Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    jep, dat is thread starter :p

    ps, hebben anderen van jullie hier ook probs met pms versturen?
    mijn hele pc slaat zowat vast als ik op nu versturen klikt (als die zeg maar met die vraag moet komen of je een ontvangst bevestiging wil)
     
  2. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Er wordt al een paar maal gezegd dat er met zekerheid een s/pdif / toslink / digitale audio out op de 360 zit. Heeft iemand daar al een foto van kunnen vinden? Of op z'n minst een bron. Alvast bedankt en sorry als ik niet goed genoeg gekeken heb.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik heb het soms al als ik een post stuur gewoon in een thread met wat plaatjes. Dan slaat soms me het IE vast (en nee dat ligt niet aan IE want heb het bij geen 1 andere site en Firefox is niks.) Vind dat ook erg vaag...
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ik heb eigelijk een vraagje over saint's row, want ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er moet van verwachten, het lijkt me enorm sjiek,... maar ik heb er al effe geen nieuwe beelden,... meer over gezien. Het spel wordt toch echt heel uitgebreid? En er is toch lang genoeg gewerkt aan het spel,...?(want ik twijfel een beetje , ja sorry, ik mag het eigelijk niet doen :eek: ...)
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het 10 minuten gameplay filmpje niet gezien?

    En BTW PES5 ziet er rete strak uit. Die animatie's zijn gewoon zuiver en soepel en realistisch. En vooral als de keeper een vrijtrap neemt _O_
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Een tijd terug heb ik een filmpje gezien gehad,maar geen 10 min...maarja, ik zie wel binnen een maand(tgs...)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het spel is 'al' 2 jaar in de maak, en het word uitgebreider als San Andreas. Hoe ik dat weet..tja niet zo moeilijk, alleen al door het feit dat jezelf helemaal customizble bent. ;) Of de stad zo groot is als San Andreas dat betwijfel ik maar het gaat op meerdere vlakken nu al Gta Sa voorbij. Al moeten we natuurlijk wel op de officieele versie wachten.
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    bekijk dit maar: http://www.xboxyde.com/leech_1441_en.html

    Wordt je veel wijzer van :)
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou het wel willen bekijken,maar mijn computer krijgt de verbinding niet gemaakt(naar de site wel, maar niet naar het filmpje,als ik op download klik...)
    :'-(
    Maarja, dan zal ik morgen wel eens op gamespot kijken, daar zal dat filmpje(hopelijk) ook wel staan. Daar kan ik meestal de filmpjes direct zien.
    In ieder geval, fel bedankt voor de link(meestal kan ik daar wel de filmpjes zien,soms niet :'-( )
    Maarja,ik ga slapen, iedereen: slaapgoed, droom over xbox 360:D(in plaats van die vrouwen) en tot morgen...
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    PES ziet er wel strak uit, maar niet echt baanbrekend enzo..
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  12. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    nouw, als je dat Xbox360 eraf denkt, heb je vet brute shirts _O_

    (xbox360 is het probleem niet, maar t staat niet op een shirt )
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    't staat idd niet, dat xbox 360 derop, maar verder issie bruut idd:)
     
  14. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Idd zien er best leuk uit.. leuke ontwerpen en op sommige staat dat xbox 360 niet echt slecht vind IK hoor 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    De digital out zal volgens mij op de kabels zitten, als je in de thread prijzen van games 360 kijkt verschijnen er een aantal plaatjes. Elk accesoires wordt beter beschreven, en bij de 3 kabels staat er dolby digital output. :)
     
  16. forza katwijk

    forza katwijk Hardcore For Live

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0

    maar pes 5 komt helemaal niet op de xbox 360 hoor

    GC: Pro Evolution Soccer naar de Xbox 360

    Konami heeft op de Games Convention in Leipzig bevestigd dat Pro Evolution Soccer in de herfst van 2006 op de Xbox 360 zal verschijnen. Daarnaast vermeldde Konami dat Pro Evolution Soccer ook op "andere nieuwe systemen" zal verschijnen. Vermoedelijk gaat het hier om de PlayStation 3.

    Of het gaat om Pro Evolution Soccer 5 is niet duidelijk. Aangezien het vijfde deel van deze bejubelde serie al voor het eind van dit jaar op de huidige systemen moet verschijnen, is dit echter niet waarschijnlijk en kunnen we een nieuw deel verwachten.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    [​IMG]
    Dit plaatje heeft Fardo in een andere thread gepost en als ik er zo op kijk lijkt het wel of het oplaad snoer en de battery pack samen worden verkocht voor 20 dollar :confused:
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja dat viel mij ook al op. Wat op zich wel logisch is, anders geef je 35 euro uit alleen om dat ding steeds op te laden. Ik bedoel, zowel die kabel als die battery pack moeten naast elkaar leven, die kunnen niet afzonderlijk van elkaar gebruikt worden zeg maar.
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Maar ze waren toch allebei 20 euro.. de recharge kit en de batterij.. dat lijkt me onlogisch als de batterij net zo duur is als batterij met oplaadsnoer :+
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, zou gewoon dikkuh onzin zijn als het apart verkocht wordt!
    Scheelt tog wel joh :) , 20 euro of 35 euro!
    Als dit zeker is, vind ik dit wel mooi nieuws.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina