duur in het begin, en daar kreeg je alleen een Xbox + wired controller bij. Wat is dan het verschil? Hetzelfde wordt nu voor 300 euro geleverd. Een best goede prijs om mee te beginnen, toch? Vooral vandaag de dag dat zelfs handhelds voor 250 euro de toonbank over gaan.

Kijk is hoeveel aan extra's MS erbij heeft gepropt bij het pakket van 400 euro. Blij dat het nog in de doos kan. :)

Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ff een vraag naar de TS/ een mod; Zou iemand de laatste feiten even kunnen updaten in de startpost?

Ik ben zelf nu redelijk veel weg, maar ik wil toch zoveel mogelijk op de hoogte blijven.;) En deze thread groeit als een koter met toegediende groeihormonen ;)

Bij voorbaat dank ervoor.

En proost.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Als je beter leest zie je dat wat je zelf zegt niet klopt, er staat namelijk dat je van je pc naar de xbox alles kan streamen (dus ook films ed)

MAAR van je xbox naar je pc (andersom dus) alleen muziek en foto's.

8. FabianNL

FabianNL Guest

uh? van xbox naar PC word niks genoemd hoor... die laatste quote van mij gaat ook over pc naar xbox, lijkt mij iig.

9. forza katwijk

forza katwijk Hardcore For Live

Leuk Bevonden:
    0
    @offtopic

PlayStation 3 prijs nu wel bekend?

Waarschijnlijk word de PS3 net zo duur als de Xbox 360. Op amazon.com kan je de Playstation 3 reserveren voor maar $299,99. Dus dat zou betekenen dat hij net zoduur word als de xbox 360. Terwijl de productieprijs rond de $500 ligt.De prijs staat natuurlijk nog niet vast.Het is dus nog even afwachten tot we de prijs echt weten.

past niet in dit toppic maar vind het wel intressant!! 8)

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja, als jij complete onzin interessant vind...

Ik weet overigens niet waar je dit vandaan hebt, maar op Amazon.com zul je hier niets over terug vinden. Al had je dit met een beetje logisch nadenken natuurlijk zelf ook wel moeten kunnen bedenken.

Of je moet het tegendeel kunnen bewijzen door ons van een linkje te voorzien naar de desbetreffende pagina.

11. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Pure schattingen en schattingen. Gewoon om iets op hun site te hebben staan. 299,-, lukt PS3 echt niet.

12. thedragon

thedragon Dragon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hem is even helpen: http://www.tweakers.net/nieuws/38567
    Het blijkt dus niet waar te zijn

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox 360 Home edition en de xbox 360 Professional edition :p

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja,idd, reken er maar zeker op dat de ps3 duur gaat zijn...
    Te duur kunnen ze niet(omdat de xbox 360 ook niet zoo heeel duur is),dus ik schat dat de ps3 iets van een 550 euro gaat zijn(met bepaalde accessoires...)
    Maarja, DIT is mijn schatting he...

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het jammer dat er te weinig aandacht is besteed aan de games... Want het enige wat ik gezien heb is Kameo, en klein beetje van pgr3.

16. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd spijtig,maarja, aan de andere kant, dan heb je minder hype, en komen de games er op de tgs veel feller uit de hoek. En dat wil Microsoft waarschijnlijk(om de Jappannerkes te overtuigen...:D)

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  18. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja jammer dat Saints Row er niet bij zit nog, maar komt mischien morgen wel :)

19. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    Als een mod er tijd en zin in heeft graag, maar ik (TS) ben vanaf morgen de hele komende week weg en ben nu dood moe, dus dat word helaas niet meer. Spijt me echt.

20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit eigenlijk maar op twee dingen te wachten: Saint's Row en Perfect Dark. Waren allebij aanwezig, ahoewel kameo ook indruk op me heeft gemaakt :D

EDIT: is 'TS' threadstarter?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina