1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sindagon, 15 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    *)
    Idd je koopt er toch wat sneller een controller bij als het niet zo heel duur is
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar dat oplaadsnoer gaat natuurlijk áán die batterij, terwijl die batterij gewoon in de controller zit. Dus ze zijn alleen nuttig als ze allebei aanwezig zijn en derhalve denk ik dat ze dus inderdaad gewoon als één pakket worden verkocht en we kunnen vergeten dat ze apart worden verkocht. Althans, misschien dat die batterypacks juist wel nog eens apart worden verkocht, want dat is natuurlijk wel praktisch.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De vraag is niet meer opgevallen. Maar ik wil toch erg graag antwoord. Want als ik nix geen enkel Harddisk heb koop ik geen Xbox360.

     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    bij de core versie zit geen HDD ... je moet dus een premium xbox kopen ... het is nog niet duidelijk hoe de save games gaan werken ... ik heb ooit een een patent van ms gezien voor on-line save games
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dan doe je het toch niet? Ik snap het niet. Je hebt de keuzemogelijkheid zelfs.
     
  6. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Is die memory card nou wel verplicht zo al wat ik lees?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon op de 64MB memorycards. Daar zijn ze toch voor, daar zitten ook die lelijke slots voor op de voorkant :). Gaat best een hoop oppassen hoor, als je niet te asociaal saved.
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Waarom heeft de core editie twee controllers.. (wired + wireless) en de luxe niet? :{
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm dat moet óf een foutje zijn ('optional' lijkt mij een veel duidelijkere keuze om neer te zetten daar). Enige is dat je de mogelijkheid hebt de/een Wireless controler te gebruiken, maar je zal deze wel moeten aanschaffen.
     
  10. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Precies. Ik heb zelfs iemand horen beweren (op TXB) dat door twee paketten veel gamers zullen overstappen op de PS3 bij de launch. De logica in die statement is ver te zoeken, aangezien de PS3 helemaal geen HDD heeft. Niet eens als optie. :+

    Maar goed, daar proberen ze gewoon zo veel mogelijk herrie te maken om niets.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als je een xbox zonder hardeschijf koopt ben je in princiepe verplicht om een memory card te kopen, anders zou je geen games kunnen opslaan

    Koop je wel een hardeschijf heb je geen memory card nodig
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Spreek me niet over TXB ... ik ben daar bezig met damage controll .. ik heb nog nooit zoveel domme reactie bij elkaar gezien ... $400 lijkt me een koopje en ik denk dat je met een pakket van $300 veel ex PS2/GC over kan halen ... de amerikanen willen een goedkoper pakket ... omdat ze geen $400 te besteden hebben

    @TIM NL ... ik ben nog steeds niet zeker van de memory card als echt nodig ... ik denk dat MS op de TGS nog een leuke optie gaat aankondigen ... de dashboard (huidige) xbox staat op de HDD ... maar bij de Xbox 360 in de core ... waarom zou je daar ook geen game saves op kunnen slaan of misschien zelfs deze saves on-line kunnen plaatsen
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Interessant 'interview' op Xbox.com over de faceplates

    Hier kan je het artikel helemaal lezen.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Behalve dan dat de Amerikanen in 2001 $299 betaalde voor het hele pakket, en nu $100 bij moeten leggen voor de HDD. Daarbij natuurlijk wel weer vergetende dat je voor die $/€ 399 een ontzettend compleet pakket hebt. Niet alleen kijkend naar de prijzen van de losse componenten, maar gewoon de inhoud voor de meerwaarde van €$ 100.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Overigens heeft Major Nelson een leuke Podcast/Blogcast waarin hij spreekt met lui van MS etc. Daarin worden sommige dingen ook wel duidelijk én het is leuk om te luisteren.

    http://www.majornelson.com/
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb ik heb nog nog nooit zo verbaast gekeken ... men verwacht zelfs dat de PS3 voor $300 op de markt komt en de Revolution voor $100-200 ... oh my
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb al een heel aantal posts van je gezien daar Fardo. :) Ik zou je graag helpen, maar volgens mij is het compleet nutteloos. Je kunt het ze vijftig keer uitleggen dat het weinig of bijna geen impact zal hebben op hoe games spelen etc. (de hdd-loze 360) zonder resultaat.

    Maar goed, ze lopen nu gewoon te schreeuwen zonder enig research. Misschien dat ze over een of twee weken zijn bijgekomen en dan alsnog de tijd nemen om de feiten eens te bekijken.

    Op het moment proberen sommige lui volgens mij gewoon zo negatief mogelijk erover te zijn in de hoop dat MS het ziet en hun plannen wijzigd. Ze zijn namelijk niet zo kwaad over de prijs, althans dat speelt wel een rol maar het gaat voornamelijk over dat HDD en wireless controller niet 'de standaard' is.
     
  18. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Xbox 360 Memory Unit (64MB)
    Take your games everywhere you go

    - Required in abssence of harde drive to play on Xbox Live and to save game progress
    - Bonus carrying case fits on your keychain
    - Bring your Memory Unit to a participating retail kiosk for free content

    WhyBuy: Save your game progress and transport your Xbox Live account.
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je daarmee zeggen?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Okay je hebt dus een Mem card nodig ... goed punt ... las ik over heen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina